Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Palestijnen vallen Egyptische minister aan

Pagina's : [1] 2 3 4

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 19:44

Palestijnen vallen Egyptische minister aan De Egyptische minister van Buitenlandse Zaken, Ahmed Maher, is in Israël aangevallen door Palestijnen. Het incident vond plaats in de al-Aqsa-moskee in Jeruzalem, waar hij wilde bidden. De minister raakte niet gewond. De Palestijnse Autoriteit heeft het incident in de moskee, de op twee na heiligste plaats voor moslims, scherp veroordeeld. Volgens verschillende bronnen is hij met schoenen bekogeld door moslim-extremisten, maar raakte hij niet gewond. Wel werd hij uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht. Maher klaagde over benauwdheid. Maher is in Israël op bezoek voor het eerst in twee jaar. Hij wil overleggen met een aantal leiders over het Palestijnse conflict. Zo had hij deze morgen een bespreking met de Israëlische premier Sharon. Beide bewindslieden verklaarden na afloop van de één uur durende ontmoeting vast te blijven houden aan de zogenoemde routekaart, het internationale vredesplan. Ik Vraag me Af waarom ?

NA3_NA3
22-12-2003, 19:47
Omdat sommige mensen gewoon weg niet met fatsoen en respect zijn opgevoed...zoiets doe je helemaal niet in een moskee.

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 19:56
Origineel gepost door NA3 NA3 Omdat sommige mensen gewoon weg niet met fatsoen en respect zijn opgevoed...zoiets doe je helemaal niet in een moskee. ik denk niet dat dat de reden is

SabroenDjamiel
22-12-2003, 19:57
Origineel gepost door NA3 NA3 Omdat sommige mensen gewoon weg niet met fatsoen en respect zijn opgevoed...zoiets doe je helemaal niet in een moskee. Hij had daar niks te zoeken....Jodenvriendjes hebben niks te zoeken op de heilige plaatsen van Moslims....Palestijnen hebben niks aan die bezoeken van die randdebielen, die zich ze3ma inzetten voor de "Palestijnse zaak", maar ondertussen niet vies zijn van een borreltje samen met varken Sharon....1 Ding; meppen die handel met alles wat voorhanden ligt!....

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 20:10

[QUOTE]Origineel gepost door Nawera Hij had daar niks te zoeken....Jodenvriendjes hebben niks te zoeken op de heilige plaatsen van Moslims....Palestijnen hebben niks aan die bezoeken van die randdebielen, die zich ze3ma inzetten voor de "Palestijnse zaak", maar ondertussen niet vies zijn van een borreltje samen met varken Sharon....1 Ding; meppen die handel met alles wat voorhanden ligt!.... [/QUOTE ik denk wel dat hier een deel van waarheid in zit

NA3_NA3
22-12-2003, 20:11
Dat lijkt me wel de reden! Zoiets doe je niet in een moskee, uit fatsoen en respect! Wie ben jij om te oordelen of hij daar niets te zoeken heeft.

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 20:24
Origineel gepost door NA3 NA3 Wie ben jij om te oordelen of hij daar niets te zoeken heeft. hee zo kan je ook zeggen : Wie ben jij om te zeggen dat hij daar wel wat te zoeken heeft ?

Perez
22-12-2003, 20:29
Hij wil helpen voor de vrede en daarom is hij verkeerd???? Zeg eens waarom steken jullie die twee vingers van vrede omhoog? Willen jullie echt vrede??

SabroenDjamiel
22-12-2003, 20:31
Origineel gepost door NA3 NA3 Wie ben jij om te oordelen of hij daar niets te zoeken heeft. Leef jij ergens in de Rimboe van Zoemoendoeland ofzo?....Man houdt je nie van de domme....Jij weet net zo goed als ik dat heel die Arabische leiders geen moer geven om de Palestijnen, 't is dat de bevolking van deze landen nog in opstand komt en van zich laat horen , anders zou niemand nog meer omkijken naar de Palestijnen....Die gast wilde gewoon indruk maken met zn "bezoek", maar uiteindelijk heeft tie zichzelf alleen maar belachelijk gemaakt....

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 20:32
Origineel gepost door Perez Hij wil helpen voor de vrede en daarom is hij verkeerd???? Zeg eens waarom steken jullie die twee vingers van vrede omhoog? Willen jullie echt vrede?? jah dat klopt maar wij zijn toch niet degene die de minister hebben aangevallen ?

SabroenDjamiel
22-12-2003, 20:38
Origineel gepost door Perez Hij wil helpen voor de vrede en daarom is hij verkeerd???? Zeg eens waarom steken jullie die twee vingers van vrede omhoog? Willen jullie echt vrede?? Nou Perez, vertel 't me eens; op welke manier had deze mafketel nou geholpen aan het verzachten van 't leed van de Palestijnen, so tell me?....Door zn Egyptische kop te vertonen, alsof de Palestijnen daarmee vrede krijgen, come on heel die poppenkast moet eens afgelopen zijn!.....Palestijnen willen af van die Joden, de beesten, de bezetters en geloof me ze hebben echt geen behoefte aan een bezoek van ene popie Jopie die gestuurd is door die ouwe zatlap Mubarek die niet mans genoeg is om hoogst persoonlijk een bezoek te brengen aan de bezette gebieden!....

NA3_NA3
22-12-2003, 20:52
Origineel gepost door AlHoceima_Leila hee zo kan je ook zeggen : Wie ben jij om te zeggen dat hij daar wel wat te zoeken heeft ? en zo kun je ook zeggen: NA3 NA3 heeft nergens zitten oordelen

Masriya
22-12-2003, 20:52
Origineel gepost door Nawera Hij had daar niks te zoeken....Jodenvriendjes hebben niks te zoeken op de heilige plaatsen van Moslims....Palestijnen hebben niks aan die bezoeken van die randdebielen, die zich ze3ma inzetten voor de "Palestijnse zaak", maar ondertussen niet vies zijn van een borreltje samen met varken Sharon....1 Ding; meppen die handel met alles wat voorhanden ligt!.... Ja helemaal mee eens, damn die gast is een schande voor de Egyptenaren. :auw:

Masriya
22-12-2003, 20:54
Origineel gepost door Nawera Nou Perez, vertel 't me eens; op welke manier had deze mafketel nou geholpen aan het verzachten van 't leed van de Palestijnen, so tell me?....Door zn Egyptische kop te vertonen, alsof de Palestijnen daarmee vrede krijgen, come on heel die poppenkast moet eens afgelopen zijn!.....Palestijnen willen af van die Joden, de beesten, de bezetters en geloof me ze hebben echt geen behoefte aan een bezoek van ene popie Jopie die gestuurd is door die ouwe zatlap Mubarek die niet mans genoeg is om hoogst persoonlijk een bezoek te brengen aan de bezette gebieden!.... Die Mubarak is vieze klojo, tfoe k0nte-likker van de kafer's.

NA3_NA3
22-12-2003, 20:56

Origineel gepost door Nawera Leef jij ergens in de Rimboe van Zoemoendoeland ofzo?....Man houdt je nie van de domme....Jij weet net zo goed als ik dat heel die Arabische leiders geen moer geven om de Palestijnen, 't is dat de bevolking van deze landen nog in opstand komt en van zich laat horen , anders zou niemand nog meer omkijken naar de Palestijnen....Die gast wilde gewoon indruk maken met zn "bezoek", maar uiteindelijk heeft tie zichzelf alleen maar belachelijk gemaakt.... Je verhaal is gebaseerd op niets krachtigs, dat zou een bewoner van de Rimboe, die de hele Palestina kwestie de afgelopen 50 jaar vanuit zn radio heeft gevolgd, ook wel begrijpen. Nogmaals: Respect en fatsoen hoort er te zijn in een moskee

Pagina's : [1] 2 3 4