Bekijk originele versie : Wat vinden jullie mannen tegenwoordig van de marokkaanse meisjes
Anissamoslimagl
23-12-2003, 19:52
:) Ik hoor vaak mensen zeggen dat mannen graag uit marokko willen trouwen omdat al die meisjes hier in Nederland slecht bezig zijn. Ik wil graag weten van jullie of dat ook echt waar is.
Anissamoslimagl
23-12-2003, 20:04
Nee dat zei ik niet. Er zijn veel goeie meisjes hier in Nederland maar toch denken mannen slecht over al de marokkaanse meisjes hier in Nederland. Ik wil weten of dit ook echt waar is.
Chatefemqemamu
23-12-2003, 20:05
dan worden ze toch lekker homo... want die uit marokko zijn nog way erger!
Anissamoslimagl
23-12-2003, 20:08
Wat zijn dat voor reacties. Jullie mannen kunnen zeker niet normaal reageren.
Ik heb geen man nodig hoor. Kan wel zelf door het leven gaan. Al haalt hij een vrouw uit China, doesn't bother me.
:zwaai:
Anissamoslimagl
23-12-2003, 20:17
You go girl.
Cicatrice
23-12-2003, 20:18
als ze de meisjes van hier niet aankunnen dan kunnen ze inderdaad maar beter homo worden :confused:
Anissamoslimagl
23-12-2003, 20:19
Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Ook al ben je een goeie meisje, je wordt toch uit gemaakt voor een ...****.... omdat je hier in nederland woont.
Chatefemqemamu
23-12-2003, 20:20
Origineel gepost door Anissamoslimagl
Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Ook al ben je een goeie meisje, je wordt toch uit gemaakt voor een ...****.... omdat je hier in nederland woont.
dan kunnen ze mn ass kissen... :)
(of in bepaalde gevallen dan m'n voet)
Cicatrice
23-12-2003, 20:21
Origineel gepost door Chatefemqemamu
dan kunnen ze mn ass kissen... :)
(of in bepaalde gevallen dan m'n voet)
nee mn schoen....anders worden me voeten vies ;)
Anissamoslimagl
23-12-2003, 20:23
Hoe kun je dan die mannen van hier vertrouwen als ze zo slecht denken over je.
Chatefemqemamu
23-12-2003, 20:24
Origineel gepost door Cicatrice
:haha: en publique of nie ouwe :haha:
Zeggen ze maar! Die mannen (sorry excuseer me, deze zijn het niet waard MAN genoemd te worden :rolleyes: ) die etters die dat zeggen, krijgen geen aandacht van mij. Ik weet hoe ik ben en dat is elhamdoulillah genoeg.
:zwaai:
Chatefemqemamu
23-12-2003, 20:25
Hoe kun je dan die mannen van hier vertrouwen als ze zo slecht denken over je.
ik vertrouw niemand, mezelf ook niet!
Origineel gepost door Cicatrice
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.