Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IsRaeL BesTaaT NieT.MochTen Ze wiLLeN

Pagina's : [1] 2

LZN
21-12-2003, 13:17

Waardeloze staat die zomaar is gekomen die gesteund is door het westen die snel van de joden af wilden. Ze zal vernield worden dat is een feit! Niets geen enkel staat heeft zoveel haat naar haar toe getrokken als Israel. We gaan zien zien of ze het drie eeuwen kunnen volhouden. En oww wat haten de westerlingen de joden, zo achterbaks dat ze ze een staat geven en dan nog hun vingers wijzen aan de arabieren dat zij antisemitisch zijn. zielig en de joden die ik slimmer had gedacht nemen de vingers van het westen over en wijzen ook naar de arabische wereld, terwijl de arabische wereld nooit een holocaust heeft gemaakt voor de joden. Zielig maar de joden kiezen verkeerd hun vrienden en dat zal ook hun ondergang worden..

klonbyz
21-12-2003, 14:58
Origineel gepost door KingMasinissA Waardeloze staat die zomaar is gekomen die gesteund is door het westen die snel van de joden af wilden. Ze zal vernield worden dat is een feit! Niets geen enkel staat heeft zoveel haat naar haar toe getrokken als Israel. We gaan zien zien of ze het drie eeuwen kunnen volhouden. En oww wat haten de westerlingen de joden, zo achterbaks dat ze ze een staat geven en dan nog hun vingers wijzen aan de arabieren dat zij antisemitisch zijn. zielig en de joden die ik slimmer had gedacht nemen de vingers van het westen over en wijzen ook naar de arabische wereld, terwijl de arabische wereld nooit een holocaust heeft gemaakt voor de joden. Zielig maar de joden kiezen verkeerd hun vrienden en dat zal ook hun ondergang worden. Je maakt 1 grote fout,je noemt de joden namelijk in 1 adem met zionistan. Vergeet niet dat het joodse volk eeuwen heeft samengeleefd met het palestijnse volk,en de arabieren in hun landen. Door inmenging van zionisten van buitenaf zoals europa en amerika is het geworden tot wat het nu is.Waren de zionisten nooit naar voormalig palestina getrokken,dan had het er nu heel anders uitgezien.Maar het westen dat zo pro joods is/was,wilde van de joden af.

AlHoceima_Leila
21-12-2003, 15:18
Origineel gepost door klonbyz Je maakt 1 grote fout,je noemt de joden namelijk in 1 adem met zionistan. Vergeet niet dat het joodse volk eeuwen heeft samengeleefd met het palestijnse volk,en de arabieren in hun landen. Door inmenging van zionisten van buitenaf zoals europa en amerika is het geworden tot wat het nu is.Waren de zionisten nooit naar voormalig palestina getrokken,dan had het er nu heel anders uitgezien.Maar het westen dat zo pro joods is/was,wilde van de joden af. klopt

klonbyz
21-12-2003, 16:51
Origineel gepost door wolfowitz mis hoor, afgezien van het feit dat God hun dit land heeft beloofd aan hun leider Mozes, die jullie waarschijnlijk wel kennen onder de naam profeet, en ze er ook vele eeuwen hebben gewoond, werden zij zelf door de Romeinen hun land uitgesmeten, omdat zij in 1 God geloofden, en niet de Romeinse afgoden wilden dienen, of knielen voor de keizer. Als straf voor hun geloof werden ze hun land uitgegooid, verbannen, zeg maar, zoals ze ook eerder door de Babyloniers waren verbannen, als straf voor hun trouw aan Jahweh( 500 voor christus). God had hun echter dat land gegeven, en toen ze niet terug wilden, zorgde God voor een grote verdrukking, zodat ze uiteindelijk besloten te luisteren naar Hem! dat gebeurde deze afgelopen eeuw! Echter, diegenen die daar ook, en inmiddels waren gaan wonen, hadden een hekel aan buitenlanders, net zoals er nederlanders zijn, die marokkanen het liefst meteen zien oprotten! Toen er meer en meer joden kwamen besloten de autochtone arabieren deze joden eens een lesje te leren, waarop die allochtone joden zich daartegen begonnen te verdedigen, zoals jullie ook je Nederland niet zouden laten uitzetten!Kom nou, ik woon hier, ik ben hier geboren, ik ben Nederlander en marokkaan, en moslim zouden jullie zeggen, afblijven van mij!ik laat me dit land niet uitjagen! En zo begon het konflikt! uiteindelijk mondde dat uit in de stichting van de staat Israel, nadat de Arabieren de VN voorstel voor een kleine Joodse staat, waar de Joden akkoord mee waren gegaan, hadden afgewezen! Dez kleine oorspronkelijke gebied, waarmee de joden zich tevreden hadden gesteld, was kleiner dan het Israel van 1967. Maar de arabieren wilden ze perse het land uitzetten, de vreemdelingenhaters Wie zijn dus de verliezers? We weten dondersgoed wie de echte verliezers zijn. Zij het niet zo(om je woorden te gebruiken),dat Jahweh ze een land had beloofd,en niet heeft gezegd verdrijf de locale bevolking en neem het land met geweld in? Of beroepen de israelisch zich op de babylonische Talmud,deze uitspraak maakt natuurlijk alles weer goed. Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.

Bidawi_Mazlot
21-12-2003, 22:49

Idd ya Sahjonia Allah(swt) is alleen streng voor de afgodsdienaren zoals bijvoorbeeld de Joden...getuige hun klaagzang op de muur, als of een muur kan terug balken :D dus laatstaan smeekgebeden verhoren...achja, Sahjonia, jij bent een 'expert' in het verdraaien en zoetsappig verdraaien van de realiteit maar het verbaast mij te meer dat jij een magnetische werking hebt op mij, om bang van te worden :D... Zei je daar beloofde land ?....alsof Nederland ook beloofd is aan de Kaaskoppen, nee Sahjonia je hebt het helemaal mis, de enige belofte die wij hebben gekregen van onze Schepper is het Paradijs of de Hel....Zijn leidraad is bekend dus geen ontsnappen aan, je leeft zo en zo en je krijgt dat en dat, Allah(swt) komt zijn beloftes altijd na....maar een land beloven aan 1 volk, de Joden?, nee Sahjonia je moet wel heel arrogant te zijn om dat te geloven dus laatstaan fysiek te weeg brengen....iaw de zionisten moeten Palestina totaal annexeren en een ieder die op hun pad komt zal zonder pardoes vernietigd worden, immers, het beloofde land van Allah(swt) aan de Joden toe is "eretz yisrael" en dit mag van die liefdevolle God gepaard gaan met geweld....nou, Sahjonia, de God die jij aanhangt is in ieder geval niet de mijne en ik vind het zelfs een belediging voor Moslims die Allah(swt) lief hebben, zelfs meer dan hun moeders!....je spreekt jezelf continue tegen, dan is God heel vredevol en barmhartig maar aan de andere kant sta jij wel achter de achterlijke racistische ideologie van de zionisten...."God is liefdevol en barmhartig maar in het geval van zionisten sluit Hij Zijn ogen en mogen zij onmenselijk omspringen met Palestijnen op PALESTIJNS grond"....

Kassadar
21-12-2003, 23:13
Joden klagen tegen een muur. Maar alof de vloer of de **** van de persoon die voor je knielt iets terug kan zeggen ;) alleen de **** van Jim Carrey kan wat terug zeggen. Eigenlijk net zoveel onzin :D

Bidawi_Mazlot
21-12-2003, 23:16
Origineel gepost door Multikul Jullie zijn dom... Jullie wijzen degenen die jullie willen helpen af. Jullie kunnen het niet alleen redden... Het is pas dom wanneer Moslims de ongelovigen als beschermers nemen, immers, Allah(swt)'s Hulp en Bescherming is een verstandige keuze voor Moslims....Amerika zal jouw ass niet redden wanneer jouw voorbestemde dood je achterhaald.

Kassadar
21-12-2003, 23:21
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Het is pas dom wanneer een Moslim de ongelovigen als beschermers nemen, immers, Allah(swt)'s Hulp en Bescherming is een verstandige keuze voor Moslims....Amerika zal jouw ass niet redden wanneer jouw voorbestemde dood je achterhaald. In de 2e wereld oorlog hebben ze aardig wat levens gered van verschilende geloven en ongeloven. God kwam niet toen de joden werden vergast. En allah kwam ook niet helpen toen irak en iran tegen elkaar vochten. Mischien helpt god waneer je dood bent,maar wat heb je daar dan aan? Mensen zouden nu eens wat van hun leven moeten maken inplaats van af te wachten tot de dood.

Bidawi_Mazlot
21-12-2003, 23:32
Origineel gepost door Kassadar Joden klagen tegen een muur. Maar alof de vloer of de **** van de persoon die voor je knielt iets terug kan zeggen ;) alleen de **** van Jim Carrey kan wat terug zeggen. Eigenlijk net zoveel onzin :D Jij achterlijke kaaskop moet verder denken dan jouw havikkenneus lang is....Allah(swt) praat continu met Zijn menselijke Schepsels, de Koran is Zijn Woord....achja jij wil graag die Sahjonia verdedigen, Wist je dat die Sahjonia Volvowitz iedere niet-Jood voor een beest aanziet?....jij als kaaskop bent al helemaal niets waard, zelfs beesten zullen zich schamen voor kaaskop taferelen zoals het in bed duiken met hun eigen hond, sommige vinden hun kinderen zelfs minder dan hun hond....nee nee verdedig die liefdevolle Volvowitz maar beter niet voor je eigen bestwil :D

Kassadar
21-12-2003, 23:46
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Jij achterlijke kaaskop moet verder denken dan jouw havikkenneus lang is....Allah(swt) praat continu met Zijn menselijke Schepsels, de Koran is Zijn Woord....achja jij wil graag die Sahjonia verdedigen, Wist je dat die Sahjonia Volvowitz iedere niet-Jood voor een beest aanziet?....jij als kaaskop bent al helemaal niets waard, zelfs beesten zullen zich schamen voor kaaskop taferelen zoals het in bed duiken met hun eigen hond, sommige vinden hun kinderen zelfs minder dan hun hond....nee nee verdedig die liefdevolle Volvowitz maar beter niet voor je eigen bestwil :D Ik als kaaskop verdedig niemand,zelfs niet die figuur Sahjonia waar je over praat,sterker nog ik heb nooit iets van hem of haar gehoort :) Het mag me als beest zien,maar dat zal mij een worst wezen,zolang het me maar met rust laat. Dat verwacht ik van andere goddiensten ook. Ik heb namelijk geen god nodig. Als ik door een muur wil lopen dan kan ik dat met de juiste aperatuur. En als ik groenten wil dan zaai ik dat in mijn tuintje. Met andere woorden ik ben me eigen god en bepaal zelf me lot. Maar jouw lot staat al vast zo te zien,iedereen zijn vrije keus. Daar heb ik niks op tegen zolang het me maar met rust laat.

Bidawi_Mazlot
22-12-2003, 00:30
Origineel gepost door Kassadar Ik als kaaskop verdedig niemand,zelfs niet die figuur Sahjonia waar je over praat,sterker nog ik heb nooit iets van hem of haar gehoort :) Het mag me als beest zien,maar dat zal mij een worst wezen,zolang het me maar met rust laat. Dat verwacht ik van andere goddiensten ook. Ik heb namelijk geen god nodig. Als ik door een muur wil lopen dan kan ik dat met de juiste aperatuur. En als ik groenten wil dan zaai ik dat in mijn tuintje. Met andere woorden ik ben me eigen god en bepaal zelf me lot. Maar jouw lot staat al vast zo te zien,iedereen zijn vrije keus. Daar heb ik niks op tegen zolang het me maar met rust laat. Helemaal gelijk, doe ik trouwens niet snel bij kaaskoppen :D , een ieder hoort jou te respecteren als menszijnde maar daar tegenover hoor je een Moslim ook te respecteren....jij mag zo ongelovig zijn als de tering maar ik blijf je als Moslim respecteren....dat kan je niet van mensen zoals Sahjonia zeggen, HET idd :D moet jou zien als een mens en niet als dier. Ik laat je vanaf nu met rust.... Geen belofte :D

Bidawi_Mazlot
22-12-2003, 01:53
Origineel gepost door wolfowitz deze meneer Bidalo Mazzeltov heb ik al eens met argumenten totaal gevloerd, maar ja, je ziet het nivo waarop deze meneer communiceert. Leugens vertellen over anderen, zwartmaken, anderen opzetten met hun leugens, etc.... een mooi voorbeeld hoe een moslim niet is! maar ja, er zijn er nogal veel zo, Jezus zou zeggen, U wast wel de beker aan de buitenzijde, maar de binnenkant is vol onreinheid Ik ben niet bezig met een strijd beste(?) Sahjonia, ik weet niet WAT jij allemaal in je hoofdje roert maar "gevloerd"? :D...wist je dat dit soort uitspraken gedaan worden door kleuters?....jij mag jezelf gerust schouderklopjes geven en andere doen geloven dat jij 'strijd'vaardig bent maar hou dat gewoon voor jezelf, van mij part ga je typend riddertje spelen achter je pc met een zwaard in de ene hand en brullend om je heen schreeuwen zoals die monster in de film The Predator :D ....we moeten gewoon nuchter blijven en onze frisse verstand erbij houden zodat een ieder die een topic opend de waarheid ziet zoals die "achter zionistisch schermen" speelt....het feit dat vanaf de basisscholen kinderen voorgelogen worden tijdens geschiedenislessen geeft destemeer reden om aan 'zelfstudie' te doen en de waarheid te zien als waarheid en een leugen als leugen maar Allah(swt) is nog altijd de Allewetende van het bekende en onbekende, het zichtbare en onzichtbare....vanaf de basisschool worden kinderen geconfronteerd met Anne Frank en gelijksoortige 'aandachttrekkers' met de hoop dat Allah(swt) hen blind en doof laat....maar nee Sahjonia, Allah(swt) is Machtig en Rechtvaardig, leidt wie geleid wil worden en dwaald af wie Hij wil....dit is een gegeven waar ook jij, Sahjonia, je bij neer moet leggen.... propaganda 'machines' kunnen nog zoveel 'zieltjes' winnen als zij willen maar een waterproof plan zullen ze nooit en te nimmer hebben, immers, Allah(swt) is niet met de onrechtvaardige....jouw aanwezigheid op Marokko.nl is al een teken van onrechtvaardigheid laatstaan jouw 'strijd' tegen de Moslims op dit Forum.... Maak je maar geen zorgen Sahjonia, de forumleden zijn capabel genoeg om een waarheid te onderscheiden van een leugen....wil je zieltjes winnen dat je opeens iedereen oproept om niet naar die en die, hem en hem en haar en haar te luisteren?....je begint dadelijk nog te smeken :D

extremiste_4eva
22-12-2003, 15:00
helemaal mee eens

Pagina's : [1] 2