Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Irak zal de VS een lesje leren'

Pagina's : [1] 2

MANinBLACK
13-09-2002, 13:24

DUBAI - Als de Verenigde Staten Irak aanvallen, zal Bagdad Wastington een "lesje leren". Dit heeft de Iraakse vice-premier Tarek Aziz vrijdag verklaard in een radio-interview. "Wij hebben de capaciteiten om ons vaderland te verdediging en wij hebben de middelen op dat te doen. Wij zullen moedig vechten en hen een les leren", aldus Aziz.

Jemal2002
13-09-2002, 13:32
Origineel gepost door MANinBLACK DUBAI - Als de Verenigde Staten Irak aanvallen, zal Bagdad Wastington een "lesje leren". Dit heeft de Iraakse vice-premier Tarek Aziz vrijdag verklaard in een radio-interview. "Wij hebben de capaciteiten om ons vaderland te verdediging en wij hebben de middelen op dat te doen. Wij zullen moedig vechten en hen een les leren", aldus Aziz. 2 gekken tegen elkaar dat wordt echt een slag veld........nee een bloedbad wie gaat al die lijken opruimen.......????

Tnawie
13-09-2002, 14:58
Origineel gepost door MANinBLACK DUBAI - Als de Verenigde Staten Irak aanvallen, zal Bagdad Wastington een "lesje leren". Dit heeft de Iraakse vice-premier Tarek Aziz vrijdag verklaard in een radio-interview. "Wij hebben de capaciteiten om ons vaderland te verdediging en wij hebben de middelen op dat te doen. Wij zullen moedig vechten en hen een les leren", aldus Aziz. Het zijn gewoon Tnawies, een kat blaast zichzelf ook op wanneer hij in gevaar is. Maar wanneer het erop aankomt, krimpt hij en rent kei hard weg met zn start tussen zn billetjes.....

Safira75
13-09-2002, 14:59
En wie wordt de dupe??? Burgers weer......echt vermoeiend die mannen die een pissing contest met elkaar houden!

mimi_tangaouia
13-09-2002, 15:13

Het is gewoon erg wat er allemaal in de wereld gebeurt soms vraag ik me af hoe de wereld zijn als er vrouwen aan de macht stonden??

_BENZIE_
13-09-2002, 15:18
Origineel gepost door MANinBLACK DUBAI - Als de Verenigde Staten Irak aanvallen, zal Bagdad Wastington een "lesje leren". Dit heeft de Iraakse vice-premier Tarek Aziz vrijdag verklaard in een radio-interview. "Wij hebben de capaciteiten om ons vaderland te verdediging en wij hebben de middelen op dat te doen. Wij zullen moedig vechten en hen een les leren", aldus Aziz. tarek aziz heeft denk weer eens een flesje jhonny walker op red label.. als ze aangevallen worden dan gaan ze gewoon de volle laag krijgen Irak heeft de Capaciteiten er niet voor........het is wat safira zegt de burgers worden daar weer eens de dupe van.....

The_Jackal
13-09-2002, 15:31
ik hoop dat ze de ljahoeds (amerikanen) een lesje leren (ook al weet ik dat het een utopische wens is :(), ik kan hun arrogantie niet meer aan, ze denken echt dat ze de besten zijn in alles, gelukkig (sorry) is er een 11 september geweest, anders dachten ze misschien nog dat ze god zijn (astagfiroullah), nu beseffen ze tenminste dat ze altijd zwak zullen blijven, no matter what! walakin zoals in de islam bekend is, zal een grote altijd vernedert worden (door een kleine?), het is geen kwestie van waar of onwaar (dat is zeker waar!) maar eerder een kwestie van tijd, is het in deze eeuw nog? of in de komende? of later? of ... hun lesje leren zullen ze zeker doen, dat garandeer ik jullie met m'n leven ( en dat is véééééél waard ;) )

Nounousa
13-09-2002, 15:39
degene die het meeste zullen lijden zin de onschuldige burgers ja

Staha
13-09-2002, 15:41
Al is Amerika nog zo @#$%^&* arrogant, wie denkt die !@#$%^& arrogante Saddam wel niet dat hij is. Hij geeft niks om zijn volk. En daarbij is het aan geen van beide om God te spelen toch???!!!

The_Jackal
13-09-2002, 15:50
Origineel gepost door Staha Al is Amerika nog zo @#$%^&* arrogant, wie denkt die !@#$%^& arrogante Saddam wel niet dat hij is. Hij geeft niks om zijn volk. En daarbij is het aan geen van beide om God te spelen toch???!!! kijk lieve dame, ik zal hier geen welles-nietes discussies onderhouden, maar om me er toch even schuldig aan te maken wil ik even zeggen dat wat de leiders op aarde (eender wie) ook mogen uitspoken, NOOIT zullen ze de schuldenlast van de amerikaanse regering overtreffen, NOOIT !!!

Staha
13-09-2002, 15:59
Dus? Is er niet 1 iemand die dat zal beoordelen op Zijn tijd???

Junkie
13-09-2002, 16:05
Origineel gepost door mimi_tangaouia Het is gewoon erg wat er allemaal in de wereld gebeurt soms vraag ik me af hoe de wereld zijn als er vrouwen aan de macht stonden?? Kun jij je nog ene M. Thatcher herinneren. Die deed net zo vrolijk mee aan de waanzin die oorlog is.:kwaad:

jimpie
13-09-2002, 16:48
Allemaal 1 pot nat !!!! En die stomme Bush....die wil alleen maar wraak...TFOE...Hij wil afmaken waar zijn vader aan is begonnen...... BAH BAH BAH BAH..........IK word kotsmisselijk van zijn gore gezicht.... Ik was een lange tijd tegen Saddam Hoessein....maar nu.?Ik bid elke dag voor hem!! Moge allah hem steunen!! Ik ben woedend...Erg kwaad!!!...IK kan er niet meer tegen....!! Pffffffff......... Moest het ff kwijt!!

Staha
13-09-2002, 16:50
Origineel gepost door jimpie Ik bid elke dag voor hem!! Moge allah hem steunen!! waarom dat als ik vragen mag?

jimpie
13-09-2002, 16:55

Origineel gepost door Staha waarom dat als ik vragen mag? Dat kan hij die stomme Bush...terug pakken...!!! Ik heb liever Saddam dan Bush!!!!!

Pagina's : [1] 2