Bekijk originele versie : Mannen kunnen beter niet trouwen
Mannen kunnen beter niet trouwen
Uitgegeven: 22 december 2003 14:51
LONDEN - Mannen die niet trouwen zijn het gelukkigst. Dat heeft een onderzoek aan de Londense universiteit aangetoond, berichtte de Britse krant The Independent maandag.
Mannen die ongetrouwd samenwonen en hun partner trouw blijven, lijken het meest tevreden te zijn. Zodra mannen in het huwelijksbootje stappen, worden ze minder gelukkig.
Vrouwen daarentegen zijn het gelukkigst wanneer ze trouwen met hun eerste liefde. Met vrouwen gaat het na iedere relatiebreuk emotioneel steeds slechter. Voor mannen is een scheiding ook vervelend, maar zodra er een nieuwe liefde opduikt, wordt de ellende snel vergeten.
Aan het onderzoek werkten ruim 4400 Britten mee.
:boogie:, toch leuk dat mijn geluk nu wetenschappelijk is aangetoond :Iluvu:
Misschien heb je wel gelijk. Trouwen is gewoon elkaar iets beloven terwijl je niet weet wat er allemaal komen gaat. Daar kan alleen maar ellende uit voort komen.
Origineel gepost door Jupiter
Misschien heb je wel gelijk. Trouwen is gewoon elkaar iets beloven terwijl je niet weet wat er allemaal komen gaat. Daar kan alleen maar ellende uit voort komen.
Maar daar heb je bij samenwonen toch ook last van?
Origineel gepost door rnaj
Maar daar heb je bij samenwonen toch ook last van?
Dat is gewoon hetzelfde als trouwen. Je moet gewoon vrijgezel blijven en afhankelijk van je behoeftes relaties beginnen en als het niet meer leuk is deze gewoon beindigen. En aan kinderen moet je ook niet beginnen: dat doen andere mensen al genoeg.
AlHoceima_Leila
22-12-2003, 15:25
hahah wat grappig zeg
waar mensen allemaal wel niet onderzoek naar doen :D
MoUnIa_MiSs_Me
22-12-2003, 16:09
ja man hebben ook nix te doen>.........:jammer:
babyvanbelisma
22-12-2003, 16:42
Ik weet niet of dat voor iedereen opgaat hoor....Mijn vriend wil dolgraag trouwen (en gelukkig ook nog met mij).
Maar ja, als we straks getrouwd zijn........:D
Origineel gepost door babyvanbelisma
Ik weet niet of dat voor iedereen opgaat hoor....Mijn vriend wil dolgraag trouwen (en gelukkig ook nog met mij).
Maar ja, als we straks getrouwd zijn........:D
Die heeft waarschijnlijk het onderzoek nog niet gelezen :boogie:
Als je der geen verstand van hebt moet je der ook niet over praten.
In Nederland is het een goed gebruik dat kleine kinderen hun mond houden wanner volwassen mensen met elkaar aan het praten zijn
In Nederland is het een goed gebruik dat kleine kinderen hun mond houden wanner volwassen mensen met elkaar aan het praten zijn
Wees dan zo volwassen om het me uit te leggen.
Origineel gepost door House
Wees dan zo volwassen om het me uit te leggen.
Geloof niet dat het nog nodig is, beheer heeft ingegrepen.
Evenkijken of mij dit op een waarschuwing komt te staan :cool:
Geloof niet dat het nog nodig is, beheer heeft ingegrepen.
Evenkijken of mij dit op een waarschuwing komt te staan :cool:
Je bedoelt of dit mij op een waarschuwing komt te staan, want ik zie dat alleen mijn post is weggehaald. :)
DonAgewan
22-12-2003, 17:14
House wees verstandig en ga niet op de man spelen.
Salaam
Origineel gepost door DonAgewan
House wees verstandig en ga niet op de man spelen.
Salaam
Ben tot nu toe nog ontopic gebleven, dus vreemd dat je die post weg hebt gehaald.
:lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.