Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Turkse Dj's of marokkaanse...?

Pagina's : [1] 2

EgYpTiAn_EyEs
21-12-2003, 18:26

Ikzelf vind de turkse remixen veeeel beter dan die van de marokkanen....ik schrik me weleens dood als ik een remix van een marokkaan hoor sommige zijn egt slechtttt...maar bij die turken is da niej het geval :D welke vinden jullie beter turkse of marokkaanse?

Lady_moi
21-12-2003, 18:29
marokkaanse ..de teksten van die turkse dj's slaan nergens op ik vroeg ooit es een vertaling ennn zonder te zevere da was gewoon kapot lache

sneakynawal
21-12-2003, 18:30
Marokkaanse... de Turkse neigt meer naar Tiesto :D

EgYpTiAn_EyEs
21-12-2003, 18:44
neej turkse is juist bubbeling en die van de marokkanen is helemaaaal misvormt :hihi:

Beni_Bouyachie17
21-12-2003, 20:32

Turken en bubbeling ??? Hehehehhe vraag is kunnen ze daaro ook op dansen dan :rolleyes: Thalay,

EgYpTiAn_EyEs
22-12-2003, 13:26
Beni Bouyachie17 :hihi: vraag ik me ook af Sehraoui jaah tog in Nederland vind ik dat de turken wel beter zijn

Masriya
22-12-2003, 14:02
Egyptische. :D

EgYpTiAn_EyEs
22-12-2003, 19:06
bestaan die dan :stout:

zienahilwa
22-12-2003, 20:27
wat zeggen jullie allemaal, die turken hebben niet eens een stem!!!!!!!!!! kom op tuurlijk zijn onze marokkanen de beste dj`s daar hoef je toch niet aan te denken?????????????? thallaw

Kenza
23-12-2003, 09:50
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs Ikzelf vind de turkse remixen veeeel beter dan die van de marokkanen....ik schrik me weleens dood als ik een remix van een marokkaan hoor sommige zijn egt slechtttt...maar bij die turken is da niej het geval :D welke vinden jullie beter turkse of marokkaanse? ALs je goed naar de Turkse muziek van tegenwoordig luister hoort je dat ze vet kopieren van de arabieren.Darbouka klanken etc.. Tegenwoordg hoor je geen turkse muziek meer, maar gewoon een mix van trance, als je dat turks noemt!

Lady_moi
23-12-2003, 11:41
Origineel gepost door Sehraoui In nederland zijn de turkse dj'shet beste dan de marokkaanse die marokkanen in nederland bakken er niks van. Maar in frankrijk heb je dj Cutkiller en dj Abdel en die zitten egt op een vet hoger nivo dan die turken. Dj cutkiller is da bomb en hij staat wat mijn betreft samen met dj envy en dj clue op een lijn. En al die bubbeling shit is allemaal nep en eentonig en alleen maar leuk voor in de clubs volledig mee eens :)

Masriya
23-12-2003, 12:20
Origineel gepost door Kenza ALs je goed naar de Turkse muziek van tegenwoordig luister hoort je dat ze vet kopieren van de arabieren.Darbouka klanken etc.. Tegenwoordg hoor je geen turkse muziek meer, maar gewoon een mix van trance, als je dat turks noemt! Jaaaaaa, zelfs liedjes alles kopïeren ze tfoeeeee. :kwaad:

Masriya
23-12-2003, 14:31
Origineel gepost door Sehraoui Tussen marokkaanse muziek en turkse muziek zit egt niet veel verschil. Of de turken kopieren of de marokananen dat kun je niet zeggen. Ik vind dat de turken wel verderr in de muziek zitten dan de marokkanen. Turken ebruiken meer dance achtige muziek dan de marokkanen. Ook weten de turken hoe je een hit moet maken. Wel eens een marokkaan gezien in de nederlandse top 40 behalve die rappers dan. En noem geen cheb mami want hij is geen marokkaan. Ik had het over de Egyptenaren die zijn ook Arabieren. Michien moest ik wat duidelijker geweest zijn. :hihi: :zwaai:

Masriya
23-12-2003, 15:12
Origineel gepost door Sehraoui [QUOTE]Origineel gepost door Masriya [B]Ik had het over de Egyptenaren die zijn ook Arabieren. Michien moest ik wat duidelijker geweest zijn. :hihi: :zwaai: Egyptenaren zijn helemaal 3x niks. Alleen van die shit huil muziek Jep, is te merken daarom dat velen hun liedjes stelen. :rolleyes: Ewa jou mening. :zwaai:

Lady_moi
23-12-2003, 18:13

Origineel gepost door Sehraoui Tussen marokkaanse muziek en turkse muziek zit egt niet veel verschil. Of de turken kopieren of de marokananen dat kun je niet zeggen. Ik vind dat de turken wel verderr in de muziek zitten dan de marokkanen. Turken ebruiken meer dance achtige muziek dan de marokkanen. Ook weten de turken hoe je een hit moet maken. Wel eens een marokkaan gezien in de nederlandse top 40 behalve die rappers dan. En noem geen cheb mami want hij is geen marokkaan. was het nie cheb khaled :confused:

Pagina's : [1] 2