Bekijk originele versie : Kan jij zingen?
*alleen serieuze reacties svp*
Ik ben op zoek naar een zanger(es) die engels/arabisch kan zingen en ook eigen texten kan schrijven.
Heb je een demo of iets dergelijks om me te laten horen en voel je je aangesproken laat dan een bericht achter.
*alleen serieuze reacties svp*
(Ook alleen serieus reageren als je er mee bezig bent. En niet als je weleens van anderen hoort dat je wel aardig kan zingen of wat dan ook)
http://
als je dat hoorbaar vind :hihi:
hahah..ibtiessem ken mooi zingen :zwaai:
maare... ik ken toch niet arabisch zingen aan mij heb je soieso niets hahaa
http://www.angelfire.com/amiga2/damelza/for_my_man.wav
soesiagirl
22-12-2003, 18:19
nou ze zeggen dat ik moooi kan zingen..terwijl ik vind dat ik matig kan zingen ..ik ben beyonce niet ..of zo iets...maar ik weet ook niet hoe ik je het moet laten horen..ben niet zo technisch ingesteld..weet jij het ..ik hoor het wel...oke tangoui....kus soesiagirl
Najmatje
22-12-2003, 21:07
mensen zeggen dat k mooi kan zingen, maar k vind dat k matig kan zingen!! :o :)
maar k weet ook nie hoe k je et moet laten horen k sta nie op een programma ofso gewoon zangeressen na doen, met bandje aan en dan zingen doe k...!! ;) vat je et een beetje?!! :confused:
:boogie:=Najmatje=:boogie:
Angel_Berkane
05-01-2004, 17:18
Aangenaam, en als je die juiste persoon vind, die de juiste stem heeft?
Dan ga je er zeker van profiteren?
Nee brother ik ga het alleen maken, zonder (zema) mangement.
maghrebgirl20
06-01-2004, 00:25
onder douche kan ik heel mooi zingen, want dan galmt het zo........... prachtig :)
Busy_Lady
16-01-2004, 20:03
Ik stel voor dat wie kan zingen, hier een demotje plaatst (als dat gaat hé) dan gaan we Idols spelen haahhahahahha kan leuk worden toch! xxx
soulsister
18-01-2004, 16:22
Ik kan hartstikke goed zingen, maar jammer genoeg alleen wester, oftewel engels en Nederlands. Too bad!
Busy_Lady
23-01-2004, 00:18
is toch geen probleem lieverd! doe is een poging :) ! xxx
ladyfaya
10-05-2004, 13:08
ik maak mijn eigen lyrics... niet arabisch maar engels... en ik kan zingen dus als je interresse hebt stuur een bericht...
ik zing alleen onder de douche....
xxLailaxxZina
10-05-2004, 20:52
ik kan heel mooi zingen hoor :D
maar k weet niet of je veel aan zult hebben hoor
:zwaai:
riffia85
12-05-2004, 09:21
nou ik kan zeker wel zingen, maar niet in het Arabisch. Nederlands en engels lukt me wel! En misschien in het berbers ook wel, maar niet in het Arabisch.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.