Bekijk originele versie : Bij welke dieet daalt vetpercentage?
Hallo dames
Ik ben op zoek naar een dieet die ervoor zorgt dat de vetpercentage daalt en spiermassa behoudt? Ik heb een slanke figuur met relatief veel buikvet, dus ik heb alleen vet in mijn buik en daarom moet ik ervoor zorgen dat de vetpercentage echt omlaag gaat...wie weet welke dieet?
Alvast bedankt!
Mizz Fez
Mocrodiddlina
01-05-2008, 18:22
Misschien kun je buikspieroefenigen doen:kweetnie:
Misschien kun je buikspieroefenigen doen:kweetnie:
Met buikspieroefeningen verband je GEEN vet, maar creeƫr je spiermassa--> strakkere huid!:D
Hallo dames
Ik ben op zoek naar een dieet die ervoor zorgt dat de vetpercentage daalt en spiermassa behoudt? Ik heb een slanke figuur met relatief veel buikvet, dus ik heb alleen vet in mijn buik en daarom moet ik ervoor zorgen dat de vetpercentage echt omlaag gaat...wie weet welke dieet?
Alvast bedankt!
Mizz Fez
Heel simpel, ga hoog in de eiwitten en laag in de koolhydraten. Vermijd verzadigde vetten. Eet alleen maar mager vlees ( kip, kalkoen, vis etc ). Ga schooneten, dus eet zoveel mogelijk niet geraffineerde voedsel, zoals rijst, groenten, couscous, pasta etc. Vermijd verder alle geraffineerde suikers.
En met alleen dieeten kom je er niet, gooi er wat cardio tegenaan, doe dat in de vroege ochtend op de nuchtere maag, dan wordt gelijk het vet aangesproken als brandstof.
Met buikspieroefeningen verband je GEEN vet, maar creeër je spiermassa--> strakkere huid!:D
Je huid wordt alleen strakker als het vetpercentage laag is hehe, dat krijg je niet voormekaar met alleen buikspier oefeningen.
Heel simpel, ga hoog in de eiwitten en laag in de koolhydraten. Vermijd verzadigde vetten. Eet alleen maar mager vlees ( kip, kalkoen, vis etc ). Ga schooneten, dus eet zoveel mogelijk niet geraffineerde voedsel, zoals rijst, groenten, couscous, pasta etc. Vermijd verder alle geraffineerde suikers.
En met alleen dieeten kom je er niet, gooi er wat cardio tegenaan, doe dat in de vroege ochtend op de nuchtere maag, dan wordt gelijk het vet aangesproken als brandstof.
Salaam Broeder,
Bedankt voor je advies! en waarom mag je geen groente eten?? Mag je wel aardappelen eten?
Mahasalama
Salaam Broeder,
Bedankt voor je advies! en waarom mag je geen groente eten?? Mag je wel aardappelen eten?
Mahasalama
Nee je leest het verkeerd hehe
Oeps sorry ik dacht dat je zei dat ik geen rijst, pasta en groente mag eten :maf:
Maar in rijst en pasta zitten toch veel koolhydraten, die worden opgeslagen als vet in het lichaam??
Oeps sorry ik dacht dat je zei dat ik geen rijst, pasta en groente mag eten :maf:
Maar in rijst en pasta zitten toch veel koolhydraten, die worden opgeslagen als vet in het lichaam??
Volkoren pasta, zilvervlies rijst , worden langzaam in het bloed opgenomen waardoor je niet snel dik van wordt. Witte rijst bv zijn wel snelle suikers. En het lichaam kan 500 gram glucose opslaan ( 100 gram in de lever en 400 gram in de spieren ) voordat het als vet wordt omgezet.
safaantje
01-05-2008, 23:23
hoi mag ik je wat vragen,ik sport ook sinds een paar maanden,
ik doe dat 2x per week,2 uur .en alleen cardio,1uur op de crosstrainer,en 1 uur verdeeld,over 3 andere cardio aparaten.
mijn doel is om vet te verbranden.
doe ik hier goed aan volgens jouw.?
ik ontbijt dan met een bordje pap,maar jij zegt dat t beter is om niks te eten?
maar met niks in je maag verbrand je dan toch ook niks?
alvast bedankt
angellady1970
01-05-2008, 23:29
Het south beach dieet is erg goed hiervoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.