Bekijk originele versie : Geloof je in...
Ik geloof er wel in, maar ben soms bang dat het fake is
fake onschuld? explain........
Nou komt vaak voor, denkt die komt onschuldig voor maar tis bedoeld om misbruik te maken van iemand/iets... vooral tegenover andere mensen die onschuldig zijn en in onschuld geloven
eerlijk ik snap je bedoeling niet zo goed!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door Lampjuh
Nou komt vaak voor, denkt die komt onschuldig voor maar tis bedoeld om misbruik te maken van iemand/iets... vooral tegenover andere mensen die onschuldig zijn en in onschuld geloven
om er misbruik van te maken ben ik ook tegen, ik merk het dagelijks kijken je ze onschuldig aan en zitten ze te liegen, en zelf weet ik wel beter :jammer:
maar soms is onschuld ook rechtvaardig vooral bij mijn pappa en mammie :o ik krijg altijd en overal de schuld van :kwaad:
:zwaai:
ChOcOtOfFfF
21-12-2003, 02:00
het is wel een ruim begrip onschuld:hihi:
babies zijn zo onschuldig :verliefd: maar dat bedoelde u vast niet mievrouw lampjuh:o
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
het is wel een ruim begrip onschuld:hihi:
babies zijn zo onschuldig :verliefd: maar dat bedoelde u vast niet mievrouw lampjuh:o
haha neej baby's zijn onschuld zelf, maar ik heb het over niet baby's :D
Origineel gepost door Zolodo
om er misbruik van te maken ben ik ook tegen, ik merk het dagelijks kijken je ze onschuldig aan en zitten ze te liegen, en zelf weet ik wel beter :jammer:
maar soms is onschuld ook rechtvaardig vooral bij mijn pappa en mammie :o ik krijg altijd en overal de schuld van :kwaad:
Volgende keer beter ;)
ChOcOtOfFfF
21-12-2003, 02:13
haha neej baby's zijn onschuld zelf, maar ik heb het over niet baby's :D
ah ok dat dacht ik al:hihi: :maf2:
ChOcOtOfFfF
21-12-2003, 02:21
wie is raunaq trouwens?
hoezo?
Ik hoor gewoon rare dingen maar misschien is het beter om niet te weten ;)
ChOcOtOfFfF
21-12-2003, 02:32
inderdaad misschien is het roddel of laster, dus sluit je oren en
open eens een leuke topic:hihi: zo saai hier :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.