Bekijk originele versie : Vetvrij Ziekenhuisdieet
misstomatisch
22-12-2003, 15:39
Hallo allemaal,
Ik wil jullie het volgende vragen. Ik volg sinds kort de VETVRIJ ZIEKENHUISDIEET. Deze is bedoeld voor mensen die in korte tijd op een gezonde manier willen afvallen. Het is bij mij niet zo dat de kolooooosssssss ervan af vliegen, maar ik ben wel afgevallen.
Wat is jou ervaring met dit dieet of ken je iemand die deze dieet ook volgt? En is het wel gezond???????????
Je kan de dieet zelf op internet opzoeken.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Groetjes
MiSsOuJDiA
22-12-2003, 17:24
Me tante die ging fitnessen naar 4/5 maanden ofso was ze afgevallen van 80kg naar 50 ofso
Glimlachje
22-12-2003, 18:31
Origineel gepost door MiSsOuJDiA
Me tante die ging fitnessen naar 4/5 maanden ofso was ze afgevallen van 80kg naar 50 ofso
Zooooo, das knap zeg!!! Vertel daar eens meer over?Wat ze at enzo?
:)
Glimlachje
22-12-2003, 18:33
Origineel gepost door misstomatisch
Hallo allemaal,
Ik wil jullie het volgende vragen. Ik volg sinds kort de VETVRIJ ZIEKENHUISDIEET. Deze is bedoeld voor mensen die in korte tijd op een gezonde manier willen afvallen. Het is bij mij niet zo dat de kolooooosssssss ervan af vliegen, maar ik ben wel afgevallen.
Wat is jou ervaring met dit dieet of ken je iemand die deze dieet ook volgt? En is het wel gezond???????????
Je kan de dieet zelf op internet opzoeken.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Groetjes
Heb jij dat dan via je huisarts gekregen? :) En wanneer ben je begonnen en hoeveel ben je al afgevallen? :D
power_flower
22-12-2003, 21:39
Vertel me eens wat je wel en niet mag eten als je zo'n ziekenhuisdieet wilt volgen???
Origineel gepost door Diamond_Pearl
Salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmi k heb een vraag aan de stichteer van deze topic
Mag ik die dieet a.u.b??, vor mah vriendin pelase??
Alvast ebdankt!1
ja joh, geef ons het dieet please, bij mij mag er ook wel een kilootje of vijf af!! ;) :zwaai:
zet m in de topic die DIEETTT
XxX
misstomatisch
23-12-2003, 08:08
Ik weet niet hoe ik die dieet hier kan plaatsen, maar je kan het gewoon bij GOOGLE opzoeken. Je moet intikken "VETVRIJ ZIEKENHUIS DIEET"
Dit is mijn vierde week en ben inmiddels 4 kilo afgevallen. Ik denk dat je zelf meer af kunt vallen als je erbij sport. Deze dieet is niet van het ziekenhuis ofso. Deze wordt alleen in het ziekenhuis toegepast voor mensen die voor een operatie ofzo veel moeten afvallen. Maar kennen jullie iemand die deze dieet WEL volgt?
Groetjes
VIA GOOGLE HEB IK DIT ZIEKENHUIS DIEET GEVONDEN
Ontbijt: iedere morgen: kopje thee, geroosterde boterham en een sinaasappel
MAANDAG Lunch Diner 1 sinaasappel of 1 grapefruit 2 tomaten 1 ei gekookt 2 eieren gekookt 2 bekers magere yoghurt 1 halve krop sla 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen 1 beker magere yoghurt 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen
DINSDAG Lunch Diner 1 sinaasappel 1 biefstuk tartaar 1 ei gekookt 1 tomaat 2 bekers magere yoghurt 1 sinaasappel of 1 grapefruit 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen 1 beker magere yoghurt 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
WOENSDAG Lunch Diner1 sinaasappel of 1 grapefruit 125 gram biefstuk of rosbief 1 ei gekookt 1 sinaasappel 2 bekers magere yoghurt 1 beschuit of 1 geroosterde boterham 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen 1 beker Yoghurt
DONDERDAG Lunch Diner125 gram kwark 1 biefstuk tartaar 1 tomaat 2 tomaten 1 zure augurk 1 appel 1 beschuit of 1 geroosterde boterham 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
VRIJDAG Lunch Diner 1 tomaat 1 halve krop sla 1 beschuit of 1 geroosterde boterham 1 ei gekookt 200 gram vis naar keuze 1 tomaat 1 beker yoghurt 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
Op zaterdag en zondag normaal eten (niet overdreven). Koffie en thee ongelimiteerd, mits zonder suiker en melk. Dagelijks minimaal 2 liter water drinken (zonder toevoeging). Na drie weken circa 10kg kwijt. De sla mag worden aangemaakt met wat zout, azijn en een beetje olie. Het vlees grillen. Wil je na dit dieet op gewicht blijven, dan maandag het dieet aanhouden en de rest van de week normaal eten.
Khanoussi
23-12-2003, 11:58
Origineel gepost door MiSsOuJDiA
precies , lichaams beweging is de beste remedie tegen overtollig gewicht
Glimlachje
23-12-2003, 12:57
Origineel gepost door L_O_L
VIA GOOGLE HEB IK DIT ZIEKENHUIS DIEET GEVONDEN
Ontbijt: iedere morgen: kopje thee, geroosterde boterham en een sinaasappel
MAANDAG Lunch Diner 1 sinaasappel of 1 grapefruit 2 tomaten 1 ei gekookt 2 eieren gekookt 2 bekers magere yoghurt 1 halve krop sla 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen 1 beker magere yoghurt 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen
DINSDAG Lunch Diner 1 sinaasappel 1 biefstuk tartaar 1 ei gekookt 1 tomaat 2 bekers magere yoghurt 1 sinaasappel of 1 grapefruit 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen 1 beker magere yoghurt 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
WOENSDAG Lunch Diner1 sinaasappel of 1 grapefruit 125 gram biefstuk of rosbief 1 ei gekookt 1 sinaasappel 2 bekers magere yoghurt 1 beschuit of 1 geroosterde boterham 2 beschuiten of 2 geroosterde boterhammen 1 beker Yoghurt
DONDERDAG Lunch Diner125 gram kwark 1 biefstuk tartaar 1 tomaat 2 tomaten 1 zure augurk 1 appel 1 beschuit of 1 geroosterde boterham 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
VRIJDAG Lunch Diner 1 tomaat 1 halve krop sla 1 beschuit of 1 geroosterde boterham 1 ei gekookt 200 gram vis naar keuze 1 tomaat 1 beker yoghurt 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
Op zaterdag en zondag normaal eten (niet overdreven). Koffie en thee ongelimiteerd, mits zonder suiker en melk. Dagelijks minimaal 2 liter water drinken (zonder toevoeging). Na drie weken circa 10kg kwijt. De sla mag worden aangemaakt met wat zout, azijn en een beetje olie. Het vlees grillen. Wil je na dit dieet op gewicht blijven, dan maandag het dieet aanhouden en de rest van de week normaal eten.
Thanx :goedzo:
najiba05
23-12-2003, 14:40
Zover ik weet zitten er in eieren veel te veel chloresterol. Dus ik zou de eieren achterwege laten.
misstomatisch
23-12-2003, 15:51
Origineel gepost door najiba05
Zover ik weet zitten er in eieren veel te veel chloresterol. Dus ik zou de eieren achterwege laten.
Colesterol zit meer in gebakken eieren. Tevens krijg je zo wel genoeg eiwitten binnen.
Idjies_n_Assel
24-12-2003, 20:30
Voor de mensen die geïntreseerd zijn hier is ook nog een goeie site voor wie op dieet wil ;)
http://opdieet.nl
groetjes
:zwaai:
SabroenDjamiel
24-12-2003, 23:45
Meiden hou op met dat dieeten gedoe....Want op den duur krijg je alleen maar een jojo-effect....Je verliest een tijdje kilo's en zodra je, je "gewone eetpatroon" weer oppakt kom je die kilo's weer net zo hard aan!....Het beste is om gewoon te zorgen voor lichaamsbeweging en veel water drinken!....En als je al aanleg hebt om dik te worden dan kan je wel elke dieet proberen, maar uiteindelijk schiet je er niks mee op!....Mijn tip; als je maar lekker in je vel zit, en je dit ook uitstraalt of je nu maatje 34/36 hebt of 42/44!....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.