Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor mensen die via Atlas blue hebben geboekt

PointOfView
29-04-2008, 17:51

. . stel je boekt een vlucht bij hun en op de website staat dat de reis erheen 340 kost, kom daar nog andere kosten bij of is dat een totaalprijs? mijn frans is niet zo goed dus ik begrijp het niet helemaal..help aub . .

Kwebbel_24
29-04-2008, 17:52
klik op de Engelse vlag dan krijg je het in het Engels.. en als je verder klikt dan krijg je de prijs incl luchthavenbelasting wel goedkoop.. (als het tenminste voor juli is :o )

lady_leila16
29-04-2008, 18:19
. . stel je boekt een vlucht bij hun en op de website staat dat de reis erheen 340 kost, kom daar nog andere kosten bij of is dat een totaalprijs? mijn frans is niet zo goed dus ik begrijp het niet helemaal..help aub . . Er komen inderdaad nog kosten bij zoiezo 15 euro en nog een bedragg, dat staat bij totaal prijs ;) Je kan het trouwens ook in het engels lezen ( moet je op die engelse vlag klikken).

yoennes
29-04-2008, 18:26
. . stel je boekt een vlucht bij hun en op de website staat dat de reis erheen 340 kost, kom daar nog andere kosten bij of is dat een totaalprijs? mijn frans is niet zo goed dus ik begrijp het niet helemaal..help aub . . Je kent het ook in het engels zetten.

magrabia84
29-04-2008, 20:08

is het zo duur geworden, een heen reis. zooo in december kon je nog voor 400 euro, 3 personen retour boeken.

PointOfView
29-04-2008, 22:07
. . dank allen, ik heb idd even in het engels gezet. alleen mijn is nog steeds niet echt duidelijk hoeveel kosten erbij komen...waar kan ik de totaalprijs vinden? ik zoek op een vlucht Amsterdam- Nador en krijgt een bedrag van 290, wanneer ik op dat bedrag klik opent en nieuw venstertje maar daar staat niets op luchthavenbelasting of iets anders. dus nogmaals help pleez . .

Kwebbel_24
29-04-2008, 22:12
. . dank allen, ik heb idd even in het engels gezet. alleen mijn is nog steeds niet echt duidelijk hoeveel kosten erbij komen...waar kan ik de totaalprijs vinden? ik zoek op een vlucht Amsterdam- Nador en krijgt een bedrag van 290, wanneer ik op dat bedrag klik opent en nieuw venstertje maar daar staat niets op luchthavenbelasting of iets anders. dus nogmaals help pleez . . dat is alleen enkele reis.. je moet er een aanvinken.. en dan scroll je naar beneden dan kun je op "Show Prices" klikken Als je retour wilt doen dan moet je heenreis en terureis aanvinken

PointOfView
29-04-2008, 22:44
Kwebbel dank je wel schat, ik had niet gescrold en zag dus niet dat knopje "show prices"