Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bachbloesem voor innerlijke rust

angellady1970
24-04-2008, 14:03

Salaam aleikom wha rahma tou Allah wha baraktou, Ik wens dat deze email jullie in een gezegende staat zal bereiken inshallah. Zoals jullie weten heb ik pasgeleden mijn schoonheidssalon geopend. Ik heb nog iets bijgeleerd en dat is bachbloesem therapie. Bachbloesem zijn tincturen uit bloemen en planten. Elke tinctuur helpt tegen een bepaalde klacht of probleem. Deze tincturen helpen om beter om te gaan met de emoties van alledag en met emoties die je van slag kunnen brengen. Het is puur op plantaardige basis. Een paar emoties waar je mee kan worstelen zijn bv: angst, onzekerheid, onvoldoende interesse in t hier en nu, eenzaamheid, wanhoop en moedeloosheid, onzelfvertrouwen; overgevoeligheid, t verleden niet los kunnen laten en nog veel meer. Er zijn 38 verschillende tincturen, voor elke klacht wordt persoonlijk een flesje klaargemaakt op basis van bronwater en druppels van de tincturen die je nodig hebt. Deze moet je dan tweemaal daags druppelen op je handrug en innemen. Je kunt ze gerust innemen met andere medicatie t heeft geen bijwerkingen of bij effect Ik ben er mee in aanraking gekomen toen ik 18 was en geen zelfvertouwen had en hyperventileerde, ze hielpen me door veel moeilijke tijden. Ik ben ervan overtuigd dat je veel innerlijke klachten hiermee kunt oplossen. De bachbloesem remedie helpen je om je natuurlijke evenwicht te herstellen door u te ondersteunen bij t onder controle krijgen van uw emoties. Je zult je beter voelen en meer in harmonie. Ik wil graag de mens van binnen en buiten helpen om zich prettig en fijn en gelukkig te voelen inshallah. Een flesje bachbloesem remedie kost 20 euro en kan een maand ongeveer mee. Ik hoop dat ik jullie voldoende geinformeerd heb en wie nog vragen heeft kan me mailen. Willen jullie deze mail aan jullie contactpersonen doormailen aub, dan kan ik zoveel mogelijk mensen bereiken om te helpen inshallah. veel liefs oumwalid

youssra.el
24-04-2008, 15:41
Ik heb gehoord van iemand die ook bachbloesem verkocht dat er altijd alcohol in verwerkt is, klopt dat?