Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seksuele voorlichting

Tifah
14-09-2002, 14:05

Na heel vaak gelezen te hebben dat jongens zich vergrijpen aan meiden in zwembaden, buiten op straat etc, heeft het me aan het denken gezet. Het heeft me vragen laten stellen over de opvoeding. Kunnen wij de opvoeding erbij betrekken? Dat de jongens misschien uit nieuwsgierigheid op "onderzoek" gingen, omdat ze thuis hierover niet mogen praten? Omdat het onderwerp sex taboe is thuis? Zou het kind juist niet op een jonge leeftijd al seksuele voorlichting moeten krijgen? Wat is jou mening hierover?

yedjis_ennador
14-09-2002, 16:32
Marokkaanse manneTjus zijn beetje geil gewoon Jah.. Kan er niets aandoen.. Zodra ze een paar Tieten zien bewegen :wow: amai hehehe.. Laat ik maa rnie verder gaan.. 7ASHAKOEMMMMMMMMM:D

Gmisa
14-09-2002, 16:41
het zijn heus niet alleen de marokaanse mannetje die dit doen hoor nlers zijn ook niet heilig, maar ik weet ook niet waar het aan ligt. Ik denk niet dat het met de opvoeding te maken heeft want tegewoordig weten ze al van jongs af aan wat het allemaal inhoudt en er wordt genoeg over gepraat

Nounousa
14-09-2002, 17:18
Ik vind dat de ouders al heel vroeg met sexuele voorlichting moeten beginnen, dat vind ik gewoon heel belangrijk M3ha salama Hind :zwaai:

Obiwan_kenobi
14-09-2002, 17:50

Ik denk dat ze meer in groepsverband ...stoer doenerij ! Niks met sex te maken in eerste plaats. Behalve voor het Slachtoffer ;)

jimpie
14-09-2002, 18:02
Ik denk dat jongeren hier wel uit andere bronnen hun sexuele voorlichting krijgen...Overal bijna wordt er over sex gepraat.. En zeg nou eerlijk...zie jij jezelf op een jonge leeftijd om de tafel met je moeder/vader over sex praten....Nou ik niet!!

Tifah
15-09-2002, 00:27
Ik denk dat jongeren hier wel uit andere bronnen hun sexuele voorlichting krijgen...Overal bijna wordt er over sex gepraat.. Je ziet inderdaad overal sex, maar of het nou ook informatief en leerzaam is? Ik vind sowieso (persoonlijke mening) dat een ouder die voorlichting hoort te geven. Uitgebreide informatie daarover... zo niet de ouder, een kennis van de familie misschien. Weet niet of dat DE reden is dat ze zich vergrijpen aan (jonge) dames. Als je bijvoorbeeld kijkt hoeveel Nederlanders (die dus van huis uit gewoon sexuele voorlichting krijgen) zich schuldig maken aan verkrachting e.d. is het helemaal niet logisch om te stellen dat het gebrek aan sexuele voorlichting de reden hiervoor is. Gebrek aan informatie over sex is inderdaad niet de voornamelijke reden waarom sommige jongens zich aan jonge meiden vergrijpen. Ik vind WEL dat een ouder dus toch die informatie moet geven. Iedereen weet dat een spermazaad een jongedame kan bevruchten. Maar zou het niet duidelijker zijn voor het kind als het ook uitgelegd wordt hoe het te werk gaat? Details over een spermazaad of eicel? Ze mogen dan misschien biologie krijgen op school, maar is het niet "belangrijker" als een ouder dit doet en heeft dat niet meer impact op het kind? Emshoom WHY (nogmaals)?! :confused: Samira... ??????????????

yedjis_ennador
15-09-2002, 00:41
Wa Yema.. Ze hebben dan gewoon zin kun je niets aan veranderen waloe opvoeding waloe nix.. zin is zin.. das bij iedereen als ze iets halfnaakts zien lopeuh Ik ben ook irritant als ik wa7ed lekkerTje zie lopen HE MOEFASSA;););)

Teaser
15-09-2002, 00:43
Seksuele voorlichting hehehe Als die jongens nou eerst gewoon naar school gaan dan komen alle onderwerpen wel aan de buurt.