Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn laptop..

mariwa
26-04-2008, 11:38

Ik heb sinds 8 maanden een laptop alles ging goed alleen de laaste tijd doet hij een beetje raar.. Ik kan niet meer alle fotos zien op internet.. Dan zie ik alleen dorde kruisjes. Wanneer ik hem soms afsluit lukt dat niet want hij zegt dat ik de progamme adobe reader nog aan had staan terwijl ik dat ding nooit heb gebruikt. En wanneer ik internet afsluit zegt hij dat er een probleem is bij het afsluiten :maf2: weet iemand waarom die zo doet.. Het is nu niet zo erg maar ik ben bang dat het later erger word,.,

Al_Misri
26-04-2008, 11:55
Asalaamu aleikum, Is dit gekomen na het installeren van een programma toevallig? Welke Windows heb je draaien? Heb je enig idee vanaf welke dag/week dit zo is ? Wa'salaam

mariwa
26-04-2008, 11:58
Asalaamu aleikum, Is dit gekomen na het installeren van een programma toevallig? Welke Windows heb je draaien? Heb je enig idee vanaf welke dag/week dit zo is ? Wa'salaam Vraag 1: Nee ik lette niet op. Vraag 2: Windows Vista.. Vraag 3: Ik denk nu al een maandje

mariwa
26-04-2008, 12:56
Niemand....!!!!!!!!!!!!:(

Mourri
26-04-2008, 13:29

ik denk dat het eerder gaat om je flash player plugin wat betreft je rode kruisjes ik raad je aan om firefox te gebruiken http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/ als er nog wat is dan hoor ik het

mariwa
26-04-2008, 17:28
ik denk dat het eerder gaat om je flash player plugin wat betreft je rode kruisjes ik raad je aan om firefox te gebruiken http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/ als er nog wat is dan hoor ik het Ik heb al Mcafee en die twee gaan samen..!!:maf2:

mr-mtiwie
27-04-2008, 00:52
Formatteer je PC naar XP, simpul zat!

Mourri
27-04-2008, 13:12
Ik heb al Mcafee en die twee gaan samen..!!:maf2: firefox is een browser, geen antivirus:o In firefox zit volgens mij standaard flash player plugin ingebouwd!:D

mariwa
27-04-2008, 13:26
Formatteer je PC naar XP, simpul zat! Nee nee nee want dna wordt ie alleen erger..

mariwa
27-04-2008, 13:26
firefox is een browser, geen antivirus:o In firefox zit volgens mij standaard flash player plugin ingebouwd!:D Okee ik ga het proberen en die andere dingenwaarom gebeurt dat??:maf: