Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op wat voor soort...

Pagina's : [1] 2

loella
13-09-2002, 16:39

Salaam, Ik heb een vraagje voor de ladiesssss en gentlemen. Oke, Dames op wat voor soort mannen vallen jullie uiterlijk en innerlijk. En herennn op wat voor soort vrouwen vallen jullie ook uiterlijk en innerlijk. Uiteindelijk gaat het niet op de buitenkant maar toch wil ik het weten. Thallouuuuu size font color

Teaser
13-09-2002, 16:41
heel lieve dame, met een hele lieve stem met hele onschuldige ogen met een gaaf gebit

Chaimae
13-09-2002, 16:51
lief en grappig :D bericht is vast te kort

Kimaatje
13-09-2002, 16:54
Hmmm deze vraag heb ik hier al heeeeeeel vaak beantwoord ;) Just a casual guy who looks,smells and acts good :p Voordat we weer commentaar krijgen: Hij MOET moslim zijn :D

Chaimae
13-09-2002, 16:58

Origineel gepost door chemie lief en grappig :D bericht is vast te kort oja en moslim en hij mot lekker ruiken :D

Nounousa
13-09-2002, 16:58
Het allerbelangrijkste voor mij is natuurlijk dat hij moslim is maar dan ook echt de Islam beleidt ( gisteren keek ik rondom tien en werd gek van sommige moslims) Hij moet lief en vooral eerlijk zijn, beetje romantisch mag ook wel.. ;) En kwa uiterlijk, gewoon goed verzorgd.. M3ha salama Hind:zwaai:

Tifah
13-09-2002, 17:03
Val op een verzorgd uiterlijk en een mooi karakter. En het liefst lange jongens met mooi lippen. :) Weet niet waarom, maar is een soort tik, ik let daar voornamelijk op.

MissBlaBla
13-09-2002, 17:10
Kabouter Plop types :Iluvu: BlaBla

Junkie
13-09-2002, 17:29
http://www.sovtykoon.com/images/287.jpg Sophia is qua uiterlijk mijn droomvrouw. Het innerlijk lijkt me wel duidelijk. De gangbare gemeenplaatsen. Lief, eerlijk, trouw, vrolijk blablabla.

jimpie
13-09-2002, 17:30
Er verzorgd uit ziende man... Verder een goede moslim... Etc.....etc....etc..... Hij moet wel romantisch zijn...etc...etc... Hij moet niet jonge ventje zijn van onder 23 jaar(hou namelijk van oudere mannen)etc....etc...

Tifah
13-09-2002, 17:58
Origineel gepost door Emshoom hmmm, laat denken hier.........hahahahahaa, ik ben absoluut niet kieskeurig hoor, kijk ik val op ALLE (marok vrouwen) die GEEN KAPSONES hebben :D Wat versta jij onder kapsones dan Emshoom?

Tifah
13-09-2002, 18:00
Origineel gepost door JunkieXL http://www.sovtykoon.com/images/287.jpg Sophia is qua uiterlijk mijn droomvrouw. Het innerlijk lijkt me wel duidelijk. De gangbare gemeenplaatsen. Lief, eerlijk, trouw, vrolijk blablabla. Junkie not bad! Heb haar ook altijd een prachtvrouw gevonden. En die prachtige mysterieuze ogen! Ze lijkt niet ouder te worden... damn I wanna be just like her!! :D:D

Chaimae
13-09-2002, 18:00
Origineel gepost door Tifah Wat versta jij onder kapsones dan Emshoom? hij wil nooit zelf betalen bij een date :D

Guadaloupe
13-09-2002, 18:01
Origineel gepost door jimpie Er verzorgd uit ziende man... Verder een goede moslim... Etc.....etc....etc..... Hij moet wel romantisch zijn...etc...etc... Hij moet niet jonge ventje zijn van onder 23 jaar(hou namelijk van oudere mannen)etc....etc... hoe oud ben jij als ik vragen mag?? :) :)

jimpie
13-09-2002, 18:08

Origineel gepost door Guadaloupe hoe oud ben jij als ik vragen mag?? :) :) hmmm ff denken :confused: 21 jaar...

Pagina's : [1] 2