Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Elitetroepen Israël weigeren dienst

rnaj
22-12-2003, 10:12

*************************************** Elitetroepen Israël weigeren dienst JERUZALEM Dertien reservisten van een befaamde commando-eenheid in Israël weigeren dienst te doen in Palestijnse gebieden.In een brief aan premier Sharon schrijven de commando's dat het militaire optreden immoreel is. "Het schendt de mensenrechten van talloze Palestijnen." De 13 behoren tot de Sayeret Matkal,de eenheid die bekend staat om gedurfde operaties,zoals de bevrijding van ruim honderd gegijzelde vliegtuigpassagiers in Entebbe in 1976. In september verklaarden 27 piloten van de luchtmacht al dat zij niet langer aan missies willen deelnemen waarbij ze Palestijnse burgers in gevaar brengen. *************************************** Goed kerst nieuws

Sberdila
22-12-2003, 12:03
diep respect voor een vijand die zijn fouten inziet. maar ze zullen wel weer worden vervolgd door die facisten staat.

roebla
22-12-2003, 12:22
:) nu nog de rest van de duizenden reservisten ;)

babyvanbelisma
22-12-2003, 12:33
Zo zie je maar weer: in elk mens schuilt iets goeds, al is de situatie nog zo slecht.....

DUTCHIEXL
22-12-2003, 13:03

we gonaa change those crazy baldheads out of town

Faatima
22-12-2003, 13:40
Origineel gepost door rnaj Sharon zou daar een voorbeeld van moeten nemen :rolleyes:

Danielle2
22-12-2003, 13:45
Origineel gepost door Faatima Sharon zou daar een voorbeeld van moeten nemen :rolleyes: Haha, Sharon als dienstweigeraar. Of nog beter: Als-ie zou weigeren nog langer premier te zijn. Was het maar waar, dan zou de verzameling kerstcadeuas compleet zijn.

Peej
22-12-2003, 13:46
Origineel gepost door Faatima Sharon zou daar een voorbeeld van moeten nemen :rolleyes: Helemaal mee eens. En als de radicale elementen van Arafats zijde (inclusief Hamas) nou ook nog eens het besluit zouden nemen om geen Israëlische burgerdoelen meer aan te vallen zouden we heel dicht zijn bij iets wat je vrede kunt noemen.

Dalilah18
22-12-2003, 13:56
Ik vind dit geweldig nieuws. Hopelijk zullen de joden en arabieren snel inzien dat zij een broedervolk zijn en dat wraak en bloed tot niets leidt. Ik hoop op een snelle vrede

Jupiter
22-12-2003, 13:59
Origineel gepost door Dalilah18 Hopelijk zullen de joden en arabieren snel inzien dat zij een broedervolk zijn en dat wraak en bloed tot niets leidt. Het is inderdaad een broedervolk maar de ergste ruzies vinden juist plaats binnen een familie.

Masriya
22-12-2003, 15:27
Goed nieuws.

MoUnIa_MiSs_Me
22-12-2003, 16:07
ik vind het echt toppie nieuws:goedzo: kan ik vanavond lekker goed slapen

Bidawi_Mazlot
22-12-2003, 18:16
Leuke tactieken hebben de zionisten ook altijd, mannen met een voorbeeldfunctie gaan doodleuk tegenwerken en worden op tv zgn. onherkenbaar afgebeeld. Deze mannen worden in Palestina op handen en voeten gedragen door Joden en nu gaan deze 'helden' opeens tegen zionistisch stroom in...het zionisme is het meest krankzinnige ideologie dat omarmt wordt door een machtbeluste elitegroep waar menig broek van af zakt. Nee nee ik geloof hier geen ene donder van en het lijkt meer een afleidings manouvre om de buitenwereld te doen geloven dat zelfs Joodse moordmachines gevoelens kunnen hebben en er nog hoop is voor de Palestijnen. Mocht dit nieuws toch kloppen dan kunnen deze 'helden' maar beter vrezen voor hun levens, immers, Sharon maakt gehakt van alles wat maar riekt naar anti-zionisme!.

rnaj
22-12-2003, 18:49
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Leuke tactieken hebben de zionisten ook altijd, mannen met een voorbeeldfunctie gaan doodleuk tegenwerken en worden op tv zgn. onherkenbaar afgebeeld. Deze mannen worden in Palestina op handen en voeten gedragen door Joden en nu gaan deze 'helden' opeens tegen zionistisch stroom in...het zionisme is het meest krankzinnige ideologie dat omarmt wordt door een machtbeluste elitegroep waar menig broek van af zakt. Nee nee ik geloof hier geen ene donder van en het lijkt meer een afleidings manouvre om de buitenwereld te doen geloven dat zelfs Joodse moordmachines gevoelens kunnen hebben en er nog hoop is voor de Palestijnen. Mocht dit nieuws toch kloppen dan kunnen deze 'helden' maar beter vrezen voor hun levens, immers, Sharon maakt gehakt van alles wat maar riekt naar anti-zionisme!. Bidawi. A.u.b. bedref deze mooie kerst gedachte niet. Kerst 2003, vrede tussen joden en palestijnen. Het zou toch niet mooier kunnen... Zie het toch een keer positief, her rottings proces begint van binnen uit. Daar kan geen zelfmoord commando tegen op. Laatst die piloten en nu deze elite troepen. En vergeet het vredevoorstel ook niet.... Prettige kerst

DonAgewan
22-12-2003, 19:02

Amazoeloe ophouden.