Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Marokkaanse Jongens van Tegenwoordig

Pagina's : [1] 2

zejda
22-12-2003, 19:25

De Marokkaanse Jongens van Tegenwoordig Tussen geluidjes: Ewa azin, ereghed ereghed(kom..kom) als je Tamazight bent, Ezjie Engoelek als je Arabisch bent ik wil je wel leren kennen en misschien ook wel verwennen Rijd er 1 langs met een Cabrio van de merk BMW Hey psssssst , pssssst stap in en ga met me mee Doet zich voor als Prins van BelAir en denkt ik kan alles krijgen want ik ben Miljonair. Ze komen naar je toe en versieren je met praatjes Zoals je weet vullen praatjes geen gaatjes Ze willen graag in contact blijven En doen dit door te overdrijven Ik wil met je trouwen zeggen ze dan Ik maak je gelukkig en blijf je man Ik neem zoveel suiker met me mee Het enige wat ik horen wil is Ja en geen Nee Langzamerhand begint hij je te haten Totdat hij zegt:‘lieverd,ik ga je verlaten’ Gelukkig zijn er jongens die wel goed zijn meiden denk aan hun dan voel je je fijn Groetjes zejda

XSwEeT_MoCrOX
22-12-2003, 19:36
:hihi: Mooi gedicht ga zo door ;) :zwaai:

zejda
22-12-2003, 19:49
Origineel gepost door XSwEeT_MoCrOX :hihi: Mooi gedicht ga zo door ;) :zwaai: Dank je wel Zal ik alvast proberen

MiSsOuJDiA
22-12-2003, 21:39
dit stukje ken k is hier eeerder geplaatst

Najmatje
22-12-2003, 21:57

die stukje ken k al!! ;) et was hier al eerder geplaatst en k had em ook al op mail gekregen!! :D :boogie:=Najmatje=:boogie:

Damelza
23-12-2003, 02:10
aaaai leuk gedicht zeg!!! haha.

MiSsOuJDiA
31-12-2003, 18:07
Diamond_Pearl =>> WhuaHAhahAhha

Mocro4eva
31-12-2003, 18:34
Geen mannen vertrouwen lieve meiden! Pas als je getrouwd ben mag je naar zoete woorden luisteren. ;) Daarvoor ben je doof! :D Trust me, het is voor je eigen bestwil. :p

MIzz_faRaHA
01-01-2004, 23:39
hahaha..hij is egt goed.. :haha:

socialedienst
02-01-2004, 01:08
Origineel gepost door zejda De Marokkaanse Jongens van Tegenwoordig Tussen geluidjes: Ewa azin, ereghed ereghed(kom..kom) als je Tamazight bent, Ezjie Engoelek als je Arabisch bent ik wil je wel leren kennen en misschien ook wel verwennen Rijd er 1 langs met een Cabrio van de merk BMW Hey psssssst , pssssst stap in en ga met me mee Doet zich voor als Prins van BelAir en denkt ik kan alles krijgen want ik ben Miljonair. Ze komen naar je toe en versieren je met praatjes Zoals je weet vullen praatjes geen gaatjes Ze willen graag in contact blijven En doen dit door te overdrijven Ik wil met je trouwen zeggen ze dan Ik maak je gelukkig en blijf je man Ik neem zoveel suiker met me mee Het enige wat ik horen wil is Ja en geen Nee Langzamerhand begint hij je te haten Totdat hij zegt:‘lieverd,ik ga je verlaten’ Gelukkig zijn er jongens die wel goed zijn meiden denk aan hun dan voel je je fijn Groetjes zejda precies er zitten ook goeie gassies tussen....maar eh...ff een aanvulling... ALS JULLIE WETEN DAT T ZO MIS LOOPT...WAAROM STAPPEN JULLIE DAN IN ALS DE BMW LANGSRIJDT??? ik begrijp t niet...jullie zijn toch zo slim?? ewa loop dan door zonder om te kijken!! :kwaad:

missbentayab
02-01-2004, 17:14
wallah echt een leuke gedicht ga zo door meid xjes miss bentayab

BentFes
02-01-2004, 18:13
Origineel gepost door Mocro4eva Geen mannen vertrouwen lieve meiden! Pas als je getrouwd ben mag je naar zoete woorden luisteren. ;) Daarvoor ben je doof! :D Trust me, het is voor je eigen bestwil. :p Helemaal mee eens :goedzo: Jij met je woordjes :hihi:

zinamaroc_nr1
02-01-2004, 22:18
hij is leuk ik heb hem ook in de schoolkrant gezet :blauwkus: boussa dalal

alhoceima_boy15
03-01-2004, 01:08
ik hoor niet bij zulke gastjes :ego: :bril:

ChOcOtOfFfF
03-01-2004, 01:12

Origineel gepost door alhoceima_boy15 ik hoor niet bij zulke gastjes :ego: :bril: jij nog een http://******************/neutebeut/smilies/babys/baby006.gif :hihi:

Pagina's : [1] 2