Bekijk originele versie : Itfoee, een hond!!
Abdel0095
22-12-2003, 11:54
Gatver, als er iets is waar ik van walg, zijn het Marokkaanse jongens die met een hond lopen. Itfoeee!! Is dit een statussymbool of zo??!!
Gisteren was ik op weg naar mijn neef, hield zo'n gozer me aan en vroeg me hoe laat het was. Ik keek hem strak aan en zei toen dat hij dat aan zijn hond moest vragen. Daarna liep ik doodleuk weg. Heel even was ik wel bang dat hij misschien die hond op me af zou sturen. Het was echt zo'n vies beest. Maar gelukkig deed hij niks. Waarschijnlijk had hij wat langer de tijd nodig om mijn woorden te verwerken. IQ van een pantoffeldiertje natuurlijk, anders zou hij uiteraard niet met een hond rond lopen.
grt
Abdel
Jah ik zie het ook vaak..
wel lullig dat je so reageer
Origineel gepost door Damelza
wel lullig dat je so reageer
Heej alles goed..... :D
Origineel gepost door naisha
Heej alles goed..... :D
hahaha hey lieverd :Iluvu: muahhh:blauwkus: lang niet gezien en gesproken meid!
met mij gaat alles goed hoor!! lekker aan het genieten van mij vakantie!! hihihi.. en met jou?
:zwaai:
hahaha hey lieverd :Iluvu: muahhh:blauwkus: lang niet gezien en gesproken meid!
:zwaai:
Weet je wie ik ben??? :D
Origineel gepost door naisha
Weet je wie ik ben??? :D
natuurlekkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!;)
Hahahhaha gaat goed elhamdolilah dank je....ja lekker vakantie...veel slapie slaap doen...maar gaat het nog goed op die school van je...:D
wouhahah IK haat die beetsen ze verbreken altijd mijn woudoe..en dan zeggen die kaasjes hij doet nix ...:kwaad: maar zie zelde een marokkaan met een hond lopen......
hahaha mooi so!!!! jaaa gaat heel goed!!! zit jij eigenlijk nog op school ( we verpesten die hele topic van Abdel0095
:hihi: hahaha
hahaha mooi so!!!! jaaa gaat heel goed!!! zit jij eigenlijk nog op school ( we verpesten die hele topic van Abdel0095
Jah ik zit ook NOG op school... :D
Ach jah...voor deze ene keer...:hihi:
HappyGurl
22-12-2003, 12:42
Ik ben bang voor honden.. :D
http://******************/dbackstage/mydogy.jpg
is toch schattig.......:D:D:D
Ik ben als de doods bang voor honden..:( Wat haaaaaaaaaat ik die beesten zeg!
Abdel0095
22-12-2003, 12:52
dames, ga ergens naders leuten! Jullie verpesten mijn topic!! :kwaad: :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.