Bekijk originele versie : Contact met een verloofde meisje
Een vriend van mij gaat om met een verloofde meisje. Wat vinden jullie hiervan. Het meisje gaat binnenkort trouwen maar ze houd niet echt van haar aanstaande man.
Wat voor advies moet ik deze vriend geven..
tip voor de meid: ga niet trouwen
tip voor de knul: ga niet te ver om
_BENZIE_
13-09-2002, 20:02
Origineel gepost door Staha
tip voor de meid: ga niet trouwen
tip voor de knul: ga niet te ver om
nog een tip : Neem een biertje....
Heeft dit betrekking op het wereldnieuws? Als die meid haar verloofde bedriegt, waarom dan niet jouw vriend. Gewoon kappen.
Amanatallah
14-09-2002, 15:25
Niet gaan oordelen mensen, als je advies hebt geef je die... maar laat Allah aub de enige zijn die oordeelt.
Laat je vriend eens goed met het meisje praten. Hij zou haar om uitleg moeten vragen, want zij weet als het beste waarmee ze bezig is.
:)
_D0enia_
18-09-2002, 14:36
ze houd niet echt van haar verloofde maar gaat toch trouwen?!
moet ze van haar ouders met hem trouwen ofzo? als dat zo is dan begrijp ik haar wel.
doenia
LELIJKERD
18-09-2002, 14:53
BLIJF UIT DE BUURT VAN DIE TORIE
VOORDAT JE SHIE DREUN ONTVANGT, LAAT DAT MENS TROUWEN MET HEM HAD ZE MAAR NIET MOETEN VERLOVEN
elhabiba
18-09-2002, 15:17
Origineel gepost door LELIJKERD
BLIJF UIT DE BUURT VAN DIE TORIE
VOORDAT JE SHIE DREUN ONTVANGT, LAAT DAT MENS TROUWEN MET HEM HAD ZE MAAR NIET MOETEN VERLOVEN
tzzzzzzzzzz......sorry hoor maar je kraamt onzin uit!!!!
Het is menselijk om fouten te maken hoor,an als zij nietvan haar verloofde houdt,dan moet ze er mee kappen.
moeilijk misschien,maar ze moet er voor vechten,het is immers een keuze voor levenslang!!!
liefs elhabiba
LELIJKERD
18-09-2002, 15:24
Origineel gepost door elhabiba
tzzzzzzzzzz......sorry hoor maar je kraamt onzin uit!!!!
Het is menselijk om fouten te maken hoor,an als zij nietvan haar verloofde houdt,dan moet ze er mee kappen.
moeilijk misschien,maar ze moet er voor vechten,het is immers een keuze voor levenslang!!!
liefs elhabiba
begin jij kop te houden
dit gaat veel te makkelijk allemaal
als het zo gaat dan zijn alle meisjes over 5 jaar gescheiden, hertrouwd, gescheiden, hertrouwd
ze is nu verloofd, klaar is kees, ze wordt later vast gelukkig inshallah als ze maar tot Allah SWT blijft bidden, komt alles goed
mounia873
22-09-2002, 01:53
.......................misschien moest ze wel verloven van lieve ma en pa...zonder dat ze het dus wilde.................dan vind ik het lekker voor die ouders het is immers haram om je dochter of zoon tegen haar/zijn wil te laten trouwen
23102310
24-09-2002, 06:13
Origineel gepost door Younes01
Een vriend van mij gaat om met een verloofde meisje. Wat vinden jullie hiervan. Het meisje gaat binnenkort trouwen maar ze houd niet echt van haar aanstaande man.
Wat voor advies moet ik deze vriend geven.
Waarom gaat die meid dan trouwen als ze "niet echt" van haar aanstaande houdt? Moet het van haar ouders of zo? Of is het een nieuwe trend om te gaan trouwen?
Stel als je vriend serieus met haar is, is hij zo blind om in te zien dat die meid niet echt betrouwbaar is? Als ze niet onder druk gezet is door haar ouders dan is ze zeker een nog een kind, of gewoon achterlijk of zo.
Als je vriend haar alleen maar gebruikt.. ga je gang zou ik zeggen. Iemand moet zo'n meid toch wakker schudden.
Wat ik niet kan begrijpen is, stel als ze door haar ouders gedwongen wordt om te trouwen, hoe kan je dan intussen met een ander omgaan?
Als je vrij wilt zijn, loop dan lekker weg.. beter dan gepakt worden met een ander..
Oogappeltje
24-09-2002, 18:24
Hallo Younes01,
Ik wilde even reageren op jou berichtje.
Is het nooit bij je opgekomen dat ze misschien toch wel van haar verloofde houd, en dat ze jou vriend ernaast heeft het pleziertje.
Ik wil hierbij niemand beledigen, maar het kan wel zo zijn.
Je hoort heel vaak dat jongens zoiets doen, dus misschien dat de meiden nu volgen.
Groetjes...
Choepita_NoeNoe
26-09-2006, 12:01
ze weet waarschijnlijk niet waar ze mee bezig is..
een vraagj e heeft ze tijdens de verloving ook met je vriend afgesproken
Choepita_NoeNoe
26-09-2006, 12:02
Hallo Younes01,
Ik wilde even reageren op jou berichtje.
Is het nooit bij je opgekomen dat ze misschien toch wel van haar verloofde houd, en dat ze jou vriend ernaast heeft het pleziertje.
Ik wil hierbij niemand beledigen, maar het kan wel zo zijn.
Je hoort heel vaak dat jongens zoiets doen, dus misschien dat de meiden nu volgen.
Groetjes...
pardon? als je van iemand houdt ga je het risico niet nemen om die gene toch te verliezen?
pleziertje:confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.