Bekijk originele versie : Trouwen is wel oke............
rachidabella
20-12-2003, 22:39
me zus is nu al 4 maanden getrouwd en ze zegt het is fantastisch!!
Hoe zou dat nou komen??? :D
sneakynawal
20-12-2003, 22:41
Ik denk door de seks... whuhahahahahahahahaha nee geintje!
Veel meer!!! Liefde... de saamhorigheid... de partnership... van alles!!!
Ik ben benieuwd... hoe ik het ga ervaren :)
sneakynawal
20-12-2003, 23:01
Origineel gepost door Echie
goeie seksleven!!! :D
Maar dat is denk ik geen garantie... of het wel goed is!
Ach...wij (dames)... zijn NIETS anders gewend...dus!
Maar zij (mannen).... gaan ons misschien wel vergelijken met Jolanda... eeehw.... :(
Bent_Fes
20-12-2003, 23:06
Ehh vraag maar over een paar maandjes, dan kan ik het met jullie delen.... :D
rachidabella
21-12-2003, 15:38
Origineel gepost door Blijf_lachen
Trouwen geeft je een lekker gevoel (tenminste als je met de juiste man of vrouw bent getrouwd) Het gevoel dat je niet haram bezig bent. Trouwens je zus is maar net 4 maanden getrouwd, dus ze valt nog binnen de gezellige huwelijkstijd, wacht over een jaartje ofzo dan moet je het nog een keertje vragen.Het kan zijn dat het haar tegen zal vallen :eek: . Ik hoop het niet voor haar. natuurlijk.
Maar het kan ook zo zijn dat de sex haar wel bevalt. :giechel: , maar jah elke dag couscous is ook niet lekker (grapje).
;) ze was twee jaar lang met hem verloofd ze hebben nog nooit ruzie gehad ieder heeft zijn eigen mening maar toch het drijft hun niet uit elkaar..ik denk dat zij een perfect stel zijn!!
rachidabella
21-12-2003, 15:39
Origineel gepost door sneakynawal
Ik denk door de seks... whuhahahahahahahahaha nee geintje!
Veel meer!!! Liefde... de saamhorigheid... de partnership... van alles!!!
Ik ben benieuwd... hoe ik het ga ervaren :)
denk het ook...zolang je maar met de goede man bent getrouwd!
misschien voelt het lekker in het begin hahahaha:koppel:
Lady_moi
21-12-2003, 16:42
Origineel gepost door rachidabella
kwee nie misschien het gevoel dat ze weet dat ze nie haram bezig zijn :)
Als je getrouwd ben je veel opener tegen elkaar en eerlijker en je weet natuurlijk dat jullie van elkaar houden en dat het niet om de seks gaat en je leert elkaar veel beter kennen.(Als je niet ben uitgehuwelijkd natuurlijk).
Origineel gepost door rachidabella
Als jij ook wilt trouwen kan dat hoor en aangezien ik (vrijgezel) ben zou dat heel leuk zijn. :Iluvu: :zwaai:
sneakynawal
21-12-2003, 18:39
Origineel gepost door Eastboy
Als je getrouwd ben je veel opener tegen elkaar en eerlijker en je weet natuurlijk dat jullie van elkaar houden en dat het niet om de seks gaat en je leert elkaar veel beter kennen.(Als je niet ben uitgehuwelijkd natuurlijk).
...zei: de man die een trootje wil beginnen :rolleyes:
sneakynawal
21-12-2003, 18:40
Als jij ook wilt trouwen kan dat hoor en aangezien ik (vrijgezel) ben zou dat heel leuk zijn. :Iluvu: :zwaai:
Jah... en nu nog Jolanda overhalen!!!
Origineel gepost door sneakynawal
...zei: de man die een trootje wil beginnen :rolleyes:
Ik wou helemaal geen (trootje) begin ik was alleen maar benieuwd naar de reacties.En denk je dat ik niet weet dat meisjes als jouw gelijk jaloers worden als hun vriedn een paar vriendinnen heeft. :zwaai:
sneakynawal
21-12-2003, 18:43
Ik wou helemaal geen (trootje) begin ik was alleen maar benieuwd naar de reacties.En denk je dat ik niet weet dat meisjes als jouw gelijk jaloers worden als hun vriedn een paar vriendinnen heeft. :zwaai:
Wie ben JIJ om mij in een hokje te plaatsen :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.