Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan iemand mij helpen pleass!

lellala3rossa
25-04-2008, 13:06

hallo allemaal ik wil graag een bijbaantje ......steeds als ik ga soliciteren word ik niet aangenomen:( .....ik heb zovaak gesoliciteerd....en nu ben ik het zat..:confused: het is net of ik geen geluk heb om een bijbaantje te vinden...zou iemand mij alstublieft willen helpen om een bijbaantje te vinden...als iemand mij wilt helpen wilt diegene dan aub mij een pm sturen.....dankjullie wel alvast........

Business_Lady
25-04-2008, 21:05
Watvoor baantje zoek je? En voor hoeveel uur per week (max)?

Misz_Soumia
26-04-2008, 19:13
hallo allemaal ik wil graag een bijbaantje ......steeds als ik ga soliciteren word ik niet aangenomen:( .....ik heb zovaak gesoliciteerd....en nu ben ik het zat..:confused: het is net of ik geen geluk heb om een bijbaantje te vinden...zou iemand mij alstublieft willen helpen om een bijbaantje te vinden...als iemand mij wilt helpen wilt diegene dan aub mij een pm sturen.....dankjullie wel alvast........ jah dat is nou bij mij ook hetzelfde verhaal... :(

Eyes_Never_Dry
26-04-2008, 19:25
Een mogelijkheid is om naar een uitzendbureau te gaan. Ik denk dat jullie dan wel gauw aan een baantje komen. En als jullie dan wat werkervaring hebben, kunnen jullie daarna zelf weer gaan solliciteren als jullie dat zouden willen. Ik wens jullie veel succes! :kus:

mariwa
26-04-2008, 21:06

callcenters??? die nemen makkelijk mensen aan..!!!!

lellala3rossa
27-04-2008, 01:21
ik zoek een baantje voor partime en het liefst wil ik in een winkel (schoenen,kleren.)of in een suppermarkt maar graag in a,dam oost,west.

MrTestosteron
27-04-2008, 05:23
misschien ligt het aan jullie sollicitatiebrief of gesprekstechnieken tijdens de sollicitatie. Ik kan jullie daar wel mee helpen

lellala3rossa
28-04-2008, 16:51
ja ik zou graag wel willen dat je me zou helpen ik wil zo snel mogelijk werken.....

Maghrebiya
28-04-2008, 16:59
wat voor studie doe je en wil je nie werken met kinderen?

MrTestosteron
28-04-2008, 21:13
ja ik zou graag wel willen dat je me zou helpen ik wil zo snel mogelijk werken..... laat me es een keer een sollicitatiebrief van jou zien. Dan kan ik het voor je corrigeren en tips geven. En ik kan je tips geven hoe je je moet gedragen tijdens een gesprek