Bekijk originele versie : Spanjaard wint 380 miljoen euro
Spanjaard wint 380 miljoen euro
Uitgegeven: 22 december 2003 13:52
MADRID - Een inwoner van de Spaanse hoofdstad Madrid heeft maandag met de traditionele kerstloterij de jackpot, bekend als El Gordo (de vette), gewonnen met daarin 380 miljoen euro. In totaal keerde de loterij 1,8 miljard euro aan geldprijzen uit.
De Spaanse kerstloterij werd in 1763 ingesteld door koning Karel II en levert de staat per jaar meer dan een half miljard euro aan belastingen op.
Ik zou in een warm land een leuk huisje kopen en eerst maar eens een paar maanden wennen aan het idee dat ik nooit meer hoef te werken :boogie:...
Helaas, 5 jan. moet ik gewoon weer aan de bak :(
Sberdila
22-12-2003, 14:05
wat moet een mens met zo veel geld?
Origineel gepost door rnaj
Ik zou in een warm land een leuk huisje kopen en eerst maar eens een paar maanden wennen aan het idee dat ik nooit meer hoef te werken :boogie:...
Helaas, 5 jan. moet ik gewoon weer aan de bak :(
Geeft niet op en koop een staatslot. De prijs is slechts 10 miljoen EURO, maar daar kun je ook wat leuks mee vinden in Zuid-Afrika ;)
Mmmm goed idee.
Volgens mij kan je met 380 miljoen wel een eigen wildpark beginnen.....
(dat staatslot heb ik al, dus mocht ik 5 jan niet op mijn werk verschijnen. dan weten jullie wel waarom)
(dat staatslot heb ik al, dus mocht ik 5 jan niet op mijn werk verschijnen. dan weten jullie wel waarom)
Wat een verkeerde instelling. Je bent een beetje rijker en komt meteen niet op je werk verschijnen.
Ik zou zeker nog een weekje doorwerken........... :D
Je hebt gelijk.
Neem ik eerst vanaf januari alle vakantie dagen op, op het moment dat die op zijn neem ik ontslag...
Jupiter, misschien weet je dat.
Past 380 Miljoen nog in een tas die als handbagage meemag in het vliegtuig. Ik verlies het namelijk liever niet uit het oog
Nee je moet je eerst ziek melden, daar heb je ook heel wat premies voor moeten betalen. Op die manier heb je tijd zat om uit te zoeken waar je gaat wonen terwijl je toch nog je salaris ontvangt. Daarmee kun je bijvoorbeeld een vliegticket kopen om alvast wat landen te bekijken. Volgens mij duurt het namelijk een paar weken voor al het geld van de staatsloterij binnen is.
Origineel gepost door Jupiter
Nee je moet je eerst ziek melden, daar heb je ook heel wat premies voor moeten betalen. Op die manier heb je tijd zat om uit te zoeken waar je gaat wonen terwijl je toch nog je salaris ontvangt. Daarmee kun je bijvoorbeeld een vliegticket kopen om alvast wat landen te bekijken. Volgens mij duurt het namelijk een paar weken voor al het geld van de staatsloterij binnen is.
Mensen die met nuttige tips als deze langskomen beschouw ik als echte vrienden... Jupiter, als het zover is krijg je een biertje van me.
Jupiter, misschien weet je dat.
Past 380 Miljoen nog in een tas die als handbagage meemag in het vliegtuig. Ik verlies het namelijk liever niet uit het oog
Dat wordt dan een hele grote tas want stel dat een briefje van 100 EURO 1 gram weegt (het is wat meer, maar stel dat) dan weegt alles bij elkaar:
380 miljoen: 100= 3.800.000
3.800.000 x 1 gram= 3.800.000 gram= 3800 kilo
Mensen die met nuttige tips als deze langskomen beschouw ik als echte vrienden... Jupiter, als het zover is krijg je een biertje van me.
een biertje? that's it?
Dat wordt dan een hele grote tas want stel dat een briefje van 100 EURO 1 gram weegt (het is wat meer, maar stel dat) dan weegt alles bij elkaar:
380 miljoen: 100= 3.800.000
3.800.000 x 1 gram= 3.800.000 gram= 3800 kilo
Oeps, Misschien moet ik dan eerst maar een vliegtuig kopen...
Oeps, Misschien moet ik dan eerst maar een vliegtuig kopen...
Ik weet niet waar je wilt gaan wonen, maar je kunt ook je credit cards gaan gebruiken........... :D
En nog een tip voor een biertje:
Als je je geld niet contant opneemt maar gewoon op een rekening laat staan krijg je per jaar minstens 4 miljoen EURO aan rente uitgekeerd. Het wordt een hele klus om alleen al de rente per jaar op te maken.............. :D
een biertje? that's it?
Mmm, jij schijnt er nogal verstand van te hebben.
Misschien moet ik je maar aanstellen als persoonlijk financieel adviseur.
Wat dacht je van 120% van het minium loon, dan mag je overal in Nederland gaan wonen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.