Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tatoossssssssssssss

Pagina's : [1] 2 3 4

SmoothScorpio
13-09-2002, 23:36

hoe denken jullie en marokanen in het algemeen over tattoos?? ik heb laatst eentje gezet een schorpioen :D

mimi_tangaouia
13-09-2002, 23:39
Origineel gepost door SmoothScorpio hoe denken jullie en marokanen in het algemeen over tattoos?? ik heb laatst eentje gezet een schorpioen :D ik zet er meestal wel een paar keer per jaar een tattoo op mijn lichaam van henna dan he hi hih hi hi mimi

scatje
13-09-2002, 23:56
kapot LELIJK vooral als het een scorpion is haahahhahahah sommige mensen hebbenecht veel blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SmoothScorpio
13-09-2002, 23:58
waatttttttttt wil je beledigen je moet er natuurlijk wel lichaam voor hebben bij zou het wel niet staan sommige mensen hebben inderdaad veel blaa

SmoothScorpio
14-09-2002, 00:01

scatje je bent zeker surinaams ik herken die taal weet wel tegen wie je praat

scatje
14-09-2002, 00:07
surinaams???????????// hahahahah pure tetouania a zain !!!okey en sinds wanneer moet je er een bepaald lichaam voor hebben om een tatoo te platsen is die nieuw ofzo?????? elmohiem thaloouwwwwwww

SmoothScorpio
14-09-2002, 00:10
nee is niet nodig maar sinds wanneer zijn dingen lelijk terwijl je ze niet eens heb gezien...stupid en je praat als een neger vandaar dat ik je zei je komt met mensen hebben veel blaa waar slaat dat op dan wil je zeggen dat ik niet weet waar ik over praat?

scatje
14-09-2002, 00:16
jij vroeg toch wat wij asl marokkanen van tatoos vinden lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkk dat is mijn mening en hoe weet jij nou of ik weleens tatoos heb gezien ? geloof me ik heb er genoeg gezien vandaardat ik ze ook KAOPTLElIJK vind

SmoothScorpio
14-09-2002, 00:20
marokanen in het algemeen slimmert en als je eventjes nadenkt heb ik het niet over lelijk of mooi want niemand hier heeft mn tatoo gezien ik vroeg me af of marokanen in het algemeen tattoo slecht vinden vanwege koran of wat dan ook je bent niet erg slim jij he Hahahah hoe ga je zeggen dat je iets lelijk vind als je het niet eens hebt gezien

scatje
14-09-2002, 00:22
ik heb het wel gezien dacht je dat jij de enige was met een scorpion tatoo

scatje
14-09-2002, 00:25
mijn mening is gewoon dat ik ze lelijk vind okey en wat je verder wil weten wat er in de de koran staat over tatoos enzo je weet heus wel dat het hartstikke haram is maar ya jij moet doen wat je niet laten kunt en iedreen hier trouwens want ik ben ook niet zo een heilgerd dus doe wat je wil is jouw leven

Fatomaat
14-09-2002, 00:28
Origineel gepost door SmoothScorpio hoe denken jullie en marokanen in het algemeen over tattoos?? ik heb laatst eentje gezet een schorpioen :D Ik zou het zelf nooit zetten, zoals zoveel dingen is dat ook geloof ik haram, maar sommige tatoos zijn echt mooi vooral tribaltatoos, of die tatoos van mijn moeder :D Die blijgekleurde dingen vind ik maar 10x nix en een schorpioen mja ziet er wel gevaarlijk uit, maar niet echt origineel ....Sorry :(. Dat wil niet zeggen dat ie lelijk is natuurlijk :D Maaruh kan je m niet ff showen dan? Oke dat was mijn mening verder bemoei ik me nergens mee

nehedar
14-09-2002, 00:30
ik heb tattoo op mijn arm, er staat een naam van een vrouw in het arabisch! ik vindt het gewoon mooi en heb schijt aan wat iedereen zegt!

Moonshine
14-09-2002, 00:41
tjah je kan wel schijt hebben aan anderen..maar je moet wel weten waaraan je begint......het is niet echt toegestaan in onze geloof..maar daar gaan we weer wie ben ik omdaar over te beslissen... SEE YA MOONTJE

SmoothScorpio
14-09-2002, 00:45

je hebt heeeeeeel veeeeeeeel verschillende schorpioen tattoo scatje shitt mensen zijn dommmm maar maakt niet uit wat het is ja tochh nehedar mensen lullen teveel strakkebroekies dragen mag ook niet en ik weet dat veel dames hier dat soort kleding dragen je weet toch ik doe gewoon wat ik zelf wil weet je ik ga me niet aan regeltjes houden waarvan iedereen toch wel weet dat ze nergens op slaan

Pagina's : [1] 2 3 4