Bekijk originele versie : Kan jij goed met je moeder overweg?
Elhoub_girl
20-12-2003, 22:57
Salaam mensjes,
Ik vraag me nu echt af of alle moeders zoals mijn moeder zijn.
Ik ben heel blij met mijn moeder, maar toch zijn er veel communicatie problemen bij ons.. ze begrijpt me meestal verkeerd als ik over mijn gevoelens met haar wil praten.. Meeste marokkaanse moeders zijn erg gesloten heb ik gemerkt..
Meestal wil ik echt gewoon iets kwijt en dan durf ik dat niet.. is het bij jullie ook zo?
:zwaai:
tatouzient
20-12-2003, 22:58
mn ma is echt :goedzo:
kan haar haast alles zeggen, we doen ook heel veel samen, zo zn we vandaag gaan shoppe, kan mn ma echt ni missen...
bisous xxx
lalla_fatima147
20-12-2003, 23:00
salam
ik denk echt dat dat afhangt van het onderwerp. ik heb alhamdoulilah een super goeie relatie mat mijn mamatje. ze vertelt me over van alles en ze haaft heel veel vertrouwen in mij. maar soms zoals je zegt als het over gevoelens gaat dan weet ik het ook niet??
IK heb elhamdolilah ook een goede relatie met mijn mammie. Doe ook veel dingen met haar samen , kan het over alles met haar hebben. Ze is gewoon geweldig. Ik zou haar niet willen missen.
daggggg
beppie_truus
21-12-2003, 11:02
mijn moeder is mijn alles en zonder haar kan ik niet leven.
Wij gaan heel goed met elkaar om en hebben veel respect voor elkaar.
MissBlaBla
21-12-2003, 11:06
Ik praat wel over mijn gevoelens tegen/met haar. Ik hoef letterlijk niks achter te houden en dat maakt mijn mama speciaal als Marokkaans zijnde. Ze is de enige die ik heb in dit wereldje.
BlaBla
Ik heb gelukkig een heel goed relatie met mijn moedertje, zij is echt heel lief en ook heel begrijpend. Ik kan echt alles met haar bespreken.
:zwaai:
MiSsOuJDiA
21-12-2003, 12:11
kHeb Wel Een Goeie relatie met me ma ga eerder met haar shoppe dan met vriendinne
Mijn moeder is perfect maar ik denk dat iedereen datwel vindt vna zn moeder maar mijn moeder luistert naa rme maar soms begrijpt ze me ook niet......Maar alhamdoellilah meestal wel
sweetness1984
21-12-2003, 12:31
ik kan ook heel goed op opschieten met mn ma en tuurlijk zijn er afentoe meningsverschillen is normaal dat heb je in de beste relaties ook al zit er een heel groot leeftijds verschil tussen ons ik respecteer haar en omgekeerd ook... want als je nagaat is het erg moeilijk om ons te begrijpen als je zelf nooit gestudeerd of gewerkt hebt... Daarom i vind ik mn ouders gewoon echt top i love my mom en my dad alsoo.... geduld en respect are the key....
Lady_moi
21-12-2003, 14:02
wollah echt waar ik heb zo een goede moeder tbarakallah ze heeft zo een goed hart..en ik kan echt goed opschieten met haar.. ik vertel haar allessss en zei verteld me ook veel..en geeft me ook veel wijze raad als ik die nodig heb..echt waar ik heb enorm veel respect voor haar..soms kan ze me wahed preek geven als ik iets nie wil doen.. ma ondanks haar overdreven preken en gezaag die soms langer dan een half uur duren ..is ze echt de beste moeder die ik heb
Origineel gepost door omaymaa
IK heb elhamdolilah ook een goede relatie met mijn mammie. Doe ook veel dingen met haar samen , kan het over alles met haar hebben. Ze is gewoon geweldig. Ik zou haar niet willen missen.
daggggg
JA MIJN ZUSSIE GELIJK HEB JE ZELFS ALS WE IN D STAD ZIJN MET MA EN ER LOOPT EEN KNAPPE JONGEN LANGS DAN ZEG IK HET TEGEN MA VAN : MAMA WAJOOW DIE ZIET ER GOED UIT.. ZE KIJKT DAN WEL MNAAR METEEN ZEGT ZE NIET OMDRAAIEN TABOHALITH HIHIH :p :p
.. ECHT WEL FIJN OM ZO MET JE MA OM TE GAAN HET IS VOOR MIJ MIJN SORRY OMAYMAA ONZE MOEDER EN TEGELIJKERTIJD VRIENDIN :goedzo:
NOU GROETJES VERDER
:zwaai: :zwaai:
whitepurl
21-12-2003, 16:21
Ik kan echt goed met me moeder over weg.. ik kan haar dingen vertellen als ik er mee zit.. we gaan shoppen.. naar de bios enzo
Moeskiela
21-12-2003, 16:47
Mijn moeder....een echte Tetouania in hart en nieren!!!
Als ik iets wil doen zegt ze: kjles (zitten)
Mam ik ga daar heen zegt ze: senoe?? kjles
Mam ik ga met een NL trouwen zegt ze: hedi lie baki hasek (dat is alles wat je nog nodig hebt)
En dan als finnishin touch zegt ze altijd: Tina meshi bent..ena 3andi 3esri!! (ik heb geen dochter maar een zoon)
Ja ja I Love my mama ...ik moet echt lachen om haar!!
Moeskiela
Mijn moeder is mijn beste vriendin zij is diegene die ik honderd procent kan vertrouwen, ik vertel haar alles en nog wat,
ik zou haar voor geen ander wille ruilen....
LoVe YoU forever mijn moedertje !!!!!!!
Beslema thallouw xxx Z..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.