Bekijk originele versie : MaroKkaanse JOnGemaNnen N.euken Er Lekker OP Los... Met
VeLe Marokkaanse Jongemannen..... Fihoem gi el HarDra... Overa lees ik en hoor ik allemaal gebladerdeeg gebull........ over negers hier en daar kheb zus en zooo blalal true die zijn er.. maar wat alleen omat ze marokkaanse zijn is het een :schok:
Kijk in marok dan daar lopen de grootste rond.....
Al dat gescheld en uiteindelijk trouw je er toch met 1.... als je geluk hebt een bent de ness if not een kehba waarvan jullie niet weten dat ze dat is :D
dus bla med 3emloe hed lahdoer... jullie eindigen toch met ze.... allah ie hafedkoem maar zal toch gebeuren........
Origineel gepost door GoDsEye_0nNadYa
VeLe Marokkaanse Jongemannen..... Fihoem gi el HarDra... Overa lees ik en hoor ik allemaal gebladerdeeg gebull........ over negers hier en daar kheb zus en zooo blalal true die zijn er.. maar wat alleen omat ze marokkaanse zijn is het een :schok:
Kijk in marok dan daar lopen de grootste rond.....
Al dat gescheld en uiteindelijk trouw je er toch met 1.... als je geluk hebt een bent de ness if not een kehba waarvan jullie niet weten dat ze dat is :D
dus bla med 3emloe hed lahdoer... jullie eindigen toch met ze.... allah ie hafedkoem maar zal toch gebeuren.......
:(
HaKiM_HaKeeM
23-12-2003, 19:11
wajaaw wat zeg je allemaal
Hakim :zwaai:
HaKiM_HaKeeM
23-12-2003, 19:37
Origineel gepost door azineunarif
tfooee ghekkent...
wahahahhaa inderdaad
Hakim :zwaai:
power_flower
23-12-2003, 19:37
:goedzo: Inderdaad!!!!!
Asala_2003
23-12-2003, 20:40
HALLO IK KEEK ER NA EN IK KON NIET ECHT BEGRIJPEN MET WAT JE HAD GESCHREVN ???
rachidabella
23-12-2003, 21:09
Origineel gepost door azineunarif
tfooee ghekkent...
wallah illa allah ihdihoem
hoe bedoel je ik scheer alle marokkaanse jongens over een kam :rolleyes:
Probeer eerst eens uit je woorden te komen en dan een topic plaatsen, of zit je heel zenuwachtig achter je computer?
chaimagirl
23-12-2003, 22:37
sorry meisje maar ik snap echt niets wat je zegt hoor
ZE PRAAT ARABISCH KNEUZEN TIJD DAT JE ARABISCH LEERT DOMBOS YOU GO GIRL
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.