Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn man is h

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

sabinn
01-05-2008, 15:23

hallo lieve zuster en broeder ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit dus ik had er verder niet achter gezocht maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer :(

sweetlina
01-05-2008, 15:24
Wejowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

sweetlina
01-05-2008, 15:25
en, wat heb je toen gedaan?

samiraaaatje
01-05-2008, 15:26
hallo lieve zuster en broeder ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit dus ik had er verder niet achter gezocht maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer :( lijkt me echt sterk zon verhaal hoe je het uitlegde..maar als het waar is..is het echt te walgelijk voor woorden..:jammer:

hanan_01
01-05-2008, 15:26

hallo lieve zuster en broeder ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit dus ik had er verder niet achter gezocht maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer :( Neriee Meen je dit echt :eek: Of ben je aan het liegen ?? :kwaad:

swirna
01-05-2008, 15:29
oh my gog ik heb medelijden met je.... je verhaal zou best wel kloppen. als het echt zo is dan vind ik het heel erg voor je . wellah. wil je nog verder met hem als hij het nooit meer zou doen?

jdidaa__
01-05-2008, 15:38
:schrik2: :schrik2:

miss_elhoucima
01-05-2008, 15:47
hallo lieve zuster en broeder ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit dus ik had er verder niet achter gezocht maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer :( MEEN JE DIT OF IS HET EEN GRAPPPPP !!!

lady_string
01-05-2008, 15:48
kapot erg ik zou gelijk scheiden

Tetouani_85
01-05-2008, 15:48
wahahaha is egt grappig zoiets heb ik nog nooit gehoord

nadorroos306
01-05-2008, 15:50
Ohhh wat erg

sabinn
01-05-2008, 15:51
ws het maar een grap ik meen het allemaal ik heb aan niemand verteld niet me vriendinnen niet me ouders familie ik kan het gwn niet ik moest het uitluchte en dat heb ik hier gedaan in m.nl ik ben toch anoniem ik weet echt wat ik moet doen ik ben in de war ik eet niets ik drinkt niet ik kan niet slapen ik kan me ouders niet aankijken toen ik zag het is gwn in me hoofd dag en nacht denk ik eraan ik had nooit verwacht ik moest het aan zien komen omdat hij niet zo intiem was met mij het is gwn mij schuld

112233moh
01-05-2008, 15:54
hallo lieve zuster en broeder ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit dus ik had er verder niet achter gezocht maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer :( waHAHAHAAh Qoelie wallah. besa33 Ahh meskienaa lay 3fed hoe kan hij jou zo iets aan doen!! en nu wat ga je doen???

Tetouani_85
als ikjou was zou ik ook eens vreemd gaan met een vrouw en laat hem dan binnen komen

rabatia-ikram

ws het maar een grap ik meen het allemaal ik heb aan niemand verteld niet me vriendinnen niet me ouders familie ik kan het gwn niet ik moest het uitluchte en dat heb ik hier gedaan in m.nl ik ben toch anoniem ik weet echt wat ik moet doen ik ben in de war ik eet niets ik drinkt niet ik kan niet slapen ik kan me ouders niet aankijken toen ik zag het is gwn in me hoofd dag en nacht denk ik eraan ik had nooit verwacht ik moest het aan zien komen omdat hij niet zo intiem was met mij het is gwn mij schuld waarom zou het jouw schuld zijn meid...jij kan er toch niks aan doen hoe kon je nou weten dat je man op het andere geslacht valt..nadat hij met je trouwt zoiets verwacht niemand meid....vreselijk gewoon dat je zoiets moet meemaken meid..maar ja hoe denk je verder te gaan meid en hoe reageert hij erop als ik vragen mag...je moet er echt met iemand over praten meid natuurlijk kan ik begrijpen dat je je schaamt en terecht want zoiets is afschuwelijk gewoon..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36