Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe moeten marokkaanse meisjes zich kleden volgens jullie??

Pagina's : [1] 2 3 4

xxMocro_girlyxx
22-12-2003, 14:39

Hoe moeten marokkaanse meisjes zich kleden volgens jullie?? Aangezien veel mensen kritiek hierop hebben wil ik wel weten wat volgens jullie wel goed is... ben benieuwd:D see ya :zwaai:

AbaHoeCh
22-12-2003, 14:41
in een clownpak

AbaHoeCh
22-12-2003, 14:43
:lekkerpuh :D

loeloesch
22-12-2003, 14:44
Origineel gepost door xxMocro_girlyxx Hoe moeten marokkaanse meisjes zich kleden volgens jullie?? Aangezien veel mensen kritiek hierop hebben wil ik wel weten wat volgens jullie wel goed is... ben benieuwd:D see ya :zwaai: Mag ze helemaal zelf weten......... ;) Al vind ik die mini rokjes enso TE........(sorry moest er effe bij :o )

RealCasawia
22-12-2003, 14:45

Gewoon niet te strak en niet te bloot beetje gepast en netjes

snoopie
22-12-2003, 14:48
Dat moet iedereen zelf weten!!

xxMocro_girlyxx
22-12-2003, 14:49
Origineel gepost door RealCasawia Gewoon niet te strak en niet te bloot beetje gepast en netjes Vind k ook.. beetje strak mag ook wel :stout:

ieffies
22-12-2003, 14:53
Hoe een meisje zich kleed "volgens mij is niet belangrijk", belangrijk is dat ze zich kleed volgens de islam ( quran en hadith). Dat is belangrijk.

MuzzyAA
22-12-2003, 15:11
meisjes met strakke kleren zijn toch helemaal niet interessant? die kleed je met je ogen uit de meisjes die bedekt zijn met wijde keding wekken juist een intresse op, en een bepaalde mate van respect. does volgens mij zouden alle meisjes (marokkaans en niet) zich het best kunnen kleden met wijde kleding waarbij ze wat aan de fantasie overlaten (en dan heb ik het nog niet eens over de islam aspecten gehad)

Lady_moi
22-12-2003, 15:41
Origineel gepost door xxMocro_girlyxx Vind k ook.. beetje strak mag ook wel :stout: daar ebde gij geen lichaam voor..heb ik gezien op je foto..sorry dat ik zo hard doe ma ik ben gewoon eerlijk en persoonlijk vind ik da ze zich als meisjes moeten kleden..en niet zoals jongens..zoals ik vaak al gezien heb..ieg echte manwijve en ook niet te strak dat hun kleren bijna scheurt..klassiek is nog altijd het schoonst vind ik

smartie4
22-12-2003, 15:45
Origineel gepost door xxMocro_girlyxx Hoe moeten marokkaanse meisjes zich kleden volgens jullie?? Aangezien veel mensen kritiek hierop hebben wil ik wel weten wat volgens jullie wel goed is... ben benieuwd:D see ya :zwaai: meisjes moeten zich kleden als de dames in glossy cosmopolitan enzo je weet wel hoe mijn zusjes het doen :confused: de jongens moeten zich kleden als ali b raymzter die kleding is tha bomb

xxMocro_girlyxx
22-12-2003, 15:52
Origineel gepost door Lady_moi daar ebde gij geen lichaam voor..heb ik gezien op je foto..sorry dat ik zo hard doe ma ik ben gewoon eerlijk en persoonlijk vind ik da ze zich als meisjes moeten kleden..en niet zoals jongens..zoals ik vaak al gezien heb..ieg echte manwijve en ook niet te strak dat hun kleren bijna scheurt..klassiek is nog altijd het schoonst vind ik ??!! Wat *** je nou, :kwaad: je hebt nooit es een foto van mij gezien!!! Je weet niet eens s hoe k eruit zie dusz moet je niet gewoon wat uit je duim zuige... :auw:

smartie4
22-12-2003, 15:57
Origineel gepost door Lady_moi daar ebde gij geen lichaam voor..heb ik gezien op je foto..sorry dat ik zo hard doe ma ik ben gewoon eerlijk en persoonlijk vind ik da ze zich als meisjes moeten kleden..en niet zoals jongens..zoals ik vaak al gezien heb..ieg echte manwijve en ook niet te strak dat hun kleren bijna scheurt..klassiek is nog altijd het schoonst vind ik rustig rustig meid lief blijven he waar is samia

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 16:00
islamistisch zo moet het

xxMocro_girlyxx
22-12-2003, 16:01

Origineel gepost door smartie4 rustig rustig meid lief blijven he waar is samia gatarrrr :p

Pagina's : [1] 2 3 4