Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ...'Mijn nicht is deze morgen overleden.'...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

SweetRose
23-12-2003, 14:48

Ach, dat de dag zou komen dat ze het niet meer volhield wist ik wel. Maar nu al??!! Ze was amper 22 en had een vreselijke hartafwijking! Ze was echt een mooi meisje en safi nu ik elke zomer naar marokko ga, ga ik haar daar niet meer zien liggen in haar zeteltje :(. Ach meisje, misschien is dit de beste manier. Je had toch teveel pijn en je kon bijna niets meer alleen. Altijd had je hulp nodig. Je was nog zoo jong, je had nog een heel leven voor je. Tijdens de Ramadan werd je naar Spanje gehaald door je papa omdat hij beweerde dat ze je daar konden genezen. Integendeel. Net voor de operatie werd het je fataal meisje. Allah IE Rahmoe en moge jij nu in Allah's handen zijn. Amin.

sweetprinces
23-12-2003, 14:51
meskiena ewa meid keep you head up!!zij is gisteren overleden onze dag komt ook nog.ik heb ook een paar dagen gelede, mijn nicht verloren ze is gestorven aan kanker!!ben er ook kapot van.maar de moed niet opgeven en wees blij voor haar dat ze verlost is van de pijn.

Eastboy
23-12-2003, 14:52
Origineel gepost door SweetRose Ach, dat de dag zou komen dat ze het niet meer volhield wist ik wel. Maar nu al??!! Ze was amper 22 en had een vreselijke hartafwijking! Ze was echt een mooi meisje en safi nu ik elke zomer naar marokko ga, ga ik haar daar niet meer zien liggen in haar zeteltje :(. Ach meisje, misschien is dit de beste manier. Je had toch teveel pijn en je kon bijna niets meer alleen. Altijd had je hulp nodig. Je was nog zoo jong, je had nog een heel leven voor je. Tijdens de Ramadan werd je naar Spanje gehaald door je papa omdat hij beweerde dat ze je daar konden genezen. Integendeel. Net voor de operatie werd het je fataal meisje. Allah IE Rahmoe en moge jij nu in Allah's handen zijn. Amin. Nog gecondoleerd.

SweetRose
23-12-2003, 14:55
Origineel gepost door sweetprinces meskiena ewa meid keep you head up!!zij is gisteren overleden onze dag komt ook nog.ik heb ook een paar dagen gelede, mijn nicht verloren ze is gestorven aan kanker!!ben er ook kapot van.maar de moed niet opgeven en wees blij voor haar dat ze verlost is van de pijn. Ze is deze morge overleden, niet gisteren. En ja, ergens ben ik wel blij dat ze EINDELIJK na al die pijnlijke jaren van haar pijn is verlost. Maar ja. Haar dag was gekomen. Allah ie rahmoe voor jouw nicht ook :(. Ik wist echt niet dat ik haar afgelope zomer voor het laatst zou zien. :(

sweetbaby
23-12-2003, 14:55

Echt heel erg voor je meid, maar iedereen gaat wel een keertje dood. Ik wens je veel sbar toe.

Nouraia
23-12-2003, 14:56
Inna lilah wa inna Ilajhi radji3oen Wa salaam wa elikom

summergirl21
23-12-2003, 14:58
Allah ie Rahma.

Masriya
23-12-2003, 14:59
Allah yer7amha. Ina lilahi wa ina ilahi raji3oun. Sterkte. :blauwkus:

sweet_karima
23-12-2003, 15:00
Allay Y Rahma.... Sterkte voor je hele familie...

SweetRose
23-12-2003, 15:01
Dank jullie wel. Ik vind het gewoonweg vreselijk. IK heb haar in augustus voor de laatste keer gezien. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze er niet meer zal zijn in de zomer in marokko. En ze gaat m'n feeste niet meemaken :verdriet:... Ach meisje...:(

berbertje00
23-12-2003, 15:04
allah ie ra7ma :( Ons allen staat de dood te w88.......de een wat eerder dan de ander..... Sterkte lieverd.... Als je het er over wilt hebben.....je weet me te vinden

sneakynawal
23-12-2003, 15:05
SweetRose, Sterkte meid!!! :(

minora
23-12-2003, 15:05
Allah ie Rahmoe :( Sterkte lieverd :blauwkus:

01LaHbIbAh09
23-12-2003, 15:07
Allah Y rahmoe.....Meskiena :( Hou je taai meid, ze is nu in allah's handen en is veilig!!! En ze zal zeker bij je feest zijn, daar boven ziet ze alles!!!

SweetRose
23-12-2003, 15:07

Origineel gepost door berbertje00 allah ie ra7ma :( Ons allen staat de dood te w88.......de een wat eerder dan de ander..... Sterkte lieverd.... Als je het er over wilt hebben.....je weet me te vinden Met mij gaat het wel hoor. Maar kdenk met haar ouders en zussen en broer niet. :(. Die waren zo mee met dat meisje.:( En inderdaad de dood staat ons allen te wachten. De één al eerder dan de andere. Maar ach. het is allemaal mekteb. Van mijn nicht wist k het wel dat het niet lang meer ging duren. Ze zag er niet meer uit dit deze zomer. Ze woog amper 35 kg. Ze wacht echt zoooo mager niet normaal. Ze kon al niet meer rechtzitten. Ze kon niet meer behoorlijk een zin vormen. :( Dus jah dan weet je al genoeg é. En dank je berbertje00. LIef van je en ik weet je idd te vinden. Thnx..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9