Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik vraag me af,,,

Pagina's : [1] 2

Kifaya
13-09-2002, 21:07

ik vraag me af of iemand hier weleens een relatie (kort of langdurig) heeft gehad met iemand die je via internet heb leren kennen ik ben benieuwd en aub geen reacties van "dat bestaat niet" etc gewoon serieuze reacties aub thalla

nl-girl
13-09-2002, 21:09
Mijn vriend ken ik via het emailen, en we hebben nou al een jaar wat... Het KAN dus wel. OVerigens, we hebben elkaar als vrienden ontmoet, maar de vlam sloeg meteen over.... ;) .......zucht.......

Kifaya
13-09-2002, 21:10
Origineel gepost door nl-girl Mijn vriend ken ik via het emailen, en we hebben nou al een jaar wat... Het KAN dus wel. OVerigens, we hebben elkaar als vrienden ontmoet, maar de vlam sloeg meteen over.... ;) .......zucht....... ok dan! dus er is hoop :D thx voor je berichtje

nl-girl
13-09-2002, 21:12
Origineel gepost door Kifaya ok dan! dus er is hoop :D thx voor je berichtje Heb je iemand op het oog dan? :D

Kifaya
13-09-2002, 21:13

Origineel gepost door nl-girl Heb je iemand op het oog dan? :D whahaha uuuuhmmmmzzzzz tja wat zal ik zeggen :D hahaha nee hoor, ik was gewoon nieuwsgierig of het echt vaak gebeurd

Junkie
13-09-2002, 21:18
Origineel gepost door Kifaya whahaha uuuuhmmmmzzzzz tja wat zal ik zeggen :D hahaha nee hoor, ik was gewoon nieuwsgierig of het echt vaak gebeurd Je hebt dus iemand op het oog. Vertel maar joh. We zijn immers een community. By the way, ik heb zelf nooit een relatie middels het net gehad.

Kifaya
13-09-2002, 21:19
Origineel gepost door JunkieXL Je hebt dus iemand op het oog. Vertel maar joh. We zijn immers een community. By the way, ik heb zelf nooit een relatie middels het net gehad. whahaha nee echt niet, ik heb wel iemand op het oog maar die ken ik in real life en niet via internet believe meeee :huil :D

Kifaya
14-09-2002, 18:48
weinig reacties :confused:

elhabiba
14-09-2002, 18:58
salaam, Ik ken wel iemand die ik heb leren kennen via internet. Maar we hebben nix,het is vriendschappelijk begonnen en is het nog steeds vreindschappelijk,maar wel een hele goede vriend. Maar als jeniemand ophet oog hebt waarom vraag je het eigenlijk :confused: (bedoel er nix mee,vraag hetalleen) thalla :zwaai:

Analfabeet
14-09-2002, 19:00
Ik Persoonlijk ben geen Voorstander van een dergelijke Relatie omdat je dan je hart geeft aan een door jou eigen Gedachten Gecreerde Dame en dan wordt je verliefd op een beeld , een perfect beeld , een beeld waar vrijwel niemand aan kan tippen...So not my kind of game

Kifaya
14-09-2002, 19:11
Origineel gepost door Analfabeet Ik Persoonlijk ben geen Voorstander van een dergelijke Relatie omdat je dan je hart geeft aan een door jou eigen Gedachten Gecreerde Dame en dan wordt je verliefd op een beeld , een perfect beeld , een beeld waar vrijwel niemand aan kan tippen...So not my kind of game volgens mij heb je mijn eerste bericht niet goed gelezen so go away from this topic plzzzz!!!!!

Analfabeet
14-09-2002, 19:13
Origineel gepost door Kifaya volgens mij heb je mijn eerste bericht niet goed gelezen so go away from this topic plzzzz!!!!! Voor zover ik me kan Herinneren is Marokko.nl een openbare Site waar iedereen welkom is...Dus ik moet je Teleurstellen ..Ik ga Nergeeeeeens Heen !!...Lekker PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUU......Nananananana ..Pak me dan als je kan..>!!

Kifaya
14-09-2002, 19:14
Origineel gepost door Analfabeet Voor zover ik me kan Herinneren is Marokko.nl een openbare Site waar iedereen welkom is...Dus ik moet je Teleurstellen ..Ik ga Nergeeeeeens Heen !!...Lekker PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUU......Nananananana ..Pak me dan als je kan..>!! oh wat ben jij zielig dag treisteling

Analfabeet
14-09-2002, 19:17
Origineel gepost door Kifaya oh wat ben jij zielig dag treisteling En dat komt uit de Mond van iemand die een vraag stelt over Internetrelaties...:)...Hahah...Mijn zelfvertrouwen daalt hier naar een ongekend Minimum...

Kifaya
14-09-2002, 19:18

Origineel gepost door Analfabeet En dat komt uit de Mond van iemand die een vraag stelt over Internetrelaties...:)...Hahah...Mijn zelfvertrouwen daalt hier naar een ongekend Minimum... jij begrijpt mij niet zo maja ik maak me niet druk daarom ik heb geen internetrelaties en ik heb ook geen plannen in die richting was alleen NIEUWSGIERIG dat woord kende je dus nog niet tjaaa

Pagina's : [1] 2