Bekijk originele versie : Senseo koffiezet apparaat
SweetCheeks
30-04-2008, 16:30
Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil eentje voor mijn ouders kopen als kado.
Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil eentje voor mijn ouders kopen als kado.
Ik ben gek op koffie........maar senseo zooooooooooooooo vies. Ik zou echt een andere cadeau zoeken. Suc6:kus:
dordje22
30-04-2008, 17:32
vind het heerlijk maar ik drink mij koffie altijd met gekookte melk.
moslima_k
30-04-2008, 18:24
Ik ben gek op koffie........maar senseo zooooooooooooooo vies. Ik zou echt een andere cadeau zoeken. Suc6:kus:
vind ik ook, de koffie is echt slap!
al3eila19
30-04-2008, 20:16
Nee man, is een leuk kado heb ik ook gegeven aan mij mams!
Je kan toch melk koken er bij gooien hoorr.
Is lekkerr hoorr, drink het altijdddd jamjamie:D...
Dus vind het een leuk Kado om te geven! En lekker hihihi.
Liefs
SweetCheeks
30-04-2008, 22:43
Ik hoor ook altijd verhalen dat de koffie slap is, vooral vergeleken met hoe Marokkanen koffie maken (je weet extra sterk etc.)
Dus toch maar niet dan???
vind ik ook, de koffie is echt slap!
Juist te slap en niet te drinken, gewoon koffie is veel lekkerde'r.
PrinceSs_me
01-05-2008, 11:33
maar die HOT CHOCLAT Iis jammieee
Yasmina1
01-05-2008, 18:02
je hebt toch verschillende smaken en sterktes koffie? ik zou het wel doen......is altijd handig voor een paar kopjes koffie, voor bezoek zet je toch sneller en hele pot lijkt me......
SweetCheeks
01-05-2008, 21:38
Wat toevallig, ik heb NET voor me ouders een senseo gekocht uit de mediamarkt voor 35 euro. Nu maar hopen dat ze die koffiepads niet te duur vinden om telkens te kopen haha
35 euro maar? Ik zag ze alleen maar voor 60 euro!
...Nadia...
01-05-2008, 21:50
Ik wil mijn mams ook een cadeau doen..
Maar mijn mama wil die nieuwe versie.. Die grijze..
@temsamane00: 35 euro? Zo goedkoop welke was het dan?
SweetCheeks
01-05-2008, 22:16
Ik twijfel nu! Mijn ouders drinken eigenlijk alleen in de ochtend koffie, middag en avond drinken ze thee.
SweetCheeks
01-05-2008, 22:26
Dan is het het ideale geschenk, toch? Net goed voor 2 kopjes?
Ik ben alleen bang dat ze niet zullen gebruiken als de koffie niet smaakt zoals zij gewend zijn.
SweetCheeks
01-05-2008, 22:37
:kweetnie: Tja, die kans zit er in, natuurlijk...
Nodig jezelf anders eens uit bij een vriendin die een senseo heeft, voor een smaaktest?
Maar het is echte koffie, en je hebt veel smaken; ze zullen wel iets naar hun smaak vinden, zeker? En anders is het voor als jij eens een koffietje wil... :hihi:
Zoiets als de man die voor zijn vrouw een boormachine koopt :D
Ik drink eigenlijk alleen op werk koffie, omdat ze daar zo'n Nespresso apparaat hebben, dus dat is wel lekker:D
Maar een senseo is toch nét wat anders...ken verder niemand die dat heeft.
35euro voor een senseo apparaat!!:eek: we hebben er thuis eentje en ik ben verslaafd, iedere morgen moet ik koffie drinken, padje van de aldi (want die andere zijn te duur) en creamer van de aldi hmmmmmmmmmm.. btw bij de kruidvat hadden ze nu een doos met Senseopads voor 9,99euro (38pads!)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.