Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat trekt Jou mer aan een meisje met hoofdoek of met zonder

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
20-12-2003, 22:46

nouw at ik me afvraag is wat trekt jullie meer aan een meisje met hoofdoek of zonder waarheb jij meer respect voor. maar tegenwoordigzie je het verschil niet meer tussen die twee maar wil wel jullie mening hierover.

sneakynawal
20-12-2003, 22:54
Origineel gepost door Blijf_lachen Als een vrouw mooi is van zichzelf, dan maakt het niet uit of ze een hoofddoek draagt, want een hoofddoek geeft haar alleen maar meer uitstraling. Voorbeeld: Als ik een meisje zie lopen over straat met een hoofddoek op, durf ik haar ook niet direct te versieren al vind ik haar aantrekkelijk. Dit heeft denk ik te maken met een beetje respect die ik heb voor vrouwen met hoofddoeken. Je hebt je antwoord al gegeven... hoofdoek wint!

lalla_fatima147
20-12-2003, 22:55
ok maar eigenlijk zou iedereen respect moeten verdienen met of zonder hoofddoek want misschien gaan die meisjes dan binnen x aantal jaren ook een hoofddoek dragen

sneakynawal
20-12-2003, 23:03
Origineel gepost door missalhoceima dus hoofddoek wint zoals sneakynawal zei maar je hebt dus meer respect voor een meisje met hoofddoek dan zonder maar als je nou een meisje met hoofdoek ziet met een korte rokje der onder is de respect dan nog steeds het zelfde Jah die heb ik weleens gezien...hoofddoek + kort rokje ... :rolleyes:

tatouzient
20-12-2003, 23:03

Origineel gepost door Blijf_lachen Als een vrouw mooi is van zichzelf, dan maakt het niet uit of ze een hoofddoek draagt, want een hoofddoek geeft haar alleen maar meer uitstraling. Voorbeeld: Als ik een meisje zie lopen over straat met een hoofddoek op, durf ik haar ook niet direct te versieren al vind ik haar aantrekkelijk. Dit heeft denk ik te maken met een beetje respect die ik heb voor vrouwen met hoofddoeken. respect hoor je aan iedereen te geven (die het verdient),... bisous xxx

Elhoub_girl
20-12-2003, 23:06
meisjes die hoofddoek over hun boezem dragen en zich kleden hoe ze zich moeten kleden als een moslima daar heb ik respect voor.. oke ik ben geen man maar meisjes die hun hoofddoek naar achteren dragen of gewoon tweedelig langs hun nek vind echt zinloos want doe het goed of doe het niet :D mijn mening ik wil niemand beledigen

oem_roekaya
20-12-2003, 23:19
je kan wel zeggen oww die draagt een beetje strakke kleren maar wel hoofddoek dat is echt schande weet je wat ik pas schande vind dat iemand geen hoofddoek draagt!!

tatouzient
20-12-2003, 23:21
Origineel gepost door oem_roekaya je kan wel zeggen oww die draagt een beetje strakke kleren maar wel hoofddoek dat is echt schande weet je wat ik pas schande vind dat iemand geen hoofddoek draagt!! dus een meid die gn hoofddoek draagt, mr wel de gepaste kleding is slechter dan iemand die wel een draagt met weliswaar strakke kleding? jah, is idd erger :rolleyes:

oem_roekaya
20-12-2003, 23:23
terwijl Allah swt het ons bevolene heeft

omaymaa
20-12-2003, 23:24
Nou ik weet niet wat erger is. EEn meid die er geen draagt of een meid die het wel draagt maar toch van die korte, strakke kleding draagt.

oem_roekaya
20-12-2003, 23:24
Origineel gepost door tatouzient dus een meid die gn hoofddoek draagt, mr wel de gepaste kleding is slechter dan iemand die wel een draagt met weliswaar strakke kleding? jah, is idd erger :rolleyes: het is even erg!!!! strakke kleding is haram en geeen hoofddoek iss pas haram!!

tatouzient
20-12-2003, 23:27
Origineel gepost door oem_roekaya het is even erg!!!! strakke kleding is haram en geeen hoofddoek iss pas haram!! haraam = haraam er is ni iets da meer of minder haraam is dan iets anders! strakke kleding is eveneens ni toegestaan :rolleyes: kheb meer respect voor iemand zonder hoofddoek, met degelijk kledij, dan voor iemand die er een draagt, en waarvan je haar hele figuur kunt zien... bisous xxx

oem_roekaya
20-12-2003, 23:33
Origineel gepost door tatouzient haraam = haraam er is ni iets da meer of minder haraam is dan iets anders! strakke kleding is eveneens ni toegestaan :rolleyes: kheb meer respect voor iemand zonder hoofddoek, met degelijk kledij, dan voor iemand die er een draagt, en waarvan je haar hele figuur kunt zien... bisous xxx en laat me raden jullie dragen zeker geen hoofddoek ;) en gaat er niet om of jij respect voor die gene heeft maar wat Allah swt er van vind

lalla_fatima147
20-12-2003, 23:35
oem_roekaya ik vind niet dat je de mensen zomaa moet veroordelen lah i hdihom

tatouzient
20-12-2003, 23:36

Origineel gepost door oem_roekaya en laat me raden jullie dragen zeker geen hoofddoek ;) en gaat er niet om of jij respect voor die gene heeft maar wat Allah swt er van vind en wie heeft gezegd dak er gn draag? :rolleyes: en laat mij raden, jij draagt er een met strakke kleding? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5