Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom moeten sommige marokkaanse meiden op deze manier opvallen?

Pagina's : [1] 2 3 4

Moefassa
13-09-2002, 19:48

Dat vraag ik me dus echt af. Vandaag zat ik in de trein, het was eerst onwijs rustig, totdat er halvewege de treinreis een groep marokkaanse meiden erbij kwamen zitten, en vanaf dat moment was het een gekkenhuis.. ze begonnen te schreeuwen, te zingen, te schelden en hard dat ze praatten, ik schaamde me echt diep voor die "achterlijke" meiden, echt die nederlanders konden ze wel opvreten. Dit soort gedrag moet er nog eens bijkomen, na al dat gezeur en gezeik over marokkanen en moslims in nederland... sorry maar voor dat soort meiden heb ik totaal geen respect. echt zielig Wat vinden jullie van dit soort gedrag en waar kan het naar toe leiden? Begrijp me goed ik heb het hier NIET over de meeste marokkaanse meiden maar een bepaalde groep. moefassa(z3ma serieuze topic :D )

Ihsane83
13-09-2002, 19:51
dag mostaf! ja je hebt helemaal gelijk! sommige meiden slaan helemaal op hun als ze in gezelschap met elkaar zijn. ik denk dat ze aandacht tekort komen! thuis zijn ze heel schijnheilig en stil en buiten de boel op stelten zetten. wat is dat voor een gedrag! Ik schaam me ook diep! maar jah! de oplossing is volgens mij heropvoeding! :stomp: liefs van ihsane :zwaai:

nehedar
13-09-2002, 19:51
als ik erbij was jonge...ik had ze aangesproken en gezegd: gedraag je! ik zou me ook schamen in jouw geval. maar dat gebeurt ook gewoon midden in de stad dat ze allemaal lopen op te vallen. overdreven gedrag enzo en denken dat ze alles zijn...geef mij maar gewoon een rustige verlegen meid, die hou je tenminste ook nog eens alleen voor jezelf, toch?

Moefassa
13-09-2002, 19:54
Origineel gepost door Ihsane83 dag mostaf! ja je hebt helemaal gelijk! sommige meiden slaan helemaal op hun als ze in gezelschap met elkaar zijn. ik denk dat ze aandacht tekort komen! thuis zijn ze heel schijnheilig en stil en buiten de boel op stelten zetten. wat is dat voor een gedrag! Ik schaam me ook diep! maar jah! de oplossing is volgens mij heropvoeding! :stomp: liefs van ihsane :zwaai: Ja zeker! ik denk dat ze toe zijn aan een heropvoeding, het is toch te gek voor woorden en inderdaad volgens mij is een tekort aan aandacht een van de hoofdoorzaken voor dit soort gedrag.

Oujdaboy
13-09-2002, 19:57

Origineel gepost door Moefassa Dat vraag ik me dus echt af. Vandaag zat ik in de trein, het was eerst onwijs rustig, totdat er halvewege de treinreis een groep marokkaanse meiden erbij kwamen zitten, en vanaf dat moment was het een gekkenhuis.. ze begonnen te schreeuwen, te zingen, te schelden en hard dat ze praatten, ik schaamde me echt diep voor die "achterlijke" meiden, echt die nederlanders konden ze wel opvreten. Dit soort gedrag moet er nog eens bijkomen, na al dat gezeur en gezeik over marokkanen en moslims in nederland... sorry maar voor dat soort meiden heb ik totaal geen respect. echt zielig Wat vinden jullie van dit soort gedrag en waar kan het naar toe leiden? Begrijp me goed ik heb het hier NIET over de meeste marokkaanse meiden maar een bepaalde groep. moefassa(z3ma serieuze topic :D ) Iwa wij doen allemaal wel eens gek(is normaal).

jimpie
13-09-2002, 20:01
Ik vind dat overdreven en abnormaal..... Ik weet ook nooit waar ik naar moet kijken als ik zulke mensen ergens meemaak..... Ik hoop dan maar dat het de pubertijd maar is...en dat het wel over gaat!!

Moefassa
13-09-2002, 20:01
Origineel gepost door Oujdaboy Iwa wij doen allemaal wel eens gek(is normaal). Wallah als jij er bij zo zijn dan zou je het echt niet normaal vinden, tuurlijk doen we allemaal weleens gek, maar ik bedoel waarom moet het nou op zo'n manier...... kom op dit is niet "gek doen", dit vind ik persoonlijk idioot. En zoals al eerder is opgemerkt door de andere forumleden is het gewoon associaal.

mimi_tangaouia
13-09-2002, 20:04
zulke mensen bestaan jammer genoeg ook mimi

Oujdaboy
13-09-2002, 20:05
Origineel gepost door Moefassa Wallah als jij er bij zo zijn dan zou je het echt niet normaal vinden, tuurlijk doen we allemaal weleens gek, maar ik bedoel waarom moet het nou op zo'n manier...... kom op dit is niet "gek doen", dit vind ik persoonlijk idioot. En zoals al eerder is opgemerkt door de andere forumleden is het gewoon associaal. Iwa ja wat moet ik zeggen mensen verschillen.

tatouzient
13-09-2002, 20:07
ik word gewoon misselijk van zo'n meiden!!!! aandacht nodig, tzzzz.... net als gistere toen ik met mijn vriendin in de stad was, kwam er zo een paar meisjes voorbij met hun mobiel in hun handen, schreeuwend aan de telefoon te praten en met volle borst te lachen. kom aan seg, je bevindt je in putteke centrum waar het extra druk is, maar neen hoor, is allemaal geen probleem. tfoe, ik word er gewoon pissig van zo'n soort maskes!! wil je opvallen doet het dan op een positieve manier en ni op deze manier!! bisous ze zijn gewoon zielig, meer valt er ni over hun te zeggen!!

Oujdaboy
13-09-2002, 20:12
Origineel gepost door tatouzient ik word gewoon misselijk van zo'n meiden!!!! aandacht nodig, tzzzz.... net als gistere toen ik met mijn vriendin in de stad was, kwam er zo een paar meisjes voorbij met hun mobiel in hun handen, schreeuwend aan de telefoon te praten en met volle borst te lachen. kom aan seg, je bevindt je in putteke centrum waar het extra druk is, maar neen hoor, is allemaal geen probleem. tfoe, ik word er gewoon pissig van zo'n soort maskes!! wil je opvallen doet het dan op een positieve manier en ni op deze manier!! bisous ze zijn gewoon zielig, meer valt er ni over hun te zeggen!! Hahaha over Antwerpen gesproken Ik was laatst in een Suppermarkt en hoorde 2 meisjes praten en oo wat konden ze praten ik stond versteld ze haalden amper adem en deden ook gek ze gingen zingen en zo maar wat maakt het uit ze hebben tenminste lol.

Moonshine
13-09-2002, 20:13
hebben jullie dit wel een eens meegemaakt...dat jij dan lekker rustig zit...en dan komt er zo'n "luidruchtige" groepen erbij staan.......en wat doen ze dan....ze beginnen je van top tot teen te anelyseren .en vuil aan te kijken........en stiekem over je praten en met hun ooghoeken te bestuderen............ terwijl je niks gedaan HEBT.....mensen leg me uit......

ffeiza
13-09-2002, 20:16
hhahahah ken dat heel goed.. in amsterdam wonende...en soms in de tram ofzoo...weet je wat ik doe???????? doe alsof ik er niet ben maak mezelf zo klein mogelijk...schaam me er zelfs voor... maar ja mischien vinden Zij dat leuk alles kannn

Moonshine
13-09-2002, 20:19
is TOCH niet normaal en jah ik had het inderdaad over amsterdam..godzijdank woon ik daar niet .....dus ik heb er alleen mee te maken als ik naar school moet..... bye bye moontje

Teaser
13-09-2002, 20:37

als ze maar geen blonde jongens gaan aanranden!!!! ik wil niet op een dag op tv zien met een wazige beeld van een blonde jongen met zijn stem vervormd om niet herkend te worden door zijn marokkaanse aanrandsters!!!! voor de rest harstikke gezellig toch als ze plezier hebben in de trein. Als ze maar geen mensen fysiek lastig vallen.

Pagina's : [1] 2 3 4