Bekijk originele versie : Maroclover In De Zevende Hemel
SORRY MENSEN DAT IK NIET KWAM OPDAGEN OP ZONDAG BIJ DE MEETING, MAAR ZATERDAG AVOND ONTMOETTE IK ME MAAR EENS EEN MOKKEL..:Iluvu: :Iluvu:SOOOOOO LEKKER HOOR...ECHT EEN SHAKIRA..NA EEN GEZELLLIGE AVOND DOKEN WE IN DE KOFFER...........ALLEMACHTIG WAT EEN VROUW.........DUS DE VOLGENDE OCHTEND HAD IK GEEN ZIN IN DIE MEETING VAN JULLIE.....SORRY VOLGENDE KEER BETER FOLKS....!!! :verliefd:.
hemel...mokkel...koffer
???
Nounousa
13-09-2002, 16:10
Ik geloof er niks van wat er staat
hahaha goede smoes shakira? fantasie heb jij man
je mocht gewoon niet van je pa
Nounousa
13-09-2002, 16:15
Origineel gepost door maroclover
Dat kan me geen reet schelen, maar ik voel me lekker en gelukkig en morgen heb ik weer met haar afgesproken........pompompom....:giechel:
Was niet l.u.l.l.i.g bedoeld hoor
Enne mister lucky (ze33333maaaaa)
Volgens mij heb je vandaag zwaar gedroomd?
Maarre trouwens waarom moeten wij weten dat ze op shakira lijkt?
Origineel gepost door maroclover
SORRY MENSEN DAT IK NIET KWAM OPDAGEN OP ZONDAG BIJ DE MEETING, MAAR ZATERDAG AVOND ONTMOETTE IK ME MAAR EENS EEN MOKKEL..:Iluvu: :Iluvu:SOOOOOO LEKKER HOOR...ECHT EEN SHAKIRA..NA EEN GEZELLLIGE AVOND DOKEN WE IN DE KOFFER...........ALLEMACHTIG WAT EEN VROUW.........DUS DE VOLGENDE OCHTEND HAD IK GEEN ZIN IN DIE MEETING VAN JULLIE.....SORRY VOLGENDE KEER BETER FOLKS....!!! :verliefd:
zou je niet gewoon je excuus ann de organisatoren aanbieden
en trouwens denk je soms dat je nu een langere krijgt omdat je je avontuurtje met ons gedeeld hebt
miezirige l.ul
Origineel gepost door rinnoa
:D
Kon het niet helpen om te grijnzen
whahahahahaha je was echt goed!
ik ben nog steeds goed :D :stout:
angel_assia
13-09-2002, 19:01
AHHAHAHAHA HET LIJKT WEL ALSOF ZE ALLEMAAL JALOERSS OP JE ZIJN MAROCLOVERR AHAHAHAHHA
MAAR IK WEET ZEKER DAT ZE DAT ZIJNNN WHUAHAHAHAHHAA :p
KUSJE VAN ASSIAAAAAAAAAAAA
Origineel gepost door angel_assia
AHHAHAHAHA HET LIJKT WEL ALSOF ZE ALLEMAAL JALOERSS OP JE ZIJN MAROCLOVERR AHAHAHAHHA
MAAR IK WEET ZEKER DAT ZE DAT ZIJNNN WHUAHAHAHAHHAA :p
KUSJE VAN ASSIAAAAAAAAAAAA
jaloers op wat????????????
dat ie dingen doet die haram zijn
nee meisje ik hou mel leiver aan de islam
tatouzient
13-09-2002, 19:28
dit is nu ons probleem van de marokkanen, altijd maar kijken wat een andere doet, wat hij fout doet, wat hij heeft, etc...
dit is echt typisch.
wil hij de koffer induiken, laat hem, hij doet het en hij wordt ervoor beboet. let liever op wat jezelf doet en benadeel of bekritiseer niemand.
ik keur ni goed wa hij doet, maar pff hij wilt het doen dus wa kunnen we er tege doen? nix of wel?
het is wetenschappelijk bewezen dat venten met hun l.u.l. denken dan met hun verstand dus...
bisous
yedjis_ennador
14-09-2002, 00:12
DAMNZ MAROC LOVER KIPPIG WELLA???????? Je valt echt genoeg op damnz..
Ik moesT echt afstand nemen.. mijn ogen doen pijn aai aaiiii :schrik:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.