Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden opgelet!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
23-12-2003, 17:21

Vertel me wat er zo mooi is aan een neger? Ga me niet vertellen dat je niet op negers valt, want dat vraag ik niet. Ik zie weleens meiden met negers omgaan en mijn vraagje aan jullie is; waarom zou een marokkaanse meid met een neger omgaan?En ga aub niet weer dat zinnetje zeggen van: "je moet niet iedereen over een kam scheren", want dat doe ik niet..

Chyhaan
23-12-2003, 17:25
Origineel gepost door Blijf_lachen Vertel me wat er zo mooi is aan een neger? Ga me niet vertellen dat je niet op negers valt, want dat vraag ik niet. Ik zie weleens meiden met negers omgaan en mijn vraagje aan jullie is; waarom zou een marokkaanse meid met een neger omgaan?En ga aub niet weer dat zinnetje zeggen van: "je moet niet iedereen over een kam scheren", want dat doe ik niet. Ik heb relaties gehad met ''negers'' ze hebben een lekkere **** mooie donkere ogen en een scherpe tong:) Maar ze kunnen zo lief en zorgzaam zijn... Ze kunnen goed verlijden...

Lady_moi
23-12-2003, 17:27
ik zal u helaas moeten teleurstellen ik val niet op negers en moest ik op ze vallen dan zou ik u da wel zeggen :)

Souad24
23-12-2003, 17:28
Origineel gepost door Blijf_lachen Vertel me wat er zo mooi is aan een neger? Ga me niet vertellen dat je niet op negers valt, want dat vraag ik niet. Ik zie weleens meiden met negers omgaan en mijn vraagje aan jullie is; waarom zou een marokkaanse meid met een neger omgaan?En ga aub niet weer dat zinnetje zeggen van: "je moet niet iedereen over een kam scheren", want dat doe ik niet. toevallig doe je dat wel, inclusief je eigen zusjes (tenminste, als je die hebt)

AlHoceima_Leila
23-12-2003, 17:35

ik snap het ook niet ik vind ze verschrikkelijk gatverdamme ik weet dat dit eigenlijk harma is want je moet iedereen lief hebben onge8 zijn ras maar gewoon ik walg van ze maar jah

Eastboy
23-12-2003, 17:38
Origineel gepost door Chyhaan Ik heb relaties gehad met ''negers'' ze hebben een lekkere **** mooie donkere ogen en een scherpe tong:) Maar ze kunnen zo lief en zorgzaam zijn... Ze kunnen goed verlijden... Kan het me haast niet voorstellen dat een neger dat wel heeft en een Marokkaan niet.En geloof mij Marokkanen kunnen heel goed verlijden dus daar heb je geen neger voor nodig :zwaai:

Chyhaan
23-12-2003, 17:40
Origineel gepost door Eastboy Kan het me haast niet voorstellen dat een neger dat wel heeft en een Marokkaan niet.En geloof mij Marokkanen kunnen heel goed verlijden dus daar heb je geen neger voor nodig :zwaai: Ik zeg toch niet dat Marokkanen het niet kunnen, mijn exen waren gewoon heel leuk lief, ze waren schattig!!! Ze zijn echt toppers :)

missie_19
23-12-2003, 18:01
Origineel gepost door Chyhaan Ik heb relaties gehad met ''negers'' ze hebben een lekkere **** mooie donkere ogen en een scherpe tong:) Maar ze kunnen zo lief en zorgzaam zijn... Ze kunnen goed verlijden... tvoe gem, totaal geen respect voor jou

no_more
23-12-2003, 18:05
Ik mag negers wel ze zijn wel tof maar als normale vrienden, Maar sorry ik kan echt geen punten noemen wat mooi is aan ze ik val gewoon echt niet op ze not my type...

jawhara1
23-12-2003, 18:09
Origineel gepost door Blijf_lachen Vertel me wat er zo mooi is aan een neger? Ga me niet vertellen dat je niet op negers valt, want dat vraag ik niet. Ik zie weleens meiden met negers omgaan en mijn vraagje aan jullie is; waarom zou een marokkaanse meid met een neger omgaan?En ga aub niet weer dat zinnetje zeggen van: "je moet niet iedereen over een kam scheren", want dat doe ik niet. Er zijn toch ook marokanen die neger zijn of vergis ik me :confused: En wat maakt de huidskleur nu toch uit , ale ik heb er geen problemen mee zolang hij maar een moslim is ;) Sorry da ik dit zeg maar als we ookal naar de huidskleur gaan kijken amai s :kwaad: eg

oem_roekaya
23-12-2003, 18:11
Salaam eleykoem rachmatoellah weet je dat in de tijd van de profeet een man was bilal dat was een hele goede islamtische man en dat was ook een neger!! dus al er een macha Allah broeder is die een neger is zou ik er zeker geen problemen mee hebben en ook niet als 1 van mijn zusters daar mee zou trouwen!! beter zo'n jonge die het praktiseerd als een marokkaan die net bid en denkt dat alles wel goed zo zit...

jawhara1
23-12-2003, 18:13
Origineel gepost door oem_roekaya Salaam eleykoem rachmatoellah weet je dat in de tijd van de profeet een man was bilal dat was een hele goede islamtische man en dat was ook een neger!! dus al er een macha Allah broeder is die een neger is zou ik er zeker geen problemen mee hebben en ook niet als 1 van mijn zusters daar mee zou trouwen!! beter zo'n jonge die het praktiseerd als een marokkaan die net bid en denkt dat alles wel goed zo zit... :goedzo: erg he dat men kijkt dat het een neger is en er niet bij stil staat of het een moslim is .

Chyhaan
23-12-2003, 18:15
Origineel gepost door missie_19 tvoe gem, totaal geen respect voor jou Tfoe gem, hahah grappig woord!!! Wat moet ik nu antwoorden? Ik hou ook van jou!!??

Fabolous
23-12-2003, 18:20
Origineel gepost door oem_roekaya Salaam eleykoem rachmatoellah weet je dat in de tijd van de profeet een man was bilal dat was een hele goede islamtische man en dat was ook een neger!! dus al er een macha Allah broeder is die een neger is zou ik er zeker geen problemen mee hebben en ook niet als 1 van mijn zusters daar mee zou trouwen!! beter zo'n jonge die het praktiseerd als een marokkaan die net bid en denkt dat alles wel goed zo zit... bedankt voor je intelligente opmerking.....misschien dat ze nu inzien dat iedereen hetzelfde is ongeacht huidskleur....

zejda
23-12-2003, 18:38

Origineel gepost door Blijf_lachen Vertel me wat er zo mooi is aan een neger? Ga me niet vertellen dat je niet op negers valt, want dat vraag ik niet. Ik zie weleens meiden met negers omgaan en mijn vraagje aan jullie is; waarom zou een marokkaanse meid met een neger omgaan?En ga aub niet weer dat zinnetje zeggen van: "je moet niet iedereen over een kam scheren", want dat doe ik niet. Jongen toch, Wat ze in hen zien, snap ik zelf niet.

Pagina's : [1] 2 3 4