Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil gaan beginnen met beleggen.

SphfeMOCPOwvovg
01-05-2008, 23:22

Drop je tips en zo, please:o

RELOADED
01-05-2008, 23:54
Diversification is the only free lunch you get

SphfeMOCPOwvovg
01-05-2008, 23:56
?? Met is er met jou dan :giechel:

momo24
07-05-2008, 19:09
ga beleggen in vastgoed in marokko!!!!!!!!!! heb je redement van minimaal 25 % dat heb je nergens!!!!!!!!!!!!

abdelleke
07-05-2008, 20:18

waarin wil je beleggen?

SphfeMOCPOwvovg
07-05-2008, 23:08
ga beleggen in vastgoed in marokko!!!!!!!!!! heb je redement van minimaal 25 % dat heb je nergens!!!!!!!!!!!! Hmm. Hoeveel moet je min. beschikbaar hebben :o waarin wil je beleggen? Ik weet het nog niet precies :o

abdelleke
08-05-2008, 08:27
Ik weet het nog niet precies :o ik zou zeggen, voordat je gaat beginnen met beleggen, verdiep je in de beschikbare literatuur. Ga vervolgens naar www.iex.nl en meld je aan voor het beleggingsspel. Hierbij krijg je fictief €100.000 tot je beschikking en dit mag je in aandelen gaan beleggen. Dit is een zeer realistisch spel en geeft je een goed idee over hoe en wat. Je krijgt te maken met transactiekosten etc en hij loopt realtime mee met de huidige markt. Als je er helemaal klaar voor bent, ga dan naar www.binckbank.nl. Open hier een rekening en dan kan het echte beleggen beginnen! De binckbank is 1 van de goedkoopste internetbrokers op dit moment met uitstekende voorwaarden. Maar nogmaals, ik weet niet hoeveel verstand jij hebt van beleggen maar als dit minimaal is, verdiep je dan eerst in de nodige literatuur. Succes ermee!:)

SphfeMOCPOwvovg
08-05-2008, 08:40
ik zou zeggen, voordat je gaat beginnen met beleggen, verdiep je in de beschikbare literatuur. Ga vervolgens naar www.iex.nl en meld je aan voor het beleggingsspel. Hierbij krijg je fictief €100.000 tot je beschikking en dit mag je in aandelen gaan beleggen. Dit is een zeer realistisch spel en geeft je een goed idee over hoe en wat. Je krijgt te maken met transactiekosten etc en hij loopt realtime mee met de huidige markt. Als je er helemaal klaar voor bent, ga dan naar www.binckbank.nl. Open hier een rekening en dan kan het echte beleggen beginnen! De binckbank is 1 van de goedkoopste internetbrokers op dit moment met uitstekende voorwaarden. Maar nogmaals, ik weet niet hoeveel verstand jij hebt van beleggen maar als dit minimaal is, verdiep je dan eerst in de nodige literatuur. Succes ermee!:) Hartstikke bedankt voor de tips :goedzo: Ik zal me er inderdaad meer in moeten gaan verdiepen.

SphfeMOCPOwvovg
08-05-2008, 09:28
Kijk hier en bespaar je veel ellende: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1952285 Die is wel goed :haha: Laatst nog met die ministers, al die domeinen met hun naam waren bezet :hihi: Heb je zelf trouwens daar een domein gereserveerd?

snakes1
08-05-2008, 15:12
Beleg in mij. Steeds verassend, altijd voordelig!

SphfeMOCPOwvovg
08-05-2008, 15:36
Beleg in mij. Steeds verassend, altijd voordelig! Ik kan je beleggen als wahed broodje :kweetnie: