Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vergeet niet waar je vandaan komt en wie je bent!

Pagina's : [1] 2

Himieto_zinador
22-12-2003, 02:05

Jongens ik heb de laatste tijd zo'n hekel gekregen aan: de kaaskoppen/ blanke mensen/ europeanen/ blanke wereld, voornamelijk de joden. Ze maken het ons moslims zo moeilijk. In frankrijk mogen ze al geen hoofddoek dragen op scholen, in nederland moet je 3000. euro betalen voor een of andere cursus, in palestina worden dagelijks mensen afgeslacht en dan ook letterlijk afgeslacht. Ik zal jullie eens een voorbeeld geven: een goede vriend van me heeft HBO gedaan( managment en economie), hij is al een paar maanden op zoek naar een baan, maar is nog nergens aangenomen.Momenteel kunnen ze uit honderden andere kaaskoppen kiezen,waarom zouden ze een marokkaan aannemen. Zoals tupac ooit heeft gezegd: "a black man in a white man's world", met andere woorden; een afrikaan in amerika of ook wel; een marokkaan in nederland. Hint: Vergeet niet waar je vandaan komt. **** hun integratie. Offer je godsdienst niet op voor die "Eljahoedien". Want doe je het goed in nederland, dan zeggen ze "ohh het is die criminele marokkaan/ arabier. Doe je het slecht, dan zeggen ze: "ik zei toch dat ze niet deugen" Heb ik gelijk of niet?

missie_19
22-12-2003, 02:09
je hebt helemaal gelijk,

chebbajosra
22-12-2003, 09:59
Origineel gepost door Himieto_zinador Jongens ik heb de laatste tijd zo'n hekel gekregen aan: de kaaskoppen/ blanke mensen/ europeanen/ blanke wereld, voornamelijk de joden. Ze maken het ons moslims zo moeilijk. In frankrijk mogen ze al geen hoofddoek dragen op scholen, in nederland moet je 3000. euro betalen voor een of andere cursus, in palestina worden dagelijks mensen afgeslacht en dan ook letterlijk afgeslacht. Ik zal jullie eens een voorbeeld geven: een goede vriend van me heeft HBO gedaan( managment en economie), hij is al een paar maanden op zoek naar een baan, maar is nog nergens aangenomen.Momenteel kunnen ze uit honderden andere kaaskoppen kiezen,waarom zouden ze een marokkaan aannemen. Zoals tupac ooit heeft gezegd: "a black man in a white man's world", met andere woorden; een afrikaan in amerika of ook wel; een marokkaan in nederland. Hint: Vergeet niet waar je vandaan komt. **** hun integratie. Offer je godsdienst niet op voor die "Eljahoedien". Want doe je het goed in nederland, dan zeggen ze "ohh het is die criminele marokkaan/ arabier. Doe je het slecht, dan zeggen ze: "ik zei toch dat ze niet deugen" Heb ik gelijk of niet? Je hebt helemaal gelijk wallah !!! :goedzo: We zouden allemaal ons geloof in stand moeten houden, en ons niet laten meeslepen in de jodenwereld. Tip: hodobillahi mina shaytani rajiem !!! dan loopt ie weg.... :zwaai:

littlegirl
22-12-2003, 11:08
hey jongen mijn broer had na ut hbo unversiteit gedaan afgerond en na zeker 1 maand ofzow had die al een baan... en ja mijn broer is een marokkaan dusssss....

amiira
22-12-2003, 11:18

Origineel gepost door Himieto_zinador Jongens ik heb de laatste tijd zo'n hekel gekregen aan: de kaaskoppen/ blanke mensen/ europeanen/ blanke wereld, voornamelijk de joden. Ze maken het ons moslims zo moeilijk. In frankrijk mogen ze al geen hoofddoek dragen op scholen, in nederland moet je 3000. euro betalen voor een of andere cursus, in palestina worden dagelijks mensen afgeslacht en dan ook letterlijk afgeslacht. Ik zal jullie eens een voorbeeld geven: een goede vriend van me heeft HBO gedaan( managment en economie), hij is al een paar maanden op zoek naar een baan, maar is nog nergens aangenomen.Momenteel kunnen ze uit honderden andere kaaskoppen kiezen,waarom zouden ze een marokkaan aannemen. Zoals tupac ooit heeft gezegd: "a black man in a white man's world", met andere woorden; een afrikaan in amerika of ook wel; een marokkaan in nederland. Hint: Vergeet niet waar je vandaan komt. **** hun integratie. Offer je godsdienst niet op voor die "Eljahoedien". Want doe je het goed in nederland, dan zeggen ze "ohh het is die criminele marokkaan/ arabier. Doe je het slecht, dan zeggen ze: "ik zei toch dat ze niet deugen" Heb ik gelijk of niet? ik ben het niet met je eens. Niet iedereen/ alle bedrijven denken zo. ER zijn ongetwijfeld mensen die wel zo denken, dat ontken ik niet, maar je doet nu eigelijk hetzelfde als wat zij doen: alles op een hoop gooien! Ik ben en zal altijd een marokkaanse blijven en ik ben er trouwens trots op dat ik het ben ondanks alles.

littlegirl
22-12-2003, 11:25
ik ben het ook niet eens.. je moet gewoon een goede indruk wekken verzorg uiterlijk telt ook mee en dan heb je het halve werk al gedaan..

amiira
22-12-2003, 11:27
Origineel gepost door littlegirl ik ben het ook niet eens.. je moet gewoon een goede indruk wekken verzorg uiterlijk telt ook mee en dan heb je het halve werk al gedaan.. inderdaad, en dan je kwaliteit laten. En daar kan je mee beginnen tijdens het solicitatiegesprek al.

chebbajosra
22-12-2003, 11:29
DOE NORMAAL AUB jullie weten allemaal dat een nederlander eerder wordt uigekozen dan een marokaan en al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal met hoofdoek !!! Tenzij je met je strakke kontje loopt en je antiflurt ook wel LINGERIE genoemd. Dus doe aub niet zo geintegreerd want we zijn en blijven allochtonen wat je ook doet ook al loop je met je dure sjit op straat. Je stempel ALLOCHTOON blijft altijd op je voorhoofd plakken hoe hard je ook schrobt .

amiira
22-12-2003, 11:33
Origineel gepost door chebbajosra DOE NORMAAL AUB jullie weten allemaal dat een nederlander eerder wordt uigekozen dan een marokaan en al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal met hoofdoek !!! Tenzij je met je strakke kontje loopt en je antiflurt ook wel LINGERIE genoemd. Dus doe aub niet zo geintegreerd want we zijn en blijven allochtonen wat je ook doet ook al loop je met je dure sjit op straat. Je stempel ALLOCHTOON blijft altijd op je voorhoofd plakken hoe hard je ook schrobt . Dat is absoluut niet waar. Ook met hoofdoek kan een primabaan komen. En wat je beweert over allochtonen is een verkeerde instelling. Als je met dit gedacht naar een sollicitatiebrief schrijft dan begin je al uberhaupt verkeerd. Maar nogmaals je hebt wel instellingen die wel zo denken dat ontken ik niet

moiself
22-12-2003, 11:34
..........Je hebt deels gelijkmaar somsheb ikookzoiets van damnnn als die kaaskoppen naar marokko kwamen en deden zoals somige hiero nu doen ik zou ze egt bij hun nekvel pakken en terug schoppen.....Maar ja.....We zijn niet allemaal zo....

chebbajosra
22-12-2003, 11:41
Origineel gepost door amiira Dat is absoluut niet waar. Ook met hoofdoek kan een primabaan komen. En wat je beweert over allochtonen is een verkeerde instelling. Als je met dit gedacht naar een sollicitatiebrief schrijft dan begin je al uberhaupt verkeerd. Maar nogmaals je hebt wel instellingen die wel zo denken dat ontken ik niet Yes dat bedoel ik, genoeg die een hoofdoek niet accepteren. Maar ik praat over deze tijd nu dus 2003!! Benladen, Saddam, 11 september en ga zo maar door. In hun ogen zijn we allemaal teroristen het klinkt hard maar het is waar. Jullie zouden eens moeten kijken naar een TV dan hoor je hoeveel negatiefe reacties en uitspraken er worden uitgesproken over de moslims en allochtonen. Niet positief dus. Maar dat is al eeuwen zo. Maar goed nu is het nog extremer maar ja ik maak me niet druk hou lekker mijn hoofdoekje op desnoods maak ik wcs schoon, :zwaai: hoofdoek gaat niet af !!! boven krijg ik pas mijn echte positie. inscheaellah

achie25
22-12-2003, 12:02
Ik kan me indenken dat bepaalde mensen boos en geirriteerd zijn omdat ze gediscrimineerd worden of achtergesteld worden of wat dan ook. Dat ze een woede uitbarsting krijgen zoals de topicstarter hierboven, kan ik ook begrijpen. Maar mijn vraag aan die mensen die zoveel haat hebben jegens de nederlanders is: Waarom maak je wel gebruik van de faciliteiten die diezelfde mensen waar tegen je haat koestert je geven?. En dan heb ik het met name over uitkering als je geen werk hebt. Waarom ga je dan niet in een "Islamitisch" land wonen???

amiira
22-12-2003, 12:05
Origineel gepost door achie25 Ik kan me indenken dat bepaalde mensen boos en geirriteerd zijn omdat ze gediscrimineerd worden of achtergesteld worden of wat dan ook. Dat ze een woede uitbarsting krijgen zoals de topicstarter hierboven, kan ik ook begrijpen. Maar mijn vraag aan die mensen die zoveel haat hebben jegens de nederlanders is: Waarom maak je wel gebruik van de faciliteiten die diezelfde mensen waar tegen je haat koestert je geven?. En dan heb ik het met name over uitkering als je geen werk hebt. Waarom ga je dan niet in een "Islamitisch" land wonen??? precies

chebbajosra
22-12-2003, 12:16
Origineel gepost door achie25 Ik kan me indenken dat bepaalde mensen boos en geirriteerd zijn omdat ze gediscrimineerd worden of achtergesteld worden of wat dan ook. Dat ze een woede uitbarsting krijgen zoals de topicstarter hierboven, kan ik ook begrijpen. Maar mijn vraag aan die mensen die zoveel haat hebben jegens de nederlanders is: Waarom maak je wel gebruik van de faciliteiten die diezelfde mensen waar tegen je haat koestert je geven?. En dan heb ik het met name over uitkering als je geen werk hebt. Waarom ga je dan niet in een "Islamitisch" land wonen??? Ik zie nergens staan dat ik ze haat en hoe kan jij weten dat ik een woedeuitbarsting krijg. Dit is een vorm van VOOROORDELEN. Dat bedoel ik nou van de nederlanders vooroordelen. Ik kan ze niet haten want ik leef alleen maar met nederlanders hoe kan ik ze nou haten. Ik haat die geen respect hebben voor andere dat is wat ik haat en meer niet .

achie25
22-12-2003, 12:21

Origineel gepost door chebbajosra Ik zie nergens staan dat ik ze haat en hoe kan jij weten dat ik een woedeuitbarsting krijg. Dit is een vorm van VOOROORDELEN. Dat bedoel ik nou van de nederlanders vooroordelen. Ik kan ze niet haten want ik leef alleen maar met nederlanders hoe kan ik ze nou haten. Ik haat die geen respect hebben voor andere dat is wat ik haat en meer niet . Ik heb je naar mijn mening ook niet persoonlijk aangesproken. De enige die ik persoonlijk heb aangesproken is de topicstarter en dat ben jij volgens mij niet.. Beter lezen ;)

Pagina's : [1] 2