Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verloven&Henna???

Pagina's : [1] 2

LallaCasaouia
20-12-2003, 20:43

Salaam allemaal Wat ik me afvroeg of er bij je verloving ook henna hoort dus moet je daar ook henna voor op doen en wat komt er allemaal kijken bij een verloving? ik wil hier in nl verloven wel een klein zaaltje maar heel simpel dus maar 1 jurk en wat voor jurk trek je dan meestal aan ik wil geen wit ofzo want dat trek ik dan al met de bruiloft insalaah en zou ik dan ook een neggefa moeten nemen en wat is jou rol precies als verloofde en hoe zit het met muziek en eten moet ik zeker ook allemaal regelen aan plaese wat advies van jullie want ik ben helemaal onervaren op dit gebied :confused:

LallaCasaouia
20-12-2003, 22:10
Niemand die hier zehma verstand van heeft? :rolleyes: Lijkt me stug dit is "het" onderwerp van de marokaanse meiden tegenwoordig en ook geen verloofde meiden die ervaringen met mij willen delen? :(

oem_roekaya
20-12-2003, 23:07
salaam eleykoem nee zuster in de islam zelf is de verloving dat de man je hand komt vragen en dan klaar! dan hoor je daarna meteen te gaan trouwen dus een verloving is niet eens iets wat in de islam thuis hoort...en zeker niet dat je er een feest bij geeft.. ik hoop dat je hier iets aan hebt oegtie

LallaCasaouia
20-12-2003, 23:21
Origineel gepost door oem_roekaya salaam eleykoem nee zuster in de islam zelf is de verloving dat de man je hand komt vragen en dan klaar! dan hoor je daarna meteen te gaan trouwen dus een verloving is niet eens iets wat in de islam thuis hoort...en zeker niet dat je er een feest bij geeft.. ik hoop dat je hier iets aan hebt oegtie THANX :zwaai:

maghrabia82
21-12-2003, 15:07

gaat je verloving nog door lallacasaoui?

LallaCasaouia
21-12-2003, 15:20
Origineel gepost door maghrabia82 gaat je verloving nog door lallacasaoui? INSALAAH WEL MAAR HOEZO ZOU HET NIET DOOR MOETEN GAAN?

maghrabia82
21-12-2003, 15:55
ooh nee maar vroeg ik me gewoon af.... allah ie kemal bigier.....

Rajbi_jamila
21-12-2003, 20:15
Dag meissie, Natuurlijk moet je lekker een feessie geven. Neem een tiabba wat bediening een dj een zaal decoreur en je bent klaar. Als je tel nummers wil hebben van goede zianna/ decoreur/bediening /en dj stuur me effe een pm dan.

imzouren21
21-12-2003, 20:26
waarom zo groot hou het gewoon klein allen je ouders en zijn ouders en bij de bruiloft geef je een groot feest.

Rajbi_jamila
21-12-2003, 22:22
waarom? op een verloving zijn toch vaak weinig mensen. dus je neemt een tiabba een dj een kapster en een decoreur en je hebt een prachtig feest. Dan ben je echt niet veel kwijt hoor.

tasalhit
21-12-2003, 22:29
Nou dat betwijfel ik nog beslama T.

Rajbi_jamila
21-12-2003, 22:36
Ja als dat kon zou t mooi zijn. Maar ik heb geen 50 stoelhoezen en tafellinnen en een rode loper etc..... En weet je die 300 euro voor een decorateur ( als je weinig mensen hebt ) kan er dan ook wel vanaf de rest doe je toch niet. Trouwen doe je maar 1 keer ( en verloven ook :) ) Maar ja iedereen moet t natuurlijk zelf weten

sweetprinces
22-12-2003, 14:01
een verlovind moet niet echt uitgebreid zijn.gewoon wat familie uitnodigen.niet te veel mensen.en henna mag er natuurlijk bij.endaarna een partyyyy natuurlijk.en als je 1 kleed wil aan doen kan je bets gewoon een marokkaanse kleedje aan doen (dfine).en neggafa moet niet meid is niet nodig je laat je haartjes even opsteken je kleed je mooi aan safi en je verloving is geslaagt (op die gebied toch).

LallaCasaouia
22-12-2003, 20:47
HARSTIKKE BEDANKT ALLEMAAL VOOR HET MEEDENKEN IK GA INSALAAH IN FEBRUARI VERLOVEN ALS ALLES GOED GAAT! :zwaai:

Pagina's : [1] 2