Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die jongens die een meisje uit Marokko halen

Pagina's : [1] 2

praatjes
22-12-2003, 22:37

Die weten niet dat jullie hier en daar het zelfde zijn. Echt zo is het, waar je ook heen gaat, jullie zijn een en al hetzelfde. Alleen de prijs is nu gestegen van eentje uit Marokko. :)

extremiste_4eva
22-12-2003, 22:41
mens je ondertekening zegt het zelf GEEN FABELTJES!!!!

praatjes
22-12-2003, 22:43
Origineel gepost door extremiste_4eva mens je ondertekening zegt het zelf GEEN FABELTJES!!!! Jij hebt zeker niet gehoord dat 17 jaar en jonger niet in mijn topics mogen reageren!

sneakynawal
22-12-2003, 22:52
Origineel gepost door praatjes Die weten niet dat jullie hier en daar het zelfde zijn. Echt zo is het, waar je ook heen gaat, jullie zijn een en al hetzelfde. Alleen de prijs is nu gestegen van eentje uit Marokko. :) En waar gaat jou huidige vrouw vandaan komen, dan?

praatjes
22-12-2003, 22:54

Origineel gepost door sneakynawal En waar gaat jou huidige vrouw vandaan komen, dan? Ik neem een uit Nederland, ik ga niet meer betalen voor een vrouw. In Nederland zijn de meisjes goedkoop. Haast voor niks :D

sneakynawal
22-12-2003, 22:55
Origineel gepost door praatjes Ik neem een uit Nederland, ik ga niet meer betalen voor een vrouw. In Nederland zijn de meisjes goedkoop. Haast voor niks :D Waarom... betalen voor de grote liefde??? Dat snap ik nie...!

oem_roekaya
22-12-2003, 23:01
salaam eleykoem je hebt macha Allah in nederland of in marokko het maakt niks uit..en doem aar niet zo verwaand want ooit kwamen je ouders ook hier naar toe dus eerst nadenken voordat je gaat praten

praatjes
22-12-2003, 23:02
Origineel gepost door sneakynawal Waarom... betalen voor de grote liefde??? Dat snap ik nie...! Ik ook niet! Ik haal mijn schouders op.

praatjes
22-12-2003, 23:03
Origineel gepost door oem_roekaya salaam eleykoem je hebt macha Allah in nederland of in marokko het maakt niks uit..en doem aar niet zo verwaand want ooit kwamen je ouders ook hier naar toe dus eerst nadenken voordat je gaat praten Het maakt wel uit, jij bent goedkoper dan een uit marokko, dat is het verschil :D

lalla_fatima147
22-12-2003, 23:05
ha ha ha ha wat zijn we sarcastisch bezig!

oem_roekaya
22-12-2003, 23:06
Origineel gepost door praatjes Het maakt wel uit, jij bent goedkoper dan een uit marokko, dat is het verschil :D astafirullah dus jou moeder die was ook ooit goedkoper offff oww dat mag ik zeker niet zeggen?? zeker wel al jou zusters maar niet je moeder :confused:

sneakynawal
22-12-2003, 23:07
Origineel gepost door praatjes Ik ook niet! Ik haal mijn schouders op. Goed... ik had het al opgegeven...!

Mocro4eva
22-12-2003, 23:07
*gaap*

meSOURAYA
23-12-2003, 00:28
Origineel gepost door praatjes Die weten niet dat jullie hier en daar het zelfde zijn. Echt zo is het, waar je ook heen gaat, jullie zijn een en al hetzelfde. Alleen de prijs is nu gestegen van eentje uit Marokko. :) Jullie zijn een en al hetzelfde :rolleyes:

sneakynawal
24-12-2003, 09:09

Origineel gepost door seniorara maar dan heb je wel de kans dat je een meisje hebt die meer worst tussen haar benen heeft gehad dan wij allen op ons brood. lekker goedkoop he zeg je. eeehw... wat een gedachte :rolleyes: reputatie van waalwijk daalt nu heel errug!!!

Pagina's : [1] 2