Bekijk originele versie : Een opgevangen gesprek..(fatima en aicha)
Moefassa
13-09-2002, 23:59
Fatima: wajoooo.. heb je hem gezien
aicha: willie willie hij is echt lekker
fatima: hoe heet hij?
aicha:Volgens mij moesie biggie
fatima:williw zag je die Bmw.. vraag vraag of we een rondje mogen rijden
Aicha: williee ben je gek... hij wil niet
fatima: jawel joh vraag nou
zo liepen ze zo op die jongen af....
En toen zag ik ze niet meer... :(
NB. de gebruikte namen zijn verzonnen
Ik heb geprobeerd deze tekst te doorgronden, maar ik kon er echt niets uithalen. Noch ter lering, noch ter vermaak. Ben je in de steek gelaten voor een gast in een BMW?
Origineel gepost door JunkieXL
Ik heb geprobeerd deze tekst te doorgronden, maar ik kon er echt niets uithalen. Noch ter lering, noch ter vermaak. Ben je in de steek gelaten door een gast in een BMW?
slechte analyse sigmund. beter je patient leren begrijpen
Moonshine
14-09-2002, 00:35
hhmm zijn ze verkracht, vermoord mishandeld.......
Moonshine
14-09-2002, 00:36
vertel eens meer........
Origineel gepost door Teaser
slechte analyse sigmund. beter je patient leren begrijpen
Hahaha, ik ben zelf patient. Door moest trouwens voor zijn.:D
Fatomaat
14-09-2002, 00:39
Origineel gepost door JunkieXL
Ik heb geprobeerd deze tekst te doorgronden, maar ik kon er echt niets uithalen. Noch ter lering, noch ter vermaak. Ben je in de steek gelaten door een gast in een BMW?
Oh nou ik vond m wel leuk en er zat wel degelijk een moraal in: Geef geen geld uit als het niet hoeft en hou je oren open terwijl je in je neus peutert.
:D
Tell me more tell me more .... did you put up afight ... uhuh ... uhuh ... uhuh.... lalalaa
:giechel:
Harlem69
14-09-2002, 03:09
Origineel gepost door Laysa
:D
Tell me more tell me more .... did you put up afight ... uhuh ... uhuh ... uhuh.... lalalaa
Toen reden ze toch niet in een BMW.... maar in een jaren 50 of 60 slee...
ehhh.... dat rijmt ook nog..... :D :D :D
XXXX :nl:
:zwaai:
Nounousa
14-09-2002, 11:59
hahahahahahhahahahahahhahahhhaah
ahahahhahahahahah
meer kan ik niej zeggen
hahahahahahahah
aahahahhahahaha
:gniffel:
hahahahahahahhahaha
ahahahahhahahaha
:gniffel:
Jah ok dat was weer overdreven veel gelachen maar ok
M3ha salama
Hind
Origineel gepost door AbdelHakim
Het is leuk geprobeerd Mufasa, maar je moet er toch wat meer gevoel in leggen. Als je een gesprek probeert te simuleren kun je beter een achtergrond verhaaltje vertellen voordat je inhaakt en ten tweede verloopt het gesprek heel geforceerd. Het open einde is niet op zijn plaats.
hij zei toch aan het eind dat hij niks meer van dat gesprek heeft kunnen vernemen.Dat geeft aan dat hij een 'objectieve' verhaal zit te vertellen van hoe t was gegaan en wil er niks aan te voegen om t mooier te maken dan t was.......
Mustafa, schetst gewoon een doorsnee gesprek van de meeste maroc driyaat en drari, niks anders dan auto's telefoons houdt hun bezig........
WAMA AL7AYATOE A DOENIA ILAA MATA3OE AL ROEROER
Fatomaat
14-09-2002, 13:14
Origineel gepost door Emshoom
tja...en toen zag je hen niet meer hé? wel, de kans dat die bmw-dude zelf eens een "rondje heeft mogen" rijden is niet echt onbestaande :D
Rondje om de moskee? :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.