Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Prinses Diana

AlHoceima_Leila
21-12-2003, 20:08

'Prinses Diana was zwanger toen ze stierf' Volgens de Britse krant The Independent was prinses Diana zwanger toen ze in 1997 bij een auto-ongeluk om het leven kwam. Een bron bij de Franse politie zou dat gezegd hebben. Deze bron heeft medische dossiers gezien die nooit openbaar zijn gemaakt. Volgens de man is er sprake van "een soort doofpot" rond de dood van Lady Di, de ex-vrouw van kroonprins Charles. Hij gelooft echter niet in een complot, in tegenstelling tot vele Britten. Diana kwam op 31 augustus 1997 om het leven toen de auto waarin zij zat in Parijs tegen een tunnelwand aan botste. Ook haar vriend Dodi Al Fayed en chauffeur Henri Paul vonden hierbij de dood. Update 15.22 uur Mohamed Al Fayed, de vader van Dodi Al Fayed, bracht in juni 2002 al naar buiten dat Diana een kind van zijn zoon verwachtte. Het Amerikaanse afluisternetwerk Echelon zou telefoongesprekken tussen Diana en Dodi hebben opgevangen, waarin zij spraken over Diana's zwangerschap en trouwplannen. Ik vond het zo erg toen ze overleed ik wou bijna gaan janken man en ik von het nog erger voor haar zoons man sindsdien haat ik paparrazie jullie ook ?

Azizovich
21-12-2003, 21:17
Er was een authentieke brief van Diana opgedoken waarin Diana van te voren haar dood had aangkondigd. Maar de terrorist blair had aan de hand van vragen van politieke partijen een onderzoek geweigerd. Na de dood van Diana en haar Egyptische vriend, gaf de vader van de Egyptische vriend direct aan dat de britse geheime dienst achter de zogenaamde ongeluk zat. Dit om het huwelijk tussen Diana en een islamtitische arabier te voorkomen. En ze was ook zwanger van dodi. .

AlHoceima_Leila
21-12-2003, 21:50
Origineel gepost door Azizovich Er was een authentieke brief van Diana opgedoken waarin Diana van te voren haar dood had aangkondigd. Maar de terroist blair had aan de hand van vragen van politieke partijen een onderzoek geweigerd. Na de dood van Diana en haar Egyptische vriend, gaf de vader van de Egyptische vriend direct aan dat de britse geheime dienst achter de zogenaamde ongeluk zat. Dit om het huwelijk tussen Diana en een islamtitische arabier te voorkomen. En ze was ook zwanger van dodi. zo zielig man egt waar vies is Blair zeg zij was echt een vrouw naar mijn hart .

AlHoceima_Leila
21-12-2003, 22:09
Origineel gepost door goddeloos Nee het was anders. De Zion-Nazi Mossad (de butler-agent) heeft Diana gedrogeerd en stiekum door middel van 'in vitro fertilisatie' een zuiver zionjoods embryo bij haar ingeplant. Al Kwaaida is hier achtergekomen, en je weet, dan gaat het weer van BOEM. ha ha ha ben jij de leukste thuis ofso ?

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 15:33

Origineel gepost door goddeloos Neuh... da's me broer. Die is moslim geworden. Daar blíjf je mee lachen, echt te gek joh! zo je vind je zlef echt goed he zoals ik al zei wordt er vaak om je gelachen ? en goed van je broer daar kan je wat van leren :maf: :D

babyvanbelisma
22-12-2003, 15:47
ik vraag me hierbij altijd af of het niet te ver gezocht is allemaal. Is er geen mogelijkheid dat het gewoon een ongeluk was? Er gebeuren zo vaak ongelukken maar als het een bekend persoon betreft wordt er gelijk gespeculeerd.....

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 15:49
jah je hebt wel gelijk aan de ene kant maar aan de andere kant men wil altijd iemand de schuld geven en dat is in dit geval de paparrazie of niet

Jupiter
22-12-2003, 15:54
Origineel gepost door babyvanbelisma ik vraag me hierbij altijd af of het niet te ver gezocht is allemaal. Is er geen mogelijkheid dat het gewoon een ongeluk was? Er gebeuren zo vaak ongelukken maar als het een bekend persoon betreft wordt er gelijk gespeculeerd..... Je hebt denk ik wel gelijk. Gewoon een auto-ongeluk. Maar die Al Fayed maakt er weer een mediacircus van omdat hij geen Brits paspoort kan krijgen. Trouwens die zoon van hem is helemaal geen moslim. Tenzij je een whisky drinkende playboy-figuur die in zijn jacht de jet-set feestjes bezoekt een moslim is. Daar kan ik natuurlijk niks over oordelen, maar in dit geval weet ik het wel zeker.

MoUnIa_MiSs_Me
22-12-2003, 16:01
ik denk dat ze alleen juist WILLEN dat er een oorzaak is maar die is er volgens mij niet:(

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 16:16
Origineel gepost door MoUnIa_MiSs_Me ik denk dat ze alleen juist WILLEN dat er een oorzaak is maar die is er volgens mij niet:( dat zei ik ook al :goedzo:

babyvanbelisma
22-12-2003, 16:26
Origineel gepost door Jupiter Je hebt denk ik wel gelijk. Gewoon een auto-ongeluk. Maar die Al Fayed maakt er weer een mediacircus van omdat hij geen Brits paspoort kan krijgen. Trouwens die zoon van hem is helemaal geen moslim. Tenzij je een whisky drinkende playboy-figuur die in zijn jacht de jet-set feestjes bezoekt een moslim is. Daar kan ik natuurlijk niks over oordelen, maar in dit geval weet ik het wel zeker. Tja, dat zijn van die mensen die zichzelf moslim noemen omdat ze uit een islamitisch land komen.....:jammer: Maar goed, hoe het ook is gekomen, ze is dood en bij haar Schepper teruggekomen, en hoe ze daar gekomen is maakt voor haar niet meer uit....

AlHoceima_Leila
22-12-2003, 16:42
Origineel gepost door babyvanbelisma Maar goed, hoe het ook is gekomen, ze is dood en bij haar Schepper teruggekomen, en hoe ze daar gekomen is maakt voor haar niet meer uit.... AmieN !