Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geïntegreerd Marokkaans gezin

zejda
22-12-2003, 19:47

hier effe een stukje uit een dag in het leven van een perfect geintegreerd marokkaans gezin in de ogen van autochtoon: papa Said roept zoon Nourdin: "ga je mee van het weekend naar de kroeg, toernee general van Roger omdat hij gisteren de lotto heeft gewonnen"? Nourdin roept luidkeels terug "neen pa, k moet met Jonny naar de sexbeurs, naar het schijnt zijn er echt wel toffe dingens te doen dit jaar....een live orgie te zien woow" meen je da zegt papa Said terug? echt wel en Jonny en zijn vrouw die gaan meedoen, en da wil ik ni missen! mama fatima komt binnen: en iwa...waar zijn jullie over bezig? mannenpraat zeker? Nourdin tegen ma Fatima: hey ma...heb je zin om iets stouts van Jonny te zien dit weekend? Eeen live orgie met zijn vrouw Katrien in de jaarlijkse sexbeurs" mama Fatima: "maar das toch niets stouts! Nourdin, je moet weten dat we respect moeten hebben voor hun levenswijze! wij mogen niet over hen oordelen...ik vind het goede mensen en dat is het belangrijkste!" maar ma...zegt Nourdin...je weet wat ik bedoel...Jonny is mijn beste vriend.... Nourdin tegen ma Fatima; "zeg ma heb je eten gemaakt?" mama Fatima : "eeeuuuhhh ik heb gisteren al worsten gebakken en vandaag ga ik uit met buurvrouw Janine en Mieke...we gaan namelijk naar een karaokecafé en t zal swingen geblazen zijn. Ga effe naar de GB en breng wa diepvriesfriet en kant en klare worstenpaté mee...?" Nourdin: "zeg pa...mag vandaag Jonathan hier slapen....zijn ouders zijn naar een anti-islamitische feest gegaan en t ga laat worden en hij is bang om alleen te blijven. Want je weet in wat voor buurt ie woont...vol van die Noord-afrikaanse en islammensen!" pa Said: "tuurlijk...slimme beslissing van Jonathan...ik zou die gasten ook niet vertrouwen daarzo..." dochter Layla(16jaar) komt glimlachend binnen: ma kijkt haar glimlachend terug aan. "iwa dochter layla...waarom ben je deze nacht niet thuis geweest?" Leyla kijkt verlegen doch met een trots gevoel haar moeder aan en fluistert in haar oor dat ze het vandaag voor het eerst gedaan heeft! Ma Fatima krijgt een traan van ontroering en omhelst haar intens! "En hoe was het a benti?" Leyla: ook beklad met tranen zegt dat het echte liefde was! Samen vallen ze weer in elkaars armen....Mama Fatima fluistert weer..."je mag voortaan in je eigen kamer met Dennis slapen anders maak je ongerust...wagha a benti?" Ok mama...ga jij nu maar lekker dansen...mama antwoord met een knipoog: "k ben zo blij voor je en je mag altijd mijn nachtkastje eenbezoekje nemen...want daar liggen dingens die je voortaan nodig zult hebben!

SoulDiva
22-12-2003, 20:19
layster

MiSsOuJDiA
22-12-2003, 21:37
Lay h3fad

mocrow
23-12-2003, 01:29
Alatif :jammer:

strijder
23-12-2003, 01:45

hahhaha

Le-Sud
23-12-2003, 14:28
hahah allah7fed

GangstaLovin
23-12-2003, 17:09
Net alsof dat zo in z'n werk gaat bij een Nederlands gezin ...3ela fantasie :rolleyes:

zejda
23-12-2003, 18:04
Origineel gepost door GangstaLovin Net alsof dat zo in z'n werk gaat bij een Nederlands gezin ...3ela fantasie :rolleyes: Iwa, een beetje lachen mag toch he.