Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Have a bad hairday

Pagina's : [1] 2

Fatomaat
14-09-2002, 02:27

Ik zag vandaag een Chinees, althans daar leek hij op, maar deze had i.p.v. je weet wel dat stijl, stijl, stijle haar, echt negerkroes haar en een afrokapsel, echt apart. N.E.ways ik heb half lang krullend donkerbruin haar nix bijzonders ofzo maaruh hoe zit jouw haar vandaag en voor de hoofddoekdraagsters please ook antwoord geven ben namelijk vaak benieuwd wat eronder zit. Antwoorden is niet verplicht natuurlijk, geheel vrijblijvend. Maar goed ik kon ff nix interessanters verzinnen en ik begin een beetje moe te worden dus ik ga maar slapen en merk morgen wel hoe jullie haar zit. Of niet.

Harlem69
14-09-2002, 02:40
Origineel gepost door Fatomaat Ik zag vandaag een Chinees, althans daar leek hij op, maar deze had i.p.v. je weet wel dat stijl, stijl, stijle haar, echt negerkroes haar en een afrokapsel, echt apart. N.E.ways ik heb half lang krullend donkerbruin haar nix bijzonders ofzo maaruh hoe zit jouw haar vandaag en voor de hoofddoekdraagsters please ook antwoord geven ben namelijk vaak benieuwd wat eronder zit. Antwoorden is niet verplicht natuurlijk, geheel vrijblijvend. Maar goed ik kon ff nix interessanters verzinnen en ik begin een beetje moe te worden dus ik ga maar slapen en merk morgen wel hoe jullie haar zit. Of niet. Hee liefie.... zelfs de titel is niet nieuw.... maar ik vergeef je... het is tenslotte al bedtijd voor je... mijn haar zit niet echt toppie nu... en straks na het douchen is het al niet veel beter... morgen moet de gel maar weer wonderen verrichten... :p :D :D XXXX Liefs en welterusten kanjer... :zwaai: :D

Mr_Amir
14-09-2002, 03:20
Ik heb van nature stijl haar tot voor bij mijn oorlelletjez..:D en als ik de deur uit ga moet die gel inderdaad wat wonderen verrichten ...maar niet heus ..:rolleyes:

Hanaetje
14-09-2002, 04:32
Wel dames en heren, mijn haar is altijd van naturel steil, ... Ik doen het af en toe in een staartje, MAAR het liefst draag ik het los, ik experimenteer vaak met m'n haar dan doe ik soms golvend, krullend, enz....

Kimaatje
14-09-2002, 11:13

Los, vast boeie hoe mijn haar zit. Ben geen supermodel so i don't care. :D

jimpie
14-09-2002, 16:18
Mijn haar heb ik nu in een kort staartje...als ik een hoofddoek draag altijd in een knot... Maar als ik net uit bed kom(slaap altijd met mijn haar los) dan schrik je je echt dood!!!..

prinses18
14-09-2002, 20:53
mijn haar is altijd krullen en soms dan fhoin ik het maar als het krullend is dan moet er kilo´s vet in

GoudenGids
14-09-2002, 21:18
nou mijn haar zit vandaag echt goed!!! dus niet interessant :rolleyes: ga zo lekker naar bed..... mijn haar is golvend en kort....soms oke, maar vaak heb ik zoiets van :eek:

GirlFromFes
14-09-2002, 21:20
ik had vandaag stijl haar gewoon stijl geföhnt ik probeer van alles uit :D

Fatomaat
14-09-2002, 23:21
Origineel gepost door Harlem69 Hee liefie.... zelfs de titel is niet nieuw.... maar ik vergeef je... het is tenslotte al bedtijd voor je... mijn haar zit niet echt toppie nu... en straks na het douchen is het al niet veel beter... morgen moet de gel maar weer wonderen verrichten... :p :D :D XXXX Liefs en welterusten kanjer... :zwaai: :D Ja wij Marokkanen houden ervan om onderwerpen steeds weer te herhalen hehehehe maar goed dat had je al begrepen geloof ik :D Gewoon proberen een leuk antwoord te geven, misschien een leuk plaatje erbij, wat kusjes enzo doe maar gek gooi je haar los!! hehehe ojee ik val wel vaak in de herhaling zo maaruh verder gaat alles goed? P.s, gewoon kaal scheren as het niet echt wil lukken en dan ook ff roepen vol=vol :D Flauw geintje :rolleyes:

Dida
14-09-2002, 23:24
MIJN haar is nu SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER STIJL.. normaal heb ik krullend.. wel een nieuwe ERVARING..!!!! I LOVE IT ik hoef het nooit te kammen..:melig: CiaoBAby ;)

soussiasaida
14-09-2002, 23:34
Ik heb ook gewoon lang bruin steil haar (momenteel met wat higlights erin) en heb het meestal los zitten of in een warrige knot, ik ga het binnenkort maar es laten krullen want ik ben het steile haar zat. Het is wel mooi maar een beetje veranderen is nooit mis...;)

MissBlaBla
14-09-2002, 23:35
Mijn haar is heel vreemd. Ik begrijp mijn haar soms echt niet... Ik kan er van alles mee doen, het blijft gewoon lekker zitten. Ik maak me ook nooit druk over hoe ik het moet dragen. Gewoon een elastiekje erin en hupsakee :D BlaaBla

yedjis_ennador
14-09-2002, 23:39
MissBlaBla Heb het gezien is wel eY oke je haar hehehe.. en euh NO COMMENT about mine :engel:

Teaser
15-09-2002, 00:15

Origineel gepost door Fatomaat Ik zag vandaag een Chinees, althans daar leek hij op, maar deze had i.p.v. je weet wel dat stijl, stijl, stijle haar, echt negerkroes haar en een afrokapsel, echt apart. N.E.ways ik heb half lang krullend donkerbruin haar nix bijzonders ofzo maaruh hoe zit jouw haar vandaag en voor de hoofddoekdraagsters please ook antwoord geven ben namelijk vaak benieuwd wat eronder zit. Antwoorden is niet verplicht natuurlijk, geheel vrijblijvend. Maar goed ik kon ff nix interessanters verzinnen en ik begin een beetje moe te worden dus ik ga maar slapen en merk morgen wel hoe jullie haar zit. Of niet. bedoel je hier iets mee? probeer je me wat te vertellen?

Pagina's : [1] 2