Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie ooit

MeHayat
14-09-2002, 10:29

beste leden... Heb een vraagje aan jullie. Ooit heb je van iemand gehouden, maar de laatste tijd vond je het slecht gaan, en besluit het toch maar uit te maken. Maar achteraf heb je er een enorme spijt van gehad. Hebben jullie ook zoiets mee gemaakt en hoe hebben jullie het verder afgehandeld. thnx

MeHayat
14-09-2002, 12:01
Wat ik percies wil weten is. Je hebt het uitgemaakt, om bepaalde redenen, maar na een tijdje besef je dat je hem erg mist en dat het stom is dat je de persoon hebt laten gaan. Wat doe dan je bel je de persoon weer op of laat je het weer rusten.

Tnawie
14-09-2002, 12:36
Origineel gepost door MeHayat Wat ik percies wil weten is. Je hebt het uitgemaakt, om bepaalde redenen, maar na een tijdje besef je dat je hem erg mist en dat het stom is dat je de persoon hebt laten gaan. Wat doe dan je bel je de persoon weer op of laat je het weer rusten. T is volgens mij verstandiger om wat vaker met elkaar af te spreken onder de motto gewone vriendschap. En hem kleine hintjes geven van dat jij nog om hem geeft. Als hij ook hetzelfde wil dan gaat het vanzelf. ps: Wat jij beslist nie moet doen is het toegeven, jongens vinden dat nie leuk, zij vinden het en goedkoop en zij denken dat jij nie zonder hun kan leven en gaan dan veels te veel eissen stellen......(algemeen regel: jongens houden nie van makkelijke prooien) ps: T zou wel grappig zijn als jij mijn ex zou zijn en geef jou nu advies om weer met mij af te sprekken terwijl ik dat zelf nie meer wil......de wereld is klein..... Sommigen zeggen t tnawies zijn, anderen vinden van nie...

Nounousa
14-09-2002, 12:39
NOPE Sorry Ik wou tog ff reageren ;) Hhahahah M3ha salama Hind :zwaai:

Kimaatje
14-09-2002, 12:59

If you love somebody let him go, if he comes back to you he's yours, if he doesn't it wasn't mented 2 be :)

LelyDames
14-09-2002, 13:14
sjonge jonge alweer dat geshit over liefde meiden we geven jullie een tip vergeet de boys en werk aan je (school) TOEKOMST ,want achteraf heb je niks aan die boys groetjessss Imane/Sakina :p

Shyguy
14-09-2002, 14:37
you dont know what you've got til its gone