Bekijk originele versie : Een vraagje aan de heren.
SaraZena
13-09-2002, 23:01
Is het weleens voorgekomen dat je een vriendinnetje hebt gehad en dat zij , om wat voor reden dan ook de relatie wilde beeindigen?
Zo ja, hoe reageerde jij er op?
Kon je dat gewoon accepteren.
Het schijnt dat het voor mannen moeilijk te accepteren is als een vrouw de relatie beeindigd.
Ik heb zelf ervaren, dat mijn ex het absoluut niet accepteerde en dat ie helemaal doordraaide en me bedreigde en zo.
Gewoon te ziek voor woorden! :kwaad:
ben benieuwd.
Groetjes Sabrin :zwaai:
het is niet helamaal waar dat de heren er moeilijk over doen ..sommige wel ...ik zelf laat mijn frustratie niet makkelijk winnen ...ik hou me liever rustig en doe er niet moeilijk over ..
zo zal de reactie meestal van de dames toch wel telleurgestelder zijn denk ik ...:rolleyes:
:zwaai:
Nounousa
13-09-2002, 23:10
Ik ben geen man maar ik weet dat veel mannen gekwetst en heel boos reageren als een meisje het uitmaakt wat eigenlijk onzin is ik vind dat ze dat maar moeten acceppteren, wat kunnen ze anders doen?? zielig gaan doen zoals gaan dreigen ofsow.....
M3ha salama
Hind
....ok hier is hij...de moeder van mn vriendin is afgelopen week overleden...aan kanker...en ze waren gescheiden...dus nu gaat ze naar haar vader...die al die tijd helamaal niet voor haar heeft gezorgd...en zij kunnen bijna niet met elkaar omgaan...dus zij de hele tijd verdrietig alles...ik probeer haar zo goed mogelijk te troosten...maar haar vader wil niet meer dat we met elkar omgaan...terwijl hij me niet eens kent...ik heb hem geen enkele keer gezien...dus hij eist dat we het uitmaken...en omdat ze zo is aangegrepen is door de dood van haar moeder...heeft ze het uitgemaakt...meskiena...haar moeder was nog jong...een heel lieve vrouw....llay ra7ma...and much luv to celina....joe know ai lap joe...
Reda aka D@T KrAy-Z MoCrO
DIt is afgelopen week geberud...en ik hoop voor har dat ze er nog bovenop komt...maar ik neem haar niks kwaleijk en ik kan het begrijpen...but life goes on...
Origineel gepost door Emshoom
hmmm, ik neem het eerder simpel op, als ze me "dumpt" zeg ik gewoon "vaarwel" en ga verder , andere en betere :D
hehe...ken je die van eddie murphy..."vroeger als je ruzie met je krijgt en vrouw in de auto vrouw zei "Laat me eruit", dan reed je altijd door...nu, als ze dat zegt, dan is het IIEEEEEEEEEEEEH!!! Well, Gt the f*ck out!...:D:D:D:D:D
gaan jullie mannen dan huilen ???????????????????????????
serieuze vraag is dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door sabrinat
Is het weleens voorgekomen dat je een vriendinnetje hebt gehad en dat zij , om wat voor reden dan ook de relatie wilde beeindigen?
Zo ja, hoe reageerde jij er op?
Kon je dat gewoon accepteren.
Het schijnt dat het voor mannen moeilijk te accepteren is als een vrouw de relatie beeindigd.
Ik heb zelf ervaren, dat mijn ex het absoluut niet accepteerde en dat ie helemaal doordraaide en me bedreigde en zo.
Gewoon te ziek voor woorden! :kwaad:
ben benieuwd.
Groetjes Sabrin :zwaai:
Afwijzing zonder een zeer duidelijke reden..kan heel beledigend of zelfs vernederend overkomen..
Niets is erger dan een mens vernederen..(de persoon in kwestie wordt in zijn diepste van zijn eigenwaarde geraakt) als men dat gevoel krijgt, dan is men soms in alle staten..met alle gevolgen vandien.
Maar ik kan begrijpen dat het soms heel moeilijk is om het de ander het duidelijk te maken..
Een relatie stop zitten is soms voor beiden goed en soms alleen voor één van de twee.
Origineel gepost door chemie
gaan jullie mannen dan huilen ???????????????????????????
serieuze vraag is dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neej...ik niet..maar ik voelde me wel zwaar klote...
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
neej...ik niet..maar ik voelde me wel zwaar klote...
zelfs geen traantje of vochtige ogen ?????????????
Origineel gepost door chemie
zelfs geen traantje of vochtige ogen ?????????????
neej...alleen voor haar ...maar niett omdat het uit was...
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
neej...alleen voor haar ...maar niett omdat het uit was...
okey dan
jebent lief ouwe :)
Origineel gepost door achmad
het doet te pijn en is te privee om te vertellen maar ik werd niet boos.......was wel heel, heel, heelarg verdrietig en chemie, moest er wel van huilen hoor
okey dan
je bent lief ouwe :)
Moefassa
13-09-2002, 23:34
Kijk... het ligt aan de situatie waarin je relatie wordt beindigd, als zij het beindigt omdat ze iemand anders heeft of omdat zij het niet meer leuk vind met je, dan zou ik persoonlijk zeggen: ADIOS veel geluk in jou leven (10 anderen voor jou) maar als het echt uit onmacht of iets in die zin gebeurd dan zou ik het wel erg vinden en haar proberen bij me te houden.....
Mijn eerste vrouw was degeen die de scheiding in gang had gezet. Ik kon het echter wel goed begrijpen omdat ik besefte dat ikzelf niet goed bezig was. Neemt niet weg dat het ons beiden veel pijn heeft gedaan en toen ik daar zo alleen op een reus van een flat in de Bijlmer zat, toch wel een paar keer overmand werd door tranen.
Ik heb een vriend die gedumpd is door zijn vriendin, hij ziet er nu uit als Jezus.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.