Bekijk originele versie : Wat lopen meisjes achterna????
Als wij onze jongeheer (l.ul) achterna lopen , wat lopen de meisjes dan achterna. Toch niet hetzelfde?????????.
Tsjelzies
22-12-2003, 14:05
onze hersens...............:rolleyes:
thalla
RealCasawia
22-12-2003, 14:10
Origineel gepost door Tsjelzies
onze hersens...............:rolleyes:
thalla
:hihi:
:goedzo:
Mocrobrains
22-12-2003, 16:51
hahah jullie hersens die zijn niet veel waard dus.
een jongen loopt zijn *** achterna
een meid een jongen
uiteindelijk komen ze toch weer bij die ***
dus meiden als je je hersens zou gebruiken, dan kom je niet in de buurt van een jongen want die loopt zijn *** achterna, of je moet het zelfde willen en je begint een relatie en de rest van het spel eromheen.
Lady_moi
22-12-2003, 16:55
al zekers nie achter u
sneakynawal
22-12-2003, 16:56
Mijn dromen!
Lady_moi
22-12-2003, 17:00
Origineel gepost door sneakynawal
Mijn dromen!
dromen zijn bedrog :hihi:
Mocrobrains
22-12-2003, 17:00
lady moi waarom wijs je mij aan, ik vertel alleen mijn mening die gebaseert zijn op werkelijkheid die ik gezien heb dan.
teminste ik heb het een aantal keer megemaakt, me vrienden andere jongens die ik ken en allemaal zijn we het over het zelfde eens, de meisjes waar wij ik kontakt mee komen zijn geen echte vrouwen, die vind je niet snel en gemakkelijk. En uit respect laat ik een meisje met een hijab waarvan ik weet dat ze een goede moslima is met rust, terwijl dat de perfecte dames zijn.
en ik had het niet tegen jou als je je aangesproken voelt.
sneakynawal
22-12-2003, 17:01
Origineel gepost door Lady_moi
dromen zijn bedrog :hihi:
Oud gezegde!
I don't buy that....
Als je geen dromen hebt... dan heb je geen doel... en dan ben je hier voor niets....
Toch?
Lady_moi
22-12-2003, 17:04
Origineel gepost door Mocrobrains
lady moi waarom wijs je mij aan, ik vertel alleen mijn mening die gebaseert zijn op werkelijkheid die ik gezien heb dan.
teminste ik heb het een aantal keer megemaakt, me vrienden andere jongens die ik ken en allemaal zijn we het over het zelfde eens, de meisjes waar wij ik kontakt mee komen zijn geen echte vrouwen, die vind je niet snel en gemakkelijk. En uit respect laat ik een meisje met een hijab waarvan ik weet dat ze een goede moslima is met rust, terwijl dat de perfecte dames zijn.
en ik had het niet tegen jou als je je aangesproken voelt.
ik was nie tegen u bezig ma tegen de topicopener moest ik het tegen jou had dan zou ik gewoon je bericht citeren
Lady_moi
22-12-2003, 17:06
Origineel gepost door sneakynawal
Oud gezegde!
I don't buy that....
Als je geen dromen hebt... dan heb je geen doel... en dan ben je hier voor niets....
Toch?
aah voor jou nene bij mij ist als ge geen daden hebt dan heb je geen doel..maar dromen jah ge kunt u hele leven lang blijven dromen..zonder daden kom je nergens
Origineel gepost door tjsalout
Als wij onze jongeheer (l.ul) achterna lopen , wat lopen de meisjes dan achterna. Toch niet hetzelfde?????????
Hun vagina....maybe..... :confused:
sweetygirl_80
22-12-2003, 17:44
Origineel gepost door Mocrobrains
hahah jullie hersens die zijn niet veel waard dus.
een jongen loopt zijn *** achterna
een meid een jongen
uiteindelijk komen ze toch weer bij die ***
dus meiden als je je hersens zou gebruiken, dan kom je niet in de buurt van een jongen want die loopt zijn *** achterna, of je moet het zelfde willen en je begint een relatie en de rest van het spel eromheen.
volgens mij weet jij zelf niet eens wat je zegt! think twice before U act!
:rolleyes:
01LaHbIbAh09
22-12-2003, 18:14
Origineel gepost door tjsalout
Als wij onze jongeheer (l.ul) achterna lopen , wat lopen de meisjes dan achterna. Toch niet hetzelfde?????????
Houdt je liever met de Islam bezig!!! :)
Is belangrijker geloof mij!!! :zwaai:
01LaHbIbAh09
22-12-2003, 19:59
Origineel gepost door Joussef84
ach man ga jij dan je v.ibrator achterna. ;)
En dat geldt ook voor jou!!! Houdt je liever bezig met de islam!!!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.