Bekijk originele versie : Vaders...
L7hobi_zina
23-12-2003, 20:02
Hoe gaan jullie er mee om?
Praten jullie met jullie vaders veel? Waar praten jullie zoal over dan..?
Heb je een goede relatie met je vader? ben je gelukkig met je vader?
Ik heb zelf geen goede connection met mijn vader....
'We praten zelden met elkaar....
Mijn vader is meer een nederlander voor mij....
Hij is heel erg modern..., maar we kunnen niet met elkaar communiceren...! Dat vind ik wel erg jammer....
Ben soms gelukkig met hem ..., maar soms ... :(
:zwaai:
mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mn moeder, dus dat wordt lastig! :(
L7hobi_zina
23-12-2003, 20:06
:( erg voor je meis....
haha valt wel mee hor...ben er aan gewend na 11 jaar!! :D
Glimlachje
23-12-2003, 20:38
Origineel gepost door Echie
haha valt wel mee hor...ben er aan gewend na 11 jaar!! :D
Is je moeder nog hertrouwt? :)
moslimawomen
23-12-2003, 20:44
mijn vader is over het algemeen heel stil hij praat bijna nooit met andere mensen dus automatisch ook niet echt met zijn kinderen dat ik helaas wel jammer vind
Origineel gepost door Glimlachje
Is je moeder nog hertrouwt? :)
neej! :p
mij ouders zijn ook gescheiden, maar heb opzich wel een goeie band met bij ouders..
rachidabella
23-12-2003, 21:06
Ik heb een grappige vader hij is absoluut niet streng....hij is zelf hier opgegroied en begrijpt veel dingen en wij zijn kinderen zeggen alles tegen hem soms noem ik hem zlef bij ze naam ze3ma dan ben ik boos maar hij is toppieeeeeeeeee
lilmaroc
23-12-2003, 21:29
Origineel gepost door rachidabella
Ik heb een grappige vader hij is absoluut niet streng....hij is zelf hier opgegroied en begrijpt veel dingen en wij zijn kinderen zeggen alles tegen hem soms noem ik hem zlef bij ze naam ze3ma dan ben ik boos maar hij is toppieeeeeeeeee
seme her :D
rachidabella
23-12-2003, 21:34
Origineel gepost door lilmaroc
seme her :D
wij hebben dan een echte aparte vader..mensen die me vader kennen zeggen altijd je boft maar met zo een vader!!!!
lilmaroc
23-12-2003, 21:44
wij hebben dan een echte aparte vader..mensen die me vader kennen zeggen altijd je boft maar met zo een vader!!!!
wuahahaha ja wallah ik krijg vaak complimentjes van mn vriendinnen enzo..
hij is soms echt :maf2:
hij een foto van mn ma genomen ..waar ze er echt :maf: op stond want hij deed het stiekem..hij had het toen uitgeprint en in de huiskamer opgehangen..wuahahahah je had mn ma moeten zien!! wuahahah meskina en wij helemaal stuk gaan van het lachen:hihi:
maar die foto is alweer weg hoor...is faya :o
en zo kan ik wel door gaan tot nieuwjaar :hihi:
ow ja en hij is een heleeeeeeeeee goeie huisman (kookt dweilt doet de was etc etc ..:D) niet altijd hoor :p
rachidabella
23-12-2003, 21:51
Origineel gepost door lilmaroc
wuahahaha ja wallah ik krijg vaak complimentjes van mn vriendinnen enzo..
hij is soms echt :maf2:
hij een foto van mn ma genomen ..waar ze er echt :maf: op stond want hij deed het stiekem..hij had het toen uitgeprint en in de huiskamer opgehangen..wuahahahah je had mn ma moeten zien!! wuahahah meskina en wij helemaal stuk gaan van het lachen:hihi:
maar die foto is alweer weg hoor...is faya :o
en zo kan ik wel door gaan tot nieuwjaar :hihi:
ow ja en hij is een heleeeeeeeeee goeie huisman (kookt dweilt doet de was etc etc ..:D) niet altijd hoor :p
echt leuk joh...mijn vader kookt alleen als hij zijn kunsten wil laten zien en dan gaan wij hem complimenten geven en dan voelt hij zich zo trots dat hij me ma gaat pesten moehiem hij is grappig en speels hij spleet nog zoveel he niet normaal
maar ja beter zo iemand dan iemand die niet eens met je praat :Iluvu:
Ik heb alhamdoulillah wel een goed band met mijn vader :)
We praten niet echt over ALLES maar we praten wel,en ik kan goed met em opschieten en hij is eGt mijn schat :Iluvu:
lilmaroc
23-12-2003, 22:08
echt leuk joh...mijn vader kookt alleen als hij zijn kunsten wil laten zien en dan gaan wij hem complimenten geven en dan voelt hij zich zo trots dat hij me ma gaat pesten moehiem hij is grappig en speels hij spleet nog zoveel he niet normaal
maar ja beter zo iemand dan iemand die niet eens met je praat :Iluvu:
wuahahah jaaah maar je moet m niet boos maken!!! :hihi:
maar weetje wat ik raar vind van mn vader ??!! :confused:
als hij (echt) boos is ..gaat ie over 1 minuut alweer grappen maken :confused: dan kan je mij en mn ma echt boos maken :boos:
eerst gaat ie boos worden en dan weer fa2's breken :maf:
wuahahahaha hij houdt dus zeker niet van ruzies :p
PEACE..!!!!!!!!!! :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.