Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ze heeft me bedrogen...

Pagina's : [1] 2

BaRokkaaN
28-04-2008, 00:36

Ik moet dit echt ff met iemand delen.. Ik ga al een half jaar met een meid en we waren echt serieus! Ze is praktiserende moslima en heeft net als ik alles op een rijtje om eigenlijk de grote stap te kunnen zetten.. Een maand geleden, heeft zij mij ten huwelijk gevraagd en hebben we voor het eerst gezoend.. We gingen uit eten en daarna zijn we bij haar thuis beland.. Daar hebben we elkaar een beetje lopen betasten en zoenen, toen zij op een gegeven moment zei: zullen we gewoon sex hebben want we gaan toch van de zomer trouwen.. Ik wilde eigenlijk niet, maar ze begon zo aan me te zitten dat ik het niet meer hield.. Uiteindelijk heb we haar hele woonkamer vebouwd:hihi: Later die week stuurt ze me een smsje dat het uit is! ..Ze heeft me ontmaagd en gedumpt! ..Wat moet ik doen :( BLA :moe:

Channelle22
28-04-2008, 00:37
een keertje wat anders he

BaRokkaaN
28-04-2008, 00:39
een keertje wat anders he Nou daar kan ik wat mee.. Het neemt mijn verdriet niet weg hoor :( Zou God me vergeven :confused: BLA :moe:

sihaam_
28-04-2008, 02:46
hmmm 2008 hey

spitt
28-04-2008, 11:46

[QUOTE=BaRokkaaN;47401602]Ik moet dit echt ff met iemand delen.. Ik ga al een half jaar met een meid en we waren echt serieus! Ze is praktiserende moslima en heeft net als ik alles op een rijtje om eigenlijk de grote stap te kunnen zetten.. Een maand geleden, heeft zij mij ten huwelijk gevraagd en hebben we voor het eerst gezoend.. We gingen uit eten en daarna zijn we bij haar thuis beland.. Daar hebben we elkaar een beetje lopen betasten en zoenen, toen zij op een gegeven moment zei: zullen we gewoon sex hebben want we gaan toch van de zomer trouwen.. Ik wilde eigenlijk niet, maar ze begon zo aan me te zitten dat ik het niet meer hield.. Uiteindelijk heb we haar hele woonkamer vebouwd:hihi: Later die week stuurt ze me een smsje dat het uit is! ..Ze heeft me ontmaagd en gedumpt! ..Wat moet ik doen :( snap je het nog niet, meisjes uit europa zijn geil die hebben lullen nodig profiteert er nog wat van doe zoals mij en gebruik ze en trouw gewoon uit marokko die luisteren tenminste en die zijn gelukkig met een beetje. marokkaanse meiden in europa is om problemen vragen

kevertje
28-04-2008, 15:13
wat een onzin topic zeg....een en al leugen....je begon met praktiserende moslima...ik geloof hier geen bal van...

rabatia-ikram
28-04-2008, 15:21
leuk verzonnen :haha:

rabatia-ikram
28-04-2008, 15:29
RABATIAA!! zulle we date? in Rabat dit jaar? :stout: nee dit jaar geen rabat voor mij helaas.. maar nl :moe:

BaRokkaaN
28-04-2008, 17:58
tazz als je dat zo erg vind, mkowda 3liek vriend, als ze zo makkelijk is, geef haar email es! hahaha :stout: Jij bent van de Tough life zeker :maf:

BaRokkaaN
28-04-2008, 17:59
leuk verzonnen :haha: Verzonnen.. keiharde feiten :hihi:

BaRokkaaN
28-04-2008, 18:00
wat een onzin topic zeg....een en al leugen....je begon met praktiserende moslima...ik geloof hier geen bal van... Geloof je wel al die verhalen van die dames?? Discriminatie :ego:

rabatia-ikram
28-04-2008, 18:00
Verzonnen.. keiharde feiten :hihi: :haha:

tarifecht
28-04-2008, 18:03
[QUOTE=BaRokkaaN;47401602]Ik moet dit echt ff met iemand delen.. Ik ga al een half jaar met een meid en we waren echt serieus! Ze is praktiserende moslima en heeft net als ik alles op een rijtje om eigenlijk de grote stap te kunnen zetten.. Een maand geleden, heeft zij mij ten huwelijk gevraagd en hebben we voor het eerst gezoend.. We gingen uit eten en daarna zijn we bij haar thuis beland.. Daar hebben we elkaar een beetje lopen betasten en zoenen, toen zij op een gegeven moment zei: zullen we gewoon sex hebben want we gaan toch van de zomer trouwen.. Ik wilde eigenlijk niet, maar ze begon zo aan me te zitten dat ik het niet meer hield.. Uiteindelijk heb we haar hele woonkamer vebouwd:hihi: Later die week stuurt ze me een smsje dat het uit is! ..Ze heeft me ontmaagd en gedumpt! ..Wat moet ik doen :( hahahahahahahah jou ontmaagd voor alle duidelijkheid 1april is voorbij:lol:

ashelhi
28-04-2008, 18:03
die rabatia heeft wel mooie ogen met haar mooie wimpers:love: :love: als zij het wel is? groetjes schoonheid;)

BaRokkaaN
28-04-2008, 18:04

[QUOTE=BaRokkaaN;47401602]Ik moet dit echt ff met iemand delen.. Ik ga al een half jaar met een meid en we waren echt serieus! Ze is praktiserende moslima en heeft net als ik alles op een rijtje om eigenlijk de grote stap te kunnen zetten.. Een maand geleden, heeft zij mij ten huwelijk gevraagd en hebben we voor het eerst gezoend.. We gingen uit eten en daarna zijn we bij haar thuis beland.. Daar hebben we elkaar een beetje lopen betasten en zoenen, toen zij op een gegeven moment zei: zullen we gewoon sex hebben want we gaan toch van de zomer trouwen.. Ik wilde eigenlijk niet, maar ze begon zo aan me te zitten dat ik het niet meer hield.. Uiteindelijk heb we haar hele woonkamer vebouwd:hihi: Later die week stuurt ze me een smsje dat het uit is! ..Ze heeft me ontmaagd en gedumpt! ..Wat moet ik doen :( hahahahahahahah jou ontmaagd voor alle duidelijkheid 1april is voorbij:lol: Ja klopt.. het is inmiddels de 28e.. :)

Pagina's : [1] 2