Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TNT post!

Pagina's : [1] 2

SweetCheeks
22-04-2008, 20:45

Een pakketje is nooit bij mij afgeleverd, maar volgens de Track & Trace wel. Volgens mij heeft de bezorger het bij de verkeerde adres afgeleverd ofzo. Weet een van jullie wat TNT daaraan doet? Inhoud van het pakket was nogal belangrijk voor mij en nu is deze kwijt of bij een verkeerde persoon beland :moe:

R_berkaniia
22-04-2008, 21:00
Ik heb geen flauw idee schat. Ik kan je wel vertellen dat ik een hekel heb aan TNT post! Elke dinsdag irriteren ze me weer.

SweetCheeks
22-04-2008, 21:11
Tfú, ik baal echt als een stekker! Het pakketje was vorige week donderdag al geleverd en al die tijd dacht ik dat het nog onderweg was. Welke mongool kan geen adres lezen, vraag ik mij dan af. P.s. waarom irriteer je je aan ze?

hassans85
22-04-2008, 21:15
die kk tnt laten op dit moment iedereen met een bestelbusje voor hun bezorgen en veel pakketjes worden zelf door de bezorger gestolen

SweetCheeks
22-04-2008, 21:17

die kk tnt laten op dit moment iedereen met een bestelbusje voor hun bezorgen en veel pakketjes worden zelf door de bezorger gestolen Echt?! Ik maak ze af als ze mijn pakket niet vergoeden!!!!!!!!!!!!! Téringlijers!!! Hoe dom zijn die achterlijke mongolen niet lezen?! Ik kan mij hier zo boos om maken!

mv500
22-04-2008, 21:54
ik heb ook een keertje een pakketje voor reparatie van een gsm telefoon onder garantie helaas had ik de pakketje niet aangetekend gestuurd tot nu toe kunnen ze de pakketje niet vinden na ongeveer 9 maanden ik heb het ook opgegeven de online winkel waar ik de telefoon kocht geeft tnt de schuld dat de pakket zoek is en dat ze niks hebben ontvangen en tnt zegt aan haar kant dat ze de pakketje wel heeft bezorgt

SweetCheeks
22-04-2008, 22:06
ik heb ook een keertje een pakketje voor reparatie van een gsm telefoon onder garantie helaas had ik de pakketje niet aangetekend gestuurd tot nu toe kunnen ze de pakketje niet vinden na ongeveer 9 maanden ik heb het ook opgegeven de online winkel waar ik de telefoon kocht geeft tnt de schuld dat de pakket zoek is en dat ze niks hebben ontvangen en tnt zegt aan haar kant dat ze de pakketje wel heeft bezorgt Konden ze het pakketje niet traceren met het Track en Trace nummer? De klant kan hier toch niet de dupe van worden? Mijn pakketje is volgens dat systeem door iemand in ontvangst genomen, maar ik was het iig niet! Echt zwaar kut is dit, ik baal! Het gaat bij mij ook om een telefoon, een nieuwe telefoon zelfs!

men_zotia
22-04-2008, 22:32
er moet voor getekend worden als het goed is, moet je vragen onder welke naam?

hassans85
22-04-2008, 23:13
er moet voor getekend worden als het goed is, moet je vragen onder welke naam? Als de pakket aangetekend gestuurd is dan pas wordt er getekend normaal verzonden pakketjes wordt er niet voor getekend

SweetCheeks
22-04-2008, 23:14
Als de pakket aangetekend gestuurd is dan pas wordt er getekend normaal verzonden pakketjes wordt er niet voor getekend Ook voor normale pakketjes moet je ondertekenen hoor.

hassans85
22-04-2008, 23:18
waarom laten ze het soms bij de buren als er niemand is moet de buurman dan ondertekenen

SweetCheeks
22-04-2008, 23:19
waarom laten ze het soms bij de buren als er niemand is moet de buurman dan ondertekenen Dat mag eigenlijk niet, ze horen altijd een briefje achter te laten dat ze langs zijn geweest.

Aislin
22-04-2008, 23:47
Voor normale pakjes hoefje dus niet te tekenen en iedereen kan het in ontvangst nemen. Je wilt niet weten hoeveel pakjes er al verdwenen zijn via tnt bezorgdienst. TNT heeft er ook een handje van de pakjes ergens neer te zetten, bv in een schuurtje of onder het zeil van je motor enzovoorts met het risico dat iemand anders het pakje meeneemt en jij niet weet dat het daar lag. Je bent het pakje gewoon kwijt, TNT vergoed niks als het niet aangetekend verstuurt wordt.

Aislin
22-04-2008, 23:48
Dat mag eigenlijk niet, ze horen altijd een briefje achter te laten dat ze langs zijn geweest. Ja klopt, dat horen ze ook te doen. Maar soms zetten ze het gewoon ergens neer. Fijne lui daar bij TNT, niet voor niks dat er zoveel klachten zijn.

SweetCheeks
23-04-2008, 10:18

Voor normale pakjes hoefje dus niet te tekenen en iedereen kan het in ontvangst nemen. Je wilt niet weten hoeveel pakjes er al verdwenen zijn via tnt bezorgdienst. TNT heeft er ook een handje van de pakjes ergens neer te zetten, bv in een schuurtje of onder het zeil van je motor enzovoorts met het risico dat iemand anders het pakje meeneemt en jij niet weet dat het daar lag. Je bent het pakje gewoon kwijt, TNT vergoed niks als het niet aangetekend verstuurt wordt. Ik vind dit echt schandalig! Ik had ze zojuist gesproken en die meneer aan de telefoon ging nog een stoer doen, wat een léf. Je betaalt ervoor en dan hebben ze nog attitude. Je wilt niet weten hoe kwáád ik ben!:boos:

Pagina's : [1] 2