Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jullie meiden zijn daar voor ons altijd

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
20-12-2003, 19:47

Maar zodra het slecht gaat met een jongen, het geld op is en wanneer hij zich bevind in een diep dal, dan is het meisje alweer verdwenen. :)

lala_fatima
20-12-2003, 19:47
heeft een meisje je de bons gegeven :D

nasssira
20-12-2003, 19:49
dan kies jij de verkeerde vriendinnen uit.

NeverBeenInLove
20-12-2003, 19:50
Origineel gepost door praatjes Maar zodra het slecht gaat met een jongen, het geld op is en wanneer hij zich bevind in een diep dal, dan is het meisje alweer verdwenen. :) :lol: :lol: :lol: :lol: Mesikieieieieieien, slechte ervaringen met het andere geslacht yek??? :melig: Je zal door die ervaringen zeker wel een heeeeeeel errug slecht zelfbeeld hebben gekregen ofnie?? :hihi: :zwaai:

Lady_moi
20-12-2003, 19:52

Origineel gepost door praatjes Maar zodra het slecht gaat met een jongen, het geld op is en wanneer hij zich bevind in een diep dal, dan is het meisje alweer verdwenen. :) wat hchouma aliha hoe durft ze..ze moest je juist in zulke situaties helpen in plaats van te verdwijnen

praatjes
Origineel gepost door nasssira dan kies jij de verkeerde vriendinnen uit. Nee, mijn is het nooit voorgekomen, maar als ik niet uiterst voorzichtig ben en niet van deze mogelijkheid niet afweet, dan zou het voor kunnen komen. Want echt zo zijn jullie dames nou eenmaal. Toch :)

tangia21
hahahhahahahhaa :melig: meskien....zijn geld is op denken ze weer alle meiden zijn hetzelfde :stout: wanneer worden die mannen (niet allemaal )eens een beetje slim

praatjes
20-12-2003, 19:54
Origineel gepost door NeverBeenInLove :lol: :lol: :lol: :lol: Mesikieieieieieien, slechte ervaringen met het andere geslacht yek??? :melig: Je zal door die ervaringen zeker wel een heeeeeeel errug slecht zelfbeeld hebben gekregen ofnie?? :hihi: :zwaai: Wil een meisje mij dat flikken dan moet ze van hele goede huize komen. Ik ben op de hoogte van jullie meisjes, ik weet eenmaal hoe jullie inelkaar steken.

lady_arabia
20-12-2003, 19:55
Origineel gepost door praatjes Maar zodra het slecht gaat met een jongen, het geld op is en wanneer hij zich bevind in een diep dal, dan is het meisje alweer verdwenen. :) Het zijn allemaal praatjes slaat nergens op. lady´s zullen we geld aan hem doneren

praatjes
20-12-2003, 19:56
Origineel gepost door tangia21 hahahhahahahhaa :melig: meskien....zijn geld is op denken ze weer alle meiden zijn hetzelfde :stout: wanneer worden die mannen (niet allemaal )eens een beetje slim Ik heb geld waar jou over doet dromen. Met een beetje van dat geld heb ik jou liefde. haha :D

Norah
20-12-2003, 19:57
Origineel gepost door praatjes Nee, mijn is het nooit voorgekomen, maar als ik niet uiterst voorzichtig ben en niet van deze mogelijkheid niet afweet, dan zou het voor kunnen komen. Want echt zo zijn jullie dames nou eenmaal. Toch :) Gelukkig ben jij zo wijs dan dat het jou niet is overkomen. Maar een paar rotte appels houdt echt niet in dat de hele fruitmand bedorven is. Zie ieder mens als een individu en scheer niet alles over 1 kam. Heus er zijn genoeg, juist meer dan genoeg normale vrouwen die echt niet wegrennen zodra iets op is, dat zijn helaas de zwakkere, zielige vrouwen die zulke acties uithalen.

chainreaction
20-12-2003, 20:00
Origineel gepost door praatjes Maar zodra het slecht gaat met een jongen, het geld op is en wanneer hij zich bevind in een diep dal, dan is het meisje alweer verdwenen. :) niet gemeen bedoeld maar val je maybe op jongens want alle topics van jou zitten vol met haat tegen over het ander geslacht{vooral de marokkaanse meisjes mag je niet]Het is dus egt een serieuze vraag.

praatjes
20-12-2003, 20:01
Origineel gepost door Norah Gelukkig ben jij zo wijs dan dat het jou niet is overkomen. Maar een paar rotte appels houdt echt niet in dat de hele fruitmand bedorven is. Zie ieder mens als een individu en scheer niet alles over 1 kam. Heus er zijn genoeg, juist meer dan genoeg normale vrouwen die echt niet wegrennen zodra iets op is, dat zijn helaas de zwakkere, zielige vrouwen die zulke acties uithalen. Naar mijn idee is de overgrote deel van die fruitmand bedorven, en de rest geen redden aan.

praatjes
20-12-2003, 20:02
Origineel gepost door chainreaction niet gemeen bedoeld maar val je maybe op jongens want alle topics van jou zitten vol met haat tegen over het ander geslacht{vooral de marokkaanse meisjes mag je niet]Het is dus egt een serieuze vraag. Sorry maar ik neem jou zelf niet serieus.

Eastboy
20-12-2003, 20:03

Origineel gepost door praatjes Maar zodra het slecht gaat met een jongen, het geld op is en wanneer hij zich bevind in een diep dal, dan is het meisje alweer verdwenen. :) Was dat maar waar al ze de elende al zien aankomen zijn ze er al vandoor gegaan laat staan als je je erin bevind.Maar daarom zijn het ook meisjes :Iluvu: Bekijk het maar van de leuke kant.

Pagina's : [1] 2 3