Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de dames???

Pagina's : [1] 2 3

Eastboy
20-12-2003, 21:22

Dames wat is er nou verkeerd als je vriend 2 vriendinnen heeft en hij geeft jullie allebei even veel aandacht en liefde.Wat is er dan leuker dan met zijn drieen naar de bios in plaats van 2. Ik zeg dan altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zou dan ook graag serieuze reacties willen lezen.

rachidabella
20-12-2003, 21:24
Origineel gepost door Eastboy Dames wat is er nou verkeerd als je vriend 2 vriendinnen heeft en hij geeft jullie allebei even veel aandacht en liefde.Wat is er dan leuker dan met zijn drieen naar de bios in plaats van 2. Ik zeg dan altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zou dan ook graag serieuze reacties willen lezen. is niet erg hoor...zolang je er maar van geniet ;)

Lady_moi
20-12-2003, 21:32
hij zal de ene altijd leuker vinden dan een ander en hij zal ze allebei noooit evenveel aandacht en liefde kunnen geven hoe hard hij ook zn best doet

sneakynawal
20-12-2003, 21:45
Origineel gepost door Eastboy Dames wat is er nou verkeerd als je vriend 2 vriendinnen heeft en hij geeft jullie allebei even veel aandacht en liefde.Wat is er dan leuker dan met zijn drieen naar de bios in plaats van 2. Ik zeg dan altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zou dan ook graag serieuze reacties willen lezen. Zou jij het leuk vinden als het andersom was? Dus... zou jij je JOLANDA delen met Henk ... :D

samira0001
20-12-2003, 22:17

Meen je dit nou serieus?? Dit kan niet waar zijn!!! hahahaha 2 vriendinnen!!!

xxMocro_girlyxx
20-12-2003, 22:27
jongen je kraamt onzin...volgens mij heb je koorts ofzow??

DonnaBella
20-12-2003, 23:17
Origineel gepost door Eastboy Dames wat is er nou verkeerd als je vriend 2 vriendinnen heeft en hij geeft jullie allebei even veel aandacht en liefde.Wat is er dan leuker dan met zijn drieen naar de bios in plaats van 2. Ik zeg dan altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zou dan ook graag serieuze reacties willen lezen. andersom vind k ook wel kunnen :p

rossi
20-12-2003, 23:22
Origineel gepost door Eastboy Dames wat is er nou verkeerd als je vriend 2 vriendinnen heeft en hij geeft jullie allebei even veel aandacht en liefde.Wat is er dan leuker dan met zijn drieen naar de bios in plaats van 2. Ik zeg dan altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde. Zou dan ook graag serieuze reacties willen lezen. Waar heb jij las van als ik vragen mag? En je vraagt nog om serieuze reacties!!!!!

minaatje
20-12-2003, 23:37
hoe zou jij het vinden als beide jou vriendinnen ook 2vriendjes hadden,dat telt dus samen 6zielen:maf2: hoe meer zielen des te meer vreugde niet??:maf:

mocro_chicaaa
20-12-2003, 23:37
ik zou het niet erg vinden als me vriend meerdere vriendinnetjes heeft maar samen naar de bios nee da niet :D

Echie
20-12-2003, 23:40
nou mijn vriend mag echt niet meer vriendinnen hebben!! hij is van mij!! en ik deel hem met niemand!! :D

amina_roosje
21-12-2003, 18:11
waarom zou je 2 vriendinnen nemen is eentje niet genoeg? groetjes amina

Lady_moi
21-12-2003, 18:15
Origineel gepost door rossi Waar heb jij las van als ik vragen mag? En je vraagt nog om serieuze reacties!!!!! :lol: :haha:

Eastboy
21-12-2003, 18:24
Origineel gepost door samira0001 Meen je dit nou serieus?? Dit kan niet waar zijn!!! hahahaha 2 vriendinnen!!! Nou en of,of ik dit seriesu meen. :zwaai:

Eastboy
21-12-2003, 18:27

Origineel gepost door rossi Waar heb jij las van als ik vragen mag? En je vraagt nog om serieuze reacties!!!!! Ik heb last van liefde voor meerdere vrouwen. :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3