Bekijk originele versie : Ik vraag me af,,,
ik vraag me af of iemand hier weleens een relatie (kort of langdurig) heeft gehad met iemand die je via internet heb leren kennen
ik ben benieuwd
en aub geen reacties van "dat bestaat niet" etc
gewoon serieuze reacties aub
thalla
Mijn vriend ken ik via het emailen, en we hebben nou al een jaar wat...
Het KAN dus wel. OVerigens, we hebben elkaar als vrienden ontmoet, maar de vlam sloeg meteen over.... ;)
.......zucht.......
Origineel gepost door nl-girl
Mijn vriend ken ik via het emailen, en we hebben nou al een jaar wat...
Het KAN dus wel. OVerigens, we hebben elkaar als vrienden ontmoet, maar de vlam sloeg meteen over.... ;)
.......zucht.......
ok dan! dus er is hoop :D
thx voor je berichtje
Origineel gepost door Kifaya
ok dan! dus er is hoop :D
thx voor je berichtje
Heb je iemand op het oog dan?
:D
Origineel gepost door nl-girl
Heb je iemand op het oog dan?
whahaha uuuuhmmmmzzzzz tja wat zal ik zeggen :D
hahaha nee hoor, ik was gewoon nieuwsgierig of het echt vaak gebeurd
whahaha uuuuhmmmmzzzzz tja wat zal ik zeggen :D
hahaha nee hoor, ik was gewoon nieuwsgierig of het echt vaak gebeurd
Je hebt dus iemand op het oog. Vertel maar joh. We zijn immers een community. By the way, ik heb zelf nooit een relatie middels het net gehad.
Origineel gepost door JunkieXL
Je hebt dus iemand op het oog. Vertel maar joh. We zijn immers een community. By the way, ik heb zelf nooit een relatie middels het net gehad.
whahaha nee echt niet,
ik heb wel iemand op het oog
maar die ken ik in real life
en niet via internet
believe meeee :huil
weinig reacties
:confused:
elhabiba
14-09-2002, 18:58
salaam,
Ik ken wel iemand die ik heb leren kennen via internet.
Maar we hebben nix,het is vriendschappelijk begonnen en is het nog steeds vreindschappelijk,maar wel een hele goede vriend.
Maar als jeniemand ophet oog hebt waarom vraag je het eigenlijk :confused: (bedoel er nix mee,vraag hetalleen)
thalla :zwaai:
Analfabeet
14-09-2002, 19:00
Ik Persoonlijk ben geen Voorstander van een dergelijke Relatie omdat je dan je hart geeft aan een door jou eigen Gedachten Gecreerde Dame en dan wordt je verliefd op een beeld , een perfect beeld , een beeld waar vrijwel niemand aan kan tippen...So not my kind of game
Origineel gepost door Analfabeet
Ik Persoonlijk ben geen Voorstander van een dergelijke Relatie omdat je dan je hart geeft aan een door jou eigen Gedachten Gecreerde Dame en dan wordt je verliefd op een beeld , een perfect beeld , een beeld waar vrijwel niemand aan kan tippen...So not my kind of game
volgens mij heb je mijn eerste bericht niet goed gelezen
so go away from this topic plzzzz!!!!!
Analfabeet
14-09-2002, 19:13
volgens mij heb je mijn eerste bericht niet goed gelezen
so go away from this topic plzzzz!!!!!
Voor zover ik me kan Herinneren is Marokko.nl een openbare Site waar iedereen welkom is...Dus ik moet je Teleurstellen ..Ik ga Nergeeeeeens Heen !!...Lekker PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUU......Nananananana ..Pak me dan als je kan..>!!
Voor zover ik me kan Herinneren is Marokko.nl een openbare Site waar iedereen welkom is...Dus ik moet je Teleurstellen ..Ik ga Nergeeeeeens Heen !!...Lekker PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUU......Nananananana ..Pak me dan als je kan..>!!
oh wat ben jij zielig
dag treisteling
Analfabeet
14-09-2002, 19:17
oh wat ben jij zielig
dag treisteling
En dat komt uit de Mond van iemand die een vraag stelt over Internetrelaties...:)...Hahah...Mijn zelfvertrouwen daalt hier naar een ongekend Minimum...
En dat komt uit de Mond van iemand die een vraag stelt over Internetrelaties...:)...Hahah...Mijn zelfvertrouwen daalt hier naar een ongekend Minimum...
jij begrijpt mij niet zo
maja ik maak me niet druk daarom
ik heb geen internetrelaties en ik heb ook geen plannen in die richting
was alleen NIEUWSGIERIG
dat woord kende je dus nog niet
tjaaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.